//

MacBook Pro met i5 processor

MacBook Pro met i5 processor discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of deze update nog wordt ondergaan voor september 2010? Aangezien MediaMarkt zeer aantrekkelijke prijzen aanbiedt, (15,9% korting) wil ik hem eigenlijk zondag 31 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-10, 01:48
synthic synthic is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 24
Standaard MacBook Pro met i5 processor

Weet iemand of deze update nog wordt ondergaan voor september 2010?
Aangezien MediaMarkt zeer aantrekkelijke prijzen aanbiedt, (15,9% korting) wil ik hem eigenlijk zondag 31 januari gaan halen terwijl mijn studie in september begint.

Bij voorbaat hartelijk dank,

(Ik weet, dit onderwerp hoort niet thuis maar toch zou ik graag zo snel mogelijk van iedereen weten wat zij tot nu toe weten over de macbook pro's met i5 processor. Mijn excuses voor het ongemak!)
__________________
iPhone 4S 32GB
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-10, 10:21
Dwee8le Dwee8le is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
Standaard

Hoi,

Ik kan het linkje nu niet zo snel vinden, maar ik heb ergens gelezen dat die folder voor intel medewerkers waarin werd gezegd dat ze een Macbook Pro met een i5 konden winnen, een foutje was.
Aan de andere kant denk ik wel dat er voor/in de zomer een update komt, want de inhoud van een witte Macbook en een MacBook Pro 13" zijn nu bijna identiek (zelfde proc en RAM). Als je het kan volhouden, dan zou ik wachten tot de zomer en de WWDC ( zegt 'ie terwijl hij op zijn 6 maanden oude MBP 13" zit te typen ).
  #3  
Oud 31-01-10, 17:07
zwaan's schermafbeelding
zwaan zwaan is offline
• iOS 4.3.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 342
Standaard

Is de huidige MacBook Pro niet krachtig genoeg voor alle taken die je er mee wilt uitvoeren?
__________________
Marc.

Laatst gewijzigd door zwaan; 31-01-10 om 17:13.
  #4  
Oud 01-02-10, 00:55
synthic synthic is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 24
Standaard

Het is voor mijn komende opleidingen dat wel pas in september begint. (communication & multimedia design)
  #5  
Oud 01-02-10, 10:57
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door synthic Bekijk bericht
Het is voor mijn komende opleidingen dat wel pas in september begint. (communication & multimedia design)
Ik doe CMD in Rotterdam, ik werk op een MacBook uit 2007, werkt nog steeds fantastisch. ZO'n hele grote processor heb je echt niet nodig, je draait voornamelijk Illustrator en Photoshop, dat trekken de huidige MacBook's al zeer goed. Wat ik zeg, die van mij is ouder dan deze en dat werkt ook nog steeds super.

Ik zeg: gaan voor die aanbieding
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #6  
Oud 01-02-10, 11:59
erwin85 erwin85 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Ik doe GMT in Rotterdam. En zoals Timmeh zei zijn de huidige Macbooks krachtig genoeg om alle software te draaien.
Het enige wat ik heb veranderd is een grotere schijf gekocht voor in mijn MBP. 120GB is net te weinig. Helemaal omdat je bij CMD en GMT windows software moet draaien soms. Dus moet je Boot camp installeren.
Al met al is 120 GB dan te weinig.
  #7  
Oud 01-02-10, 16:23
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Ik zou wachten, dr komen sowieso nog wel nieuwe aanbiedingen voor september en misschien tegen die tijd ook wel een aankondiging van een i5
  #8  
Oud 01-02-10, 21:38
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Weet je wat het met wachten is: het duurt zo lang.
En als je steeds het nieuwste wilt, blíjf je wachten. Want na de nieuwe MB komt vast weer een nieuwere.
En als je te lang wacht is de aanbieding voorbij. Maar als je nog langer wacht is er vast weer een nieuwe aanbieding.
Enzovoorts.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
agenda i-phene geeft andere tijden na synchroniseren met macbook pro sabali iPhone algemeen 3 19-02-11 14:46
iPhone 4 camera met MacBook Pro delen via QuickTime 7 bruut iPhone algemeen 0 26-09-10 15:44
iphone vind geen bluetooth verbinding met macbook pro cookmen iPhone algemeen 6 19-07-10 12:13
Mac OS X: Nieuw macbook pro en wil niet met itunes synchroniseren Pdeb1993 iTunes 3 01-07-09 20:07
iPhone 3G: DFU mode met MacBook Pro late 2008 lukt niet! kraan Unlock 8 25-11-08 21:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:47.