//

Om hoe laat ga jij Vrijdag (Poll)

Om hoe laat ga jij Vrijdag (Poll) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Macbook-jan Zit nog te twijfelen of ik naar Ifactors in Oud beierland ga of naar de Mediamarkt in Breda. Waarom dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Om hoe laat sta je Vrijdag voor de winkel?

Ik ga Donderdag al en slaap voor de winkel. 16 11,59%
< 6:00 6 4,35%
6:00 - 7:00 5 3,62%
7:00 - 8:00 16 11,59%
8:00 - 9:00 33 23,91%
9:00 > 62 44,93%
Aantal stemmers: 138. Je mag niet stemmen in deze enquête

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 20-07-10, 22:19
Riwe89's schermafbeelding
Riwe89 Riwe89 is offline
• iOS 11.0 beta
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbook-jan Bekijk bericht
Zit nog te twijfelen of ik naar Ifactors in Oud beierland ga of naar de Mediamarkt in Breda.
Waarom dan geen iFactors Breda?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 20-07-10, 23:40
iFTorres iFTorres is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Ja inderdaad ,
zie trouwens dat de die winkel om half 10 opengaat. Dacht om 9.00, maar ik ben er rond kwart voor 11. Moet lukken om er een mee te nemen...
  #43  
Oud 20-07-10, 23:41
Riwe89's schermafbeelding
Riwe89 Riwe89 is offline
• iOS 11.0 beta
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 15
Standaard

Hou hun twitter en hun facebook in de gaten, ze gaan misschien eerder open....
  #44  
Oud 21-07-10, 00:08
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Ik moet werken van 9u tot 18u, dus ik ga pas rond 19u aan de winkel staan (Switch/Fnac in Wijnegem). Ik ga in de voormiddag wel even bellen om te vragen of ze er 1tje opzij kunnen houden, anders vrees ik dat ik er geen te pakken ga krijgen.
  #45  
Oud 21-07-10, 00:51
Elwoed Elwoed is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Gelderland
Berichten: 24
Standaard

Kga hem volgende week in de US of Canada halen
  #46  
Oud 21-07-10, 08:24
Macbook-jan Macbook-jan is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riwe89 Bekijk bericht
Waarom dan geen iFactors Breda?
Omdat die midden in de stad zit.
En aangezien ik zelden in Breda kom wordt dat al een complete puzzeltocht voor mij.
  #47  
Oud 21-07-10, 09:16
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

ik ga ook niet, heb m al een tijdje in bezit... en moet zeggen ,hij is t aanschaffen zeker waard!! nu nog ff op mn iphone 4 wachten die over 9 daagjes komt,(gelukkig niet online besteld met levertijd erop)..
  #48  
Oud 21-07-10, 09:32
ndegeocello ndegeocello is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 41
Standaard

Ik ga ook niet! Ik heb de iPad 64gHz 3g gewoon bij onze oosterburen gehaald. Zelfde prijs, geen wachtrij en al 3 weken aan het genieten.

Ik had niet zo'n zin om in Nederland in de rij te staan met het risico dat je ernaast grijpt. Wordt gewoon weer een drama vrijdag, net zoals elke lancering van Apple.
  #49  
Oud 21-07-10, 10:15
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Heb een reservering lopen bij icenter in Almere. Net contact met hun gehad of die reservering komt te vervallen ivm de nieuwsberichten dat je niet mocht reserveren, maar dit is niet het geval. Ik vroeg of ik vrijdagmorgen gewoon om half 10 (dan gaat de winkel open), hem dan op zou kunnen komen halen, maar kreeg te horen dat ze me een belletje doen als hij binnen is. Mediamarkt wist me te vertellen dat ik hem gewoon op kan komen halen als de winkel open is om 10:00 uur. Die hebben hem dan dus gewoon al op voorraad liggen. Denk dat ik dus eerst om half 10 gewoon langs icenter ga, mochten ze hem daar nog niet hebben liggen, dan hobbel ik door naar mediamarkt, die er vlak in de buurt ligt.
  #50  
Oud 21-07-10, 12:39
Vroegevogel's schermafbeelding
Vroegevogel Vroegevogel is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 49
Standaard

10.00 voor de MM Den Haag. Liggen ze bij de apple producten of bij binnenkomst? Ik zal toch niet hoeven rennen?
  #51  
Oud 21-07-10, 12:43
mister x mister x is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 107
Standaard

Net bij de mediamarkt in alphen geweest, reserveren kon toch echt niet geregeld worden.. Ze gaan in ieder geval niet eerder open en de iPad's zullen bij de mac's liggen vertelde een verkoper mij!
__________________
Photograph my mind!
  #52  
Oud 21-07-10, 13:01
Vroegevogel's schermafbeelding
Vroegevogel Vroegevogel is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mister x Bekijk bericht
Net bij de mediamarkt in alphen geweest, reserveren kon toch echt niet geregeld worden.. Ze gaan in ieder geval niet eerder open en de iPad's zullen bij de mac's liggen vertelde een verkoper mij!
maar op de site staat gewoon 10 uur van MM. Moet ik bellen?
  #53  
Oud 21-07-10, 13:08
mister x mister x is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 107
Standaard

Als er 10 uur op de site staat lijkt het mij gewoon 10 uur open Maar je zou voor de zekerheid even kunnen bellen
__________________
Photograph my mind!
  #54  
Oud 21-07-10, 13:40
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Alle mediamarkten gaan op hun normale openingstijden open volgens media markt Almere
  #55  
Oud 21-07-10, 13:41
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Hoop overigens niet dat ik een sprintje hoef te trekken door de winkel. Ben niet zo goed in hardlopen en de Apple afdeling is bovenste verdieping
  #56  
Oud 21-07-10, 13:47
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rockywoman Bekijk bericht
Die hebben hem dan dus gewoon al op voorraad liggen. Denk dat ik dus eerst om half 10 gewoon langs icenter ga, mochten ze hem daar nog niet hebben liggen, dan hobbel ik door naar mediamarkt, die er vlak in de buurt ligt.
Het zal toch niet zo zijn dat de MM ze wel op voorraad krijgen en de icentres niet? Dat zou ik wel een vreemd iets vinden. Msh heeft het iets te maken met het centrale magazijn van icentre? Ik hoop wel dat ze ze gewoon hebben vrijdag want mijn idee is hetzelfde alleen is de MM dan iets verder weg (moet ik van Delft nog naar Rijswijk of Zoetermeer)
  #57  
Oud 21-07-10, 13:58
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Vandaag een mail ontvangen van AMBridge dat er GEEN RESERVERINGEN gedaan mogen worden. De reserveringen die er al zijn worden niet aangemerkt! De policy is "wie het eerst komt..." Ben naar de winkel gegaan en kreeg daar hetzelfde te horen! Reserveringslijsten mogen NIET gebruikt worden.
  #58  
Oud 21-07-10, 14:02
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macleentje Bekijk bericht
Het zal toch niet zo zijn dat de MM ze wel op voorraad krijgen en de icentres niet? Dat zou ik wel een vreemd iets vinden. Msh heeft het iets te maken met het centrale magazijn van icentre? Ik hoop wel dat ze ze gewoon hebben vrijdag want mijn idee is hetzelfde alleen is de MM dan iets verder weg (moet ik van Delft nog naar Rijswijk of Zoetermeer)
Vind het ook wel vreemd! Icenter wist me nog niets te zeggen of ik hem vrijdag kon ophalen! De mediamarkt daarentegen wel!
  #59  
Oud 21-07-10, 14:08
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Ik denk dat het allemaal door apple wordt geregisseerd, en dat de apr's zich daar iets beter aan houden als de mm oid... Ik las net een nieuwsbericht waar dit over de ipad werd geschreven:

Citaat:
Ook fans van de nieuwe tablet computer, de razend populaire iPad, hebben veel minder kans om het apparaat vrijdag meteen bij lancering te bemachtigen. Apple heeft de voorinschrijving bij de aangesloten winkels verboden. De iPad wordt, in tegenstelling tot de iPhone, niet exclusief via T-Mobile verkocht.

Een klant die zich bij het iCentre in Amsterdam had ingeschreven, vangt bot. Dit terwijl ze al wel een bevestiging had: "naar aanleiding van uw opdracht, bevestigen wij hierbij dat wij u ondergenoemd product (iPad) zullen leveren." Tot haar teleurstelling kreeg de vrouw later een brief waarin deze overeenkomst alweer werd teruggedraaid. Vanaf 31 maart kon worden gereserveerd.
Het hele stuk lees je hier
We mogen er toch wel vanuit gaan dat als ze wereldwijd een release aankondigen dat ze toch op zijn minst de apple winkels wat te verkopen leveren??
  #60  
Oud 21-07-10, 15:40
tnz tnz is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24
Standaard

Lees net dat de iCentre op vrijdag al om 8 uur open is. Kan ik dus niet uitslapen, prettig geregeld!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe laat zou jij bij de T-Mobile winkel gaan zitten/wachten RobertLP Koopinformatie Nederland 23 30-07-10 12:52
Hoe laat en waar ga je vrijdag de 3G halen? remco1111 Archief 1 10-07-08 09:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:23.