//

Iphone 4 pas in augustus in NL ?

Iphone 4 pas in augustus in NL ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Ooh beter maar op Phoneshop.nl ALs je daar een vodafone abbo neemt krijg je dan een microsim erbij van vodafone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-07-10, 11:46
kwit77 kwit77 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Ooh beter maar op Phoneshop.nl ALs je daar een vodafone abbo neemt krijg je dan een microsim erbij van vodafone want ik had gelezen dat vodafone die nog niet levert?

Ben ik ook wel benieuwd naar? De Phoneshop heeft n.l. wel al mijn simkaart opgestuurd. Just in case... (Porteringsdatum begin oktober)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-07-10, 12:13
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwit77 Bekijk bericht
Ben ik ook wel benieuwd naar? De Phoneshop heeft n.l. wel al mijn simkaart opgestuurd. Just in case... (Porteringsdatum begin oktober)
ik heb bij phoneshop een verlenging genomen met vodafone en zij zeiden dat ze tegelijk met de telefoon een microsim zouden opsturen.
  #23  
Oud 05-07-10, 08:31
Velocity Velocity is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Mol, België
Berichten: 10
Standaard Release iPhone 4

Goeiedag.

Ik heb een iPhone 4 32Gb zwart besteld. Zaterdag nog gebeld met het Mobistar-center in de buurt. Het Mobistar-Center verwacht de iPhone 4 niet in juli maar het zou eerder augustus zijn.
Ik hoop dat de iPhone op vooropgestelde datum word geleverd (ik dacht 18 juli), mijne HTC begint serieus gaan tegen te doen.
Moesten jullie meer weten? Ik hoor het graag.

Greetttzzzz

Velocity
  #24  
Oud 05-07-10, 09:53
sapca sapca is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Scherpenheuvel ( Belgie )
Berichten: 15
Standaard

Hoi Dudes,

Ik heb mijn nieuw speeltje al in huis

Gr.

sapca
  #25  
Oud 05-07-10, 09:55
Lunatic Lunatic is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sapca Bekijk bericht
Hoi Dudes,

Ik heb mijn nieuw speeltje al in huis

Gr.

sapca
Waar had je hem besteld?
Of ben je naar Frankrijk of Engeland gegaan?
  #26  
Oud 05-07-10, 09:57
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

23 juli ga ik op vakantie. Bleh, ik wil dan mn iphone hebben...
  #27  
Oud 05-07-10, 09:59
Stoef Stoef is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 13.5.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Dag, mijn eerste post en laat het gelijk maar nutttige informatie zijn:

iPhone 4 komt eind juli/beging augustus pas richting NL. Waarom?
Leveringsproblemen richting de officiele Apple Stores zoals het Louvre, de nieuw geopende Apple Store Opéra (Parijs), USA, UK en Japan. Ook Duitsland kampt met tekorten door de grote vraag. (maar dat was al bekend bij jullie).

Ik heb gister en vandaag meerdere malen met de Apple Store in het Louvre aan de telefoon gehangen en zij vertelden mij dat ze over ongeveer 2 weken een nieuwe lading iPhone's krijgen. Datum dus rond de 22e van juli.

De overige landen waarbij de release gepland stond voor juli zullen later pas een levering krijgen. That's all I know!

Ik ga in ieder geval over twee weken richting het Louvre om mijn iPhone 4 te halen!

Laatst gewijzigd door Stoef; 05-07-10 om 10:02.
  #28  
Oud 05-07-10, 09:59
sapca sapca is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Scherpenheuvel ( Belgie )
Berichten: 15
Standaard

Frankrijk (Parijs)
  #29  
Oud 05-07-10, 10:07
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stoef Bekijk bericht
Dag, mijn eerste post en laat het gelijk maar nutttige informatie zijn:

iPhone 4 komt eind juli/beging augustus pas richting NL. Waarom?
Leveringsproblemen richting de officiele Apple Stores zoals het Louvre, Paris Opéra, USA, UK en Japan. Ook Duitsland kampt met tekorten door de grote vraag. (maar dat was al bekend bij jullie).

Ik heb gister en vandaag meerdere malen met de Apple Store in het Louvre aan de telefoon gehangen en zij vertelden mij dat ze over ongeveer 2 weken een nieuwe lading iPhone's krijgen. Datum dus rond de 22e van juli.

De overige landen waarbij de release gepland stond voor juli zullen later pas een levering krijgen. That's all I know!

Ik ga in ieder geval over twee weken richting Frankrijk om mijn iPhone 4 te halen!
Toch verbaast het me altijd hoe moeilijk sommige bedrijven zijn met productie. Ik werk zelf bij een cosmetisch bedrijf dat grondstoffen zoals lavendel, ijzerhart, amandel e.d. gebruikt voor het eindproduct, maar er zijn bij hen altijd problemen met bijvoorbeeld de toelevering van glazen flacons of stickers o.i.d. terwijl de grondstoffen een groter risico lopen waardoor het onbruikbaar wordt. De iphone 4 bestaat alleen maar uit aan elkaar geplakte kunstmatige stukjes..dan gaat zoiets toch op productieniveau heel efficiënt? Of zouden ze het expres doen om de iphone 4 bij het begin 'exclusief' te houden? Persoonlijk denk ik dat de aandeelhouders daar vrij nijdig over zullen worden.

Een bedrijf als Apple die zet toch voor de toekomst van de iphone een tweede fabriek neer om dit product in de eerste fase direct keihard uit te melken? Tuurlijk heb je af en toe te maken met een percentage dat overblijft, maar ik heb toch echt wel vol vertrouwen in de iphone 4 dat dat percentage erg minimaal zal blijven. Kortom; volgende keer dat ding direct lanceren met een voorraad van vijftien miljoen!
  #30  
Oud 05-07-10, 10:18
Stoef Stoef is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 13.5.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

LG Electronics, de 'hoofdleverancier' van het Retina display kampt met tekorten. Daardoor kan de productie niet worden opgevoerd omdat ze het display missen.

Apple heeft al eerder aangegeven dat zij de productie van de 4 wilden verdubbelen in vergelijking met de productie van de 3Gs tijdens de launch. De 3Gs werd met 2.000.000 stuks per maand geproduceerd, de 4 zou dus een productiesnelheid moeten hebben van 4.000.000 stuks per maand. Echter is dit dus teruggeschroefd tot 2 miljoen wegens tekort bij LGe.
  #31  
Oud 05-07-10, 10:19
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

bah, ziet er naar uit dat ik hem pas na de vakantie kan gaan halen als elke iphone fan er al eentje heeft.
  #32  
Oud 05-07-10, 10:27
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stoef Bekijk bericht
LG Electronics, de 'hoofdleverancier' van het Retina display kampt met tekorten. Daardoor kan de productie niet worden opgevoerd omdat ze het display missen.

Apple heeft al eerder aangegeven dat zij de productie van de 4 wilden verdubbelen in vergelijking met de productie van de 3Gs tijdens de launch. De 3Gs werd met 2.000.000 stuks per maand geproduceerd, de 4 zou dus een productiesnelheid moeten hebben van 4.000.000 stuks per maand. Echter is dit dus teruggeschroefd tot 2 miljoen wegens tekort bij LGe.
Ah, die duivelse LG weer. Ze zijn gewoon jaloers dat bij hun LG Shine de glans er een beetje af is.

Citaat:
borgqueenx bah, ziet er naar uit dat ik hem pas na de vakantie kan gaan halen als elke iphone fan er al eentje heeft.
En daar ben ik ook bang voor Apple moet maar weer gedacht hebben dat er in nederland geen iphone gebruikers wonen..bedankt Apple!
  #33  
Oud 05-07-10, 13:34
Cencicodis Cencicodis is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: België
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Velocity Bekijk bericht
Goeiedag.

Ik heb een iPhone 4 32Gb zwart besteld. Zaterdag nog gebeld met het Mobistar-center in de buurt. Het Mobistar-Center verwacht de iPhone 4 niet in juli maar het zou eerder augustus zijn.
Ik hoop dat de iPhone op vooropgestelde datum word geleverd (ik dacht 18 juli), mijne HTC begint serieus gaan tegen te doen.
Moesten jullie meer weten? Ik hoor het graag.

Greetttzzzz

Velocity
Heb een paar vraagjes.
Ben je klant bij mobistar?
Moest je een voorschot betalen?
Ben je nu zeker van een iPhone bij de release?

Bedankt!
  #34  
Oud 05-07-10, 15:00
iPhone Richard's schermafbeelding
iPhone Richard iPhone Richard is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwit77 Bekijk bericht
Ben ik ook wel benieuwd naar? De Phoneshop heeft n.l. wel al mijn simkaart opgestuurd. Just in case... (Porteringsdatum begin oktober)
Heb ook een iPhone 4 besteld bij Phoneshop.nl en heb inmiddels wel al de sim-kaart ontvangen. Echter een "gewoon" formaat, heb hier inmiddels al over gemaild met de Phoneshop.nl

Krijg net een mailtje dat te zijner tijd de micro sim kaart zal worden geleverd!!

Laatst gewijzigd door iPhone Richard; 05-07-10 om 15:07.
  #35  
Oud 05-07-10, 16:33
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone Richard Bekijk bericht
Heb ook een iPhone 4 besteld bij Phoneshop.nl en heb inmiddels wel al de sim-kaart ontvangen. Echter een "gewoon" formaat, heb hier inmiddels al over gemaild met de Phoneshop.nl

Krijg net een mailtje dat te zijner tijd de micro sim kaart zal worden geleverd!!
Ik had ze vandaag ook gemaild en ze beschikken nog niet over microsims. Ze zouden een gratis simkaartje opsturen, zodat ik die kon 'verknippen' voor het geval het niet goed zou gaan. Bespaart me overigens ook €11,50 en als de microsims binnen zijn zouden ze die ook toesturen, dus weer prima service van phoneshop.nl!
  #36  
Oud 05-07-10, 18:51
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Ik had ze vandaag ook gemaild en ze beschikken nog niet over microsims. Ze zouden een gratis simkaartje opsturen, zodat ik die kon 'verknippen' voor het geval het niet goed zou gaan. Bespaart me overigens ook €11,50 en als de microsims binnen zijn zouden ze die ook toesturen, dus weer prima service van phoneshop.nl!
Tja, die gewone kaart heb ik ook gekregen, weten ze in elk geval dat ze al een abo hebben verkocht. Tegen mij hebben ze verteld dat ik de sim zelf moest gaan omwisselen bij Vodafone tegen een microsim als ze er zijn.
Ze blijven wat mij betreft een beetje te vaag. We zullen zien. Ik heb hem daar 8 juni besteld, jullie ?
  #37  
Oud 05-07-10, 19:47
pascalbrouwers pascalbrouwers is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sjeng - City
Berichten: 189
Standaard

ben vorige week bij t-mobile maastricht geweest.
daar werd mij verteld dat de nieuwe phone nog enkele maanden op zich laat wachten.
Reden zou zijn de problemen met de antenne....
de bedrijfsleider verwacht hem pas eind september of begin oktober in de winkels....
of dit waar is weet ik niet ,time will tell.

Pascal
__________________
Ipad 32GB,touch 16GB,2G 16GB,3G 16GB,4G 16GB en de 5G 16 GB
  #38  
Oud 05-07-10, 20:04
sapca sapca is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Scherpenheuvel ( Belgie )
Berichten: 15
Standaard

De microsim is nog niet verkrijgbaar denk ik.

je kan wel een tamplate downloaden voor het zelf bijknippen van je gewone simkaart.

Gr.

sapca
  #39  
Oud 05-07-10, 20:23
kwit77 kwit77 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean72 Bekijk bericht
Tja, die gewone kaart heb ik ook gekregen, weten ze in elk geval dat ze al een abo hebben verkocht. Tegen mij hebben ze verteld dat ik de sim zelf moest gaan omwisselen bij Vodafone tegen een microsim als ze er zijn.
Ze blijven wat mij betreft een beetje te vaag. We zullen zien. Ik heb hem daar 8 juni besteld, jullie ?

Ik heb op 9 juni de 16 gb (black) besteld. We zullen zien.
(Als ik op dit moment dezelfde bestelling zou plaatsen, kost het je € 60,- meer)

Heb trouwens weinig zin om zelf te figuurzagen in de simkaart. Ik knip n.l een plakbandje nog scheef af..

Laatst gewijzigd door kwit77; 05-07-10 om 20:52.
  #40  
Oud 05-07-10, 23:53
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk bericht
ben vorige week bij t-mobile maastricht geweest.
daar werd mij verteld dat de nieuwe phone nog enkele maanden op zich laat wachten.
Reden zou zijn de problemen met de antenne....
de bedrijfsleider verwacht hem pas eind september of begin oktober in de winkels....
of dit waar is weet ik niet ,time will tell.

Pascal
Ik vind over het algemeen die telefoonshopmedewerkers echt bizar slechte verkopers. Ze verzinnen de ene na de andere smoes die ze kunnen bedenken en vervolgens vertellen ze jou over 'er schijnen inderdaad geruchten te zijn dat..'.

Ik vind het inderdaad ook slecht dat phoneshop de iphone 4 mag aanbieden met vodafone, maar ik zou er ook vanuit gaan dat ze de microsim zouden leveren. Het is verdomme de grootste telecomleverancier ter wereld.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte iPhone 6 augustus in NL Kaynar Chat en geruchten 7 15-07-10 22:43
Nieuwe iphone in juli/augustus? Marley1976 Archief 4 26-02-10 11:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:45.