//

Iphone uit Dubai

Iphone uit Dubai discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens mij is dit de beste oplossing: Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Marduk Zelf heb ik ook een OTB 1.1.1, dus BL 3,9. Deze heb gisteravond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 13-02-08, 14:50
bytedust bytedust is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard

Volgens mij is dit de beste oplossing:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marduk Bekijk bericht
Zelf heb ik ook een OTB 1.1.1, dus BL 3,9. Deze heb gisteravond via iTunes geupdate naar 1.1.3. Wat heb ik gedaan?
1. Via iTunes een herstel uitgevoerd (firmware wordt dan aangepast naar de laatste versie, dus 1.1.3)
2. Grafische interface voor ZiPhone gedownload (windows only)
3. Selecteer nu in ZiPhone, jailbreak en activation (unlock heeft alleen maar zin als je op BL 4.6 zit. Dus mensen met BL 3.9 selecteren deze optie NIET)
4. Zet de iPhone in DFU mode en wacht een paar tellen.......................... de iPhone is nu geactiveerd en opengebroken
5. Installeer nu BSD 2.0 via Installer. Daarna ff terug naar het springboard en vervolgens AnySIM 1.3 installeren via Installer, uitvoeren, ff wachten en bellen maar. (als BSD 2.0 niet is geïnstalleerd dan zul je AnySIM niet kunnen installeren en uitvoeren)

Ik ben hier een kleine tien minuten mee bezig geweest. Als werkt zoals het moet. Geen problemen met Wi-Fi, youtube, Google maps, synchronisatie contacts/agenda/mail, sms tijd. Alles loopt werkelijk als een zonnetje.

P.S. De grafische interface voor ZiPhone werkt schijnbaar niet onder Parallels (ik draai OSX). Heb dit diverse keren geprobeerd. Op een Windows only machine was de klus zo geklaard.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 13-02-08, 15:32
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Ziphone THE SOFTWARE FOR IPHONE, long live ziphone !!!!!
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #83  
Oud 13-02-08, 17:34
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bytedust Bekijk bericht
Volgens mij is dit de beste oplossing:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marduk
Zelf heb ik ook een OTB 1.1.1, dus BL 3,9. Deze heb gisteravond via iTunes geupdate naar 1.1.3. Wat heb ik gedaan?
1. Via iTunes een herstel uitgevoerd (firmware wordt dan aangepast naar de laatste versie, dus 1.1.3)
2. Grafische interface voor ZiPhone gedownload (windows only)
3. Selecteer nu in ZiPhone, jailbreak en activation (unlock heeft alleen maar zin als je op BL 4.6 zit. Dus mensen met BL 3.9 selecteren deze optie NIET)
4. Zet de iPhone in DFU mode en wacht een paar tellen.......................... de iPhone is nu geactiveerd en opengebroken
5. Installeer nu BSD 2.0 via Installer. Daarna ff terug naar het springboard en vervolgens AnySIM 1.3 installeren via Installer, uitvoeren, ff wachten en bellen maar. (als BSD 2.0 niet is geïnstalleerd dan zul je AnySIM niet kunnen installeren en uitvoeren)

Ik ben hier een kleine tien minuten mee bezig geweest. Als werkt zoals het moet. Geen problemen met Wi-Fi, youtube, Google maps, synchronisatie contacts/agenda/mail, sms tijd. Alles loopt werkelijk als een zonnetje.

P.S. De grafische interface voor ZiPhone werkt schijnbaar niet onder Parallels (ik draai OSX). Heb dit diverse keren geprobeerd. Op een Windows only machine was de klus zo geklaard.
Werkt dit ook voor OTB 1.0.1 iPhones die naar 1.1.1 zijn geupgrade?
  #84  
Oud 13-02-08, 17:50
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

gebruik dan de *#307# methode he, als je toch in 111 wilt blijven
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #85  
Oud 13-02-08, 18:39
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

De ZiPhone methode is ZO makkelijk dat ik die miss wel aandurf om zelf uit te voeren om van 1.1.1 (standaard was het 1.0.2) naar 1.1.3 te gaan.

Vandaar mijn vraag of ik met bovenstaand stappenplan ook van mijn 1.1.1 (1.0.2 OTB) naar 1.1.3 kan gaan?
  #86  
Oud 13-02-08, 21:00
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

aandurven? gewoon doen, je krijgt er geen probleem mee hoor, heb er de laatste dagen al bijna 10iphones mee unlocked

da ga zeker van 111 na 113 gaan, gewoon upgraden in itunes en gaan ervoor.... daarna ziphone, veel plezier ermee
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #87  
Oud 13-02-08, 23:03
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Dankje Croiman. Maar ik verlies toch werkelijk alles wat ik er naderhand op heb gezet? Al die applicaties, smsjes, foto's, instellingen, aanpassingen (NL instellingen), nummer fix, etc.?

Pfff ik zie de voordelen nog niet zo in vergelijking met al deze nadelen.
  #88  
Oud 13-02-08, 23:31
evexel evexel is offline
• iOS 1.1.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 58
Standaard

Interessant dat het nu zo makkelijk is om naar versie 1.1.3 te gaan. Een week geleden werd er wel anders over gepraat. Ik draai nu met plezier met 1.1.2 en zie nog geen reden om naar 1.1.3 te gaan. Krijg ik binnenkort een probleem dan zal ik overwegen de stap te nemen.
  #89  
Oud 13-02-08, 23:38
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

je kunt wel je library op je media schijf copieren, waar je adresboek, sms enz op staan, en die naderhand trug zetten. mijne alledaagse iphone draait ook nog op 112, en de 2de iphone die ik hier heb liggen, draait op 113, en ligt half uiteen voor modding met blauwe o-leds.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #90  
Oud 21-02-08, 03:14
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Dit gaat nergens meer over en loopt alleen maar uit. Probleem is opgelost en aangezien het uitloopt op een nutteloze discussie gooi ik een er een slotje op.

sjowol en croiman, graag voortaan ontopic. Offtopic reactie verwijderd + slotje.

Laatst gewijzigd door Grample; 21-02-08 om 03:21.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Dubai unlocked.. met waarschuwing rickcn Unlock 15 14-04-10 11:50
verwijderde afspraak uit ical niet uit iphone kalender red_2003 iTunes 0 19-01-10 20:05
Wi-Fi aan en uit uit zichzelf?? tikospike Overige providers Nederland 5 29-01-09 13:06
iPhone 3G Dubai ber00469 Chat en geruchten 5 05-08-08 10:41
iPhone uit Hong Kong direct uit fabriek, waar te koop? RRPhantom Archief 2 15-02-08 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:58.