//

Iphone voor Newbies.

Iphone voor Newbies. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben van plan een Iphone uit de USA te bestellen, alleen omdat ik er niet veel van weet had ik wat vraagjes en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-01-08, 17:20
ShAoLiNeUrOpE ShAoLiNeUrOpE is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Question Iphone voor Newbies.

Hallo,

Ik ben van plan een Iphone uit de USA te bestellen, alleen omdat ik er niet veel van weet had ik wat vraagjes en ik dacht dat de mensen op dit forum mij misschien wel verder konden helpen.

Ik heb momenteel een LG Shine telefoon (intresse om over te kopen -> PM me) met een Telfort abbonement.

-Als ik nu die Iphone uit de USA haal kan ik dan mijn Telfort simkaart in de Iphone doen en kan ik dan gewoon alles doen met de Iphone wat die kan? (zoals bellen, internetten, mail, enz...). (Moet de telefoon uit de USA nog simlock vrij worden gemaakt???), (Kan je met een Telfort abbonement de Iphone gebruiken)?

-Ik lees hier op het forum van alles over het hacken en modden van je Iphone, is dit nodig om je Iphone in NL te kunnen gebruiken?
-Is het erg moeilijk om Nederlandse taal op je Iphone te krijgen en moet je dit via hacken of modden doen? (Als je de Iphone gewoon USA taal laat, zijn er dan geen problemen voor het gebruiken van de telefoon, zoals; De dag/maand/jaar aanduiding, want in de USA is dit anders dan in NL, of andre dingen zoals dit? (valuta, postcodes, enz...).

-Als je de Iphone uit de USA haalt heb je dan geen probleem met de oplader. Want ik neem aan dat er een oplader bij zit met een stekker voor een amerikaans stopcontact?

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen door het beantwoorden van mijn vragen. (IK MOET NAMELIJK ECHT ZO'N IPHONE HEBBEN!!! die dingen zijn gewoon te BRUUT!!!)

Ok, ik hoor het wel,

Laters...

ShAoliNeUrOpE
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-08, 17:45
Common.Sense's schermafbeelding
Common.Sense Common.Sense is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: de flevopolder
Berichten: 246
Standaard

Alle antwoorden vind je op het forum of in de wiki. Veel succes.
  #3  
Oud 23-01-08, 17:58
ShAoLiNeUrOpE ShAoLiNeUrOpE is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Common.Sense Bekijk bericht
Alle antwoorden vind je op het forum of in de wiki. Veel succes.
Ok, dat zal wel maar, als iemand mij gewoon kan helpen zal mij dit veel zoeken op het forum schelen. En iemand met wat verstand ervan kan mij toch wel snel even antwoord op mijn vragen geven.
  #4  
Oud 23-01-08, 18:06
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Daarvoor is juist de wiki. Het forum raakt zo zwaar vervuild als alles 10x behandeld wordt. En als je ondanks de wiki er niet uit komt en nog specifieke vragen hebt zijn er genoeg mensen hier die je graag willen helpen. Maar eerst zelf zoeken doet meestal al wonderen.
  #5  
Oud 23-01-08, 18:27
Niekie's schermafbeelding
Niekie Niekie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 150
Standaard

Mee eensch. Je kan best zelf een beetje kijken en zoeken, dan kom je er wel.
  #6  
Oud 23-01-08, 19:15
TokTok1908's schermafbeelding
TokTok1908 TokTok1908 is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Almere
Berichten: 122
Standaard

als je geen zin hebt om de wiki door te spitten, dan denk ik niet dat dit toestel op dit moment iets voor jou is....
ik denk dat je beter kan wachten totdat het toestel officieel in Nederland word gelanceerd.
  #7  
Oud 23-01-08, 20:27
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShAoLiNeUrOpE Bekijk bericht
Ok, dat zal wel maar, als iemand mij gewoon kan helpen zal mij dit veel zoeken op het forum schelen. En iemand met wat verstand ervan kan mij toch wel snel even antwoord op mijn vragen geven.
Dat is mooi makkelijk! mensen hier steken uren en dagen tijd erin om andere mensen te helpen, handleidingen te maken, FAQ op te stellen en dit te bundelen in het Wiki en dan vraag jij of men ook voor je wil gaan zoeken. Dit is echt allemaal te vinden en heel vaak behandeld.

//Slotje
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:24.