//

Hoe een mp3 als voicemail

Hoe een mp3 als voicemail discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, ik vond op internet een hele leuke voicemail Grappig Antwoordapparaat 1 gratis ringtone van RankTones . Deze zou ik graag als visualvoice willen hebben. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-04-10, 13:26
joerieve joerieve is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 103
Standaard Hoe een mp3 als voicemail

Goedendag, ik vond op internet een hele leuke voicemail Grappig Antwoordapparaat 1 gratis ringtone van RankTones. Deze zou ik graag als visualvoice willen hebben. Nu heb ik hem proberen op te nemen maar die kwaliteit is heel slecht + mensen horen hem heel zacht ondanks ik de boxen hard open hebt. Nu vraag ik me af , is het mogelijk om d.m.v itunes je voicemail te veranderen net zoals bij beltonene etc?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-04-10, 11:41
joerieve joerieve is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 103
Standaard

Iemand die weet of dit kan?
  #3  
Oud 04-04-10, 13:06
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dit heeft toch helemaal niets me je iPhone te maken? Dat moet gewoon via je provider en dat kan in dit geval niet anders dan opnemen via de microfoon. Via sommige diensten is het wel mogelijk dat direct naar je voicemail over te zetten, maar ik weet niet of dat hier het geval is.
  #4  
Oud 04-04-10, 13:08
joerieve joerieve is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 103
Standaard

Jah dat wist ik dus niet haha, vandaar me vraag. Omdat sommige betaalde diensten wel het als voicemail kunnen maken, dus dacht ik dat misschien itunes ofso dit ook kon doen. Maar toch bedankt voor het antwoorden, dan kan hier een slotje op haha
  #5  
Oud 04-04-10, 13:08
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

iTunes heeft hier niets mee te maken, het is niet zoiets als een ringtone dat je instelt. Maar goed, hier kan dus een slotje op.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe stel ik een voice memo in als ringtoon? jetrijkse Ringtones en Wallpapers 1 02-05-10 13:21
Hoe kan ik een gesprek weigeren als screen gelockt is? joerieve Archief 1 27-02-10 19:21
Visual Voicemail custom message: mp3 ? dirkuijt Odido (T-Mobile) 3 10-07-09 15:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:13.