//

iphone 1.1.3

iphone 1.1.3 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ga hoogstwaarschijnlijk een iphone aanschaffen en laat hem dan door iemand meenemen vanuit de USA. Maar nou is de kans groot dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-02-08, 19:42
mike24 mike24 is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: r
Berichten: 3
Standaard iphone 1.1.3

Hallo,

Ik ga hoogstwaarschijnlijk een iphone aanschaffen en laat hem dan door iemand meenemen vanuit de USA. Maar nou is de kans groot dat ik een 1.1.3 zal ontvangen. Nou heb ik gelezen dat hier nog niet een officiele unlock voor is. Is het verstandig om te gaan wachten totdat hij er is of niet? En wat moet ik wel en wat moet ik niet doen als ik heb wil gaan unlocken? Ik zelf heb een prepaid kaartje erin zitten en gaat het hier ook mee?

Alvast bedankt voor jullie reacties. Misschien stel ik wat domme vragen maar ik ben totaal nieuw op dit gebied en wil graag dingen zeker weten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-08, 19:49
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mike24 Bekijk bericht
Hallo,

Ik ga hoogstwaarschijnlijk een iphone aanschaffen en laat hem dan door iemand meenemen vanuit de USA. Maar nou is de kans groot dat ik een 1.1.3 zal ontvangen. Nou heb ik gelezen dat hier nog niet een officiele unlock voor is. Is het verstandig om te gaan wachten totdat hij er is of niet? En wat moet ik wel en wat moet ik niet doen als ik heb wil gaan unlocken? Ik zelf heb een prepaid kaartje erin zitten en gaat het hier ook mee?

Alvast bedankt voor jullie reacties. Misschien stel ik wat domme vragen maar ik ben totaal nieuw op dit gebied en wil graag dingen zeker weten
Prepaid kan ja, en wss zal er wel een jailbreak voor OTB 1.1.3 komen (wie weet over hoe lang), en als dat zover is kan je icm een *Sim waarschijnlijk ook bellen

Oh, en zoekfunctie gebruiken aub!
  #3  
Oud 04-02-08, 19:57
Kaspers's schermafbeelding
Kaspers Kaspers is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 058
Berichten: 154
Standaard

Jailbreaken van 1.1.3 is al mogelijk via 1.1.1->1.1.2->1.1.3
Alleen kun je bellen op een 1.1.3 OTB wel vergeten, want dat is nog niet geregeld.
__________________
  #4  
Oud 05-02-08, 15:34
mike24 mike24 is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: r
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaspers Bekijk bericht
Jailbreaken van 1.1.3 is al mogelijk via 1.1.1->1.1.2->1.1.3
Alleen kun je bellen op een 1.1.3 OTB wel vergeten, want dat is nog niet geregeld.
Oke! dus het is verstandig om dan nog even te wachten tot dat wel allemaal geregeld is? Want ik wil er natuurlijk wel mee kunnen bellen
  #5  
Oud 05-02-08, 15:40
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Gebruik de zoekfunctie alsjeblieft. Wat verstandig is bepaal je toch zelf? En je geeft er eigenlijk zelf al antwoord op. Je kan op dit moment nog niet bellen, dus dat zou het niet verstandig zijn als je er wel mee wil bellen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:28.