//

NIEUWS! iPad vanaf 10 mei te bestellen!!!!

NIEUWS! iPad vanaf 10 mei te bestellen!!!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze mail kreeg ik vandaag van Tradedoubler, namens Apple: Citaat: MEDEDELING VAN DE APPLE ONLINE STORE Beste Robin (mijn achternaam), De iPad kan vanaf 10 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-05-10, 15:00
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard NIEUWS! iPad vanaf 10 mei te bestellen!!!!

Deze mail kreeg ik vandaag van Tradedoubler, namens Apple:
Citaat:
MEDEDELING VAN DE APPLE ONLINE STORE

Beste Robin (mijn achternaam),

De iPad kan vanaf 10 mei 2010 via de Apple Online Store worden besteld. Op dit product kunt u in het kader van uw overeenkomst met TradeDoubler echter nog geen commissie verdienen. Er is dan ook nog geen promotiemateriaal beschikbaar. Daarom verzoeken we u op uw website nog geen promotie te maken voor iPad. iPad is uitgesloten van het verkooptotaal op basis waarvan uw vergoeding of commissie wordt berekend. Ook bij click-throughs bedraagt uw commissie nul procent (0%). Ongeacht de voorwaarden in uw overeenkomst met TradeDoubler mogen u, uw partners noch uw uitgevers het Apple handelsmerk iPad of het iPad-beeldmateriaal op enige wijze gebruiken, noch het Apple handelsmerk iPad gebruiken in een handelsnaam of domeinnaam, op zichzelf, noch in combinatie met andere termen.

Bovendien krijgt u in het kader van uw overeenkomst met TradeDoubler met onmiddellijke ingang geen commissie meer op iPod nano, iPod classic en iPod shuffle. Daarvoor wordt ook geen promotiemateriaal meer beschikbaar gesteld. Daarom verzoeken we u op uw website geen promotie meer te maken voor iPod nano, iPod classic en iPod shuffle. iPod nano, iPod classic en iPod shuffle zijn uitgesloten van het verkooptotaal op basis waarvan uw vergoeding of commissie wordt berekend. Ook bij click-throughs bedraagt uw commissie nul procent (0%). We hopen dat u zich onverminderd zult blijven inzetten voor de promotie van andere succesvolle Apple producten als de MacBook-serie, de iMac en iPod touch. Zodra iPad, iPod nano, iPod classic en iPod shuffle (weer) in aanmerking komen voor commissie, laten we u dat weten.

Intussen lopen deze fantastische aanbiedingen:
- Gratis levering bij bestellingen boven de EUR 119,-
- Exclusieve maatwerkopties voor alle Apple computers (alleen online)
- EUR 80,- korting op een printer bij aankoop van een nieuwe Mac (geldig tot en met 26 mei 2010).*

* Deze aanbieding is onderworpen aan bepaalde voorwaarden.

Als u nog vragen hebt, kunt u contact opnemen met ons of met uw TradeDoubler Accountmanager; Jordi Wiegerink.


Met vriendelijke groet,

Apple en TradeDoubler
__________________
Als ik een vraag stel, zeg dan niet dat er een zoekfunctie is.Die heb ik dan al gebruikt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-05-10, 15:47
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Zie ook de frontpage.

//Slotje.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:25.