//

Iphone en het Updaten.

Iphone en het Updaten. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Kunnen jullie mij iets uitleggen. Mischien ben ik wel gek, maar het lijkt wel of iedereen alleenmaar getallen gek is geworden er is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-01-08, 03:55
Ruard's schermafbeelding
Ruard Ruard is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar Ruard
Standaard Iphone en het Updaten.

Beste lezers,

Kunnen jullie mij iets uitleggen. Mischien ben ik wel gek, maar het lijkt wel of iedereen alleenmaar getallen gek is geworden er is 1.1.3 uit dus die wil ik ook. Heel eerlijk mischien heb ik geluk gehad maar ik heb iPhone gekocht en werkt. alles werkt geen probleem. Waarom zou ik hem dan steeds moeten updaten? met het risico dat iets niet werkt??

Natuurlijk kan ik sommige vragen zelf beantwoorden je wil nederland typen engels is soms lastig. je wil de nieuwe dingen uitproberen. Dat snap ik allemaal wel. Maar ga dan niet klagen als je Iphone eerst werkte en daarna niet meer.

Ik ben erg blij met mijn iPhone er hij werkt. dat is voor mij belangrijker dan dat ik de nieuwste versie heb. Ik ga pas updaten als ik er mee kan filmen en er een navigatie op kan. tot die tijd is smsen een uitdaging en mailen leuk. Want laten we eerlijk zijn als je kan mailen in 2 minuten is ook niet gaaf kan je aan niemand meer je iPhone laten zien. En daar doen we het toch allemaal voor??

sorry moest dit even kwijt. Veder ben ik heel erg blij dat jullie wel de pioniers zijn, dit helpt een hoop mensen veder.

Keep up te good work foks.

Greating Ruard
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-08, 10:25
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Dit had je ook kwijt gekund in een update topic, maar goed..
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Hoe kan ik mijn iphone het best updaten naar 4.2.1 jonathan1993 Jailbreak 3 03-01-11 22:39
iPhone doet het niet meer na updaten ikkiedik iPhone algemeen 9 14-09-09 20:34
Windows: kan iemand me helpen snap iets niet over het updaten van je iphone i farao i iTunes 8 03-02-09 15:58
Iphone updaten: Door de bomen het bos niet meer Franko Archief 1 03-10-08 10:11
Twee iPhone's updaten: ik zie door de bomen het bos niet meer! mister@ Unlock [archief] 14 18-04-08 00:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.