//

Hulp bij iPhone 3Gs 16GB?

Hulp bij iPhone 3Gs 16GB? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb echt al m'n best gedaan hier op het forum te spitten maar het voor mij als iPhone newbie nog niet helemaal duidelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-04-10, 13:48
MKlats MKlats is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 10
Standaard Hulp bij iPhone 3Gs 16GB?

Hallo,

Ik heb echt al m'n best gedaan hier op het forum te spitten maar het voor mij als iPhone newbie nog niet helemaal duidelijk helaas.

Ik heb een iPhone 3Gs (16gb) met waarschijnlijk firmware 3.1.3 (kan dit nu niet meer achterhalen) aangezien ik hiervoor met mijn (unlockte) simkaart wel de iPhone kon bekijken (had toen volgens mij 3.1.2 zoals iTunes aangaf) maar na een automatische herstel via iTunes kan ik dus helemaal niks meer behalve de befaamde emergency call.

Ik kan nu dus de iPhone niet meer ontgrendelen, maar ik begrijp hier op het forum ook niet het verschil tussen de mogelijkheid de iPhone/sim kaart te unlocken als deze eerst wel gejailbreakt was of niet? Was de iPhone voor de upgrade naar 3.1.3 wel gejailbreakt dan aangezien ik er wel in kon met mijn simkaart erin behalve dan het bellen zelf?

M.a.w. kan ik nu (nog) wel mijn iPhone jailbreaken en unlocken zodat ik met mijn Hi abo aan de slag kan? Zo ja wat moet ik dan doen?
Net nog geprobeerd met redsnow maar dit lijkt niet te lukken.

Alvast bedankt!


Een vraag terzijde: hoe kun je de verschillen achterhalen tussen een 3G & 3Gs? Klopt het dat als de kompas aanwezig was in de apps dat het een 3Gs is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-10, 14:22
easynote easynote is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: ergens in vlaanderen/want hou nie van België
Berichten: 45
Standaard

de 3G heeft geen kompas en ook geen stembediening
de 3GS geeft deze wel
  #3  
Oud 05-04-10, 14:57
MKlats MKlats is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 10
Standaard

Ok thanks voor de duidelijkheid.

Maar terug naar waar het mij het meest om gaat: hoe kan enigszins iets veranderen aan m'n iPhone 3Gs? Kan ik misschien wel iets uitvoeren zodat ik er weer in kan komen en zien wat mijn serienummer/firmware/baseband/etc is?
  #4  
Oud 05-04-10, 15:13
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Als je je SHSH gegevens van de 3.1.2. firmware niet hebt opgeslagen, dan kun je niet meer terug naar de 3.1.2. firmware (en de 05.12.07 bootroom). Met andere woorden, de 3.1.3. firmware kan je niet unlocken en dus zit je vast aan dit probleem voorlopig.

Als je recentelijk hebt hersteld, dan is er de 3.1.3. firmware opgezet. Voor meer informatie kan je in dit topic terecht. Je kunt ook even zoeken op 'SHSH gegevens' voor meer informatie daarover (en eventueel de Wiki bekijken)

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Hulp gevraagd bij jailbreak 3gs met 3.0 Dyna20 Jailbreak 11 28-02-10 23:56
Iphone 3Gs 16gb bij t for telecom smox02 Koopinformatie Nederland 1 14-11-09 11:26
witte iphone 3gs 16gb bij belcompany?? moosterhof Archief 1 19-10-09 14:16
Hulp nodig bij keuze iPhone 3Gs of... (!!!) kdorland iPhone algemeen 11 29-08-09 15:04
Hulp bij jailbreake Iphone 3Gs rondarts Archief 1 17-07-09 12:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:44.