//

Vanaf 30 september verbeterde iPhone 4?

Vanaf 30 september verbeterde iPhone 4? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Vivarobben OVer wat voor hardwareprobleem praat jij in godsnaam? Je hebt hem niet eens, heb wat verhaaltjes op inet gelezen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 28-09-10, 13:41
Monkeydancer Monkeydancer is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vivarobben Bekijk bericht
OVer wat voor hardwareprobleem praat jij in godsnaam?

Je hebt hem niet eens, heb wat verhaaltjes op inet gelezen en gelooft die anti iphone 4 HOAX nog ook?

Nou ik kan je uit eerste hand vertellen dat het complete onzin is dat je bereik weg valt als je in je iphone knijpt in je linkerhand, rechterhand, or what so ever. Hebben jullie zelf nu nog niet door dat dit een goedkope anti ip4 campagne is? Onvoorstelbaar hoeveel mensen hier nog gevoelig voor zijn ook. Bijna LACHWEKKEND gewoon.
Het ligt aan het bereik van je provider. Heb je een goede bereik of woon je dicht bij een gsm mast, dan merk je niks van de deathgrip. Heb je een slechte bereik en je woont ergens in een boerengat dan heb je dus een deathgrip probleem.

Zoals jobs al zei kun je de telefoon terugbrengen en kosteloos je geld terugkrijgen als je niet tevreden bent, maar ik denk dat het ook weer een kulverhaal is.

Je zit dan zowieso vast aan je abonnement en je zal hoogstwaarschijnlijk een gelijkwaardig toestel moeten uitkiezen (samsung galaxy s is de enigste toestel die in de buurt komt van de iphone)

Ik wacht lekker af. Het is toch nog maar twee dagen. Daarna zullen we wel weer nieuws krijgen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 28-09-10, 13:53
nadorst28 nadorst28 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard

Met KPN in NL heb ik nergens last van. Ik krijg het signaal gewoon niet weggedrukt, hoe lang ik het ook probeer.

Laatst gewijzigd door nadorst28; 28-09-10 om 13:56.
  #83  
Oud 28-09-10, 13:58
Vivarobben Vivarobben is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadorst28 Bekijk bericht
Met KPN in NL heb ik nergens last van. Ik krijg het signaal gewoon niet weggedrukt, hoe lang ik het ook probeer. In Schotland zou dat wellicht wel gelukt zijn. Maar ja, ik heb mijn bumpertje.
Dat bumpertje lost helemaal niets op. Iets wat er niet is, kan je ook niet "oplossen". Nogmaals: het is een HOAX!

Je zegt het zelf al: "ik krijg het signaal niet weggedrukt".

Dus wat zou een bumpertje in Schotland voor je op moeten lossen? Het eventuele slechte bereik van je provider? Hier zit niet echt logica achter he? Heb je het zelf ook al door?
  #84  
Oud 28-09-10, 22:05
Fred. Fred. is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: BE
Berichten: 26
Standaard

LOL

YouTube - FASTEST DEATH GRIP TEST(Iphone 4)

Ik hoop dat er volgende week een duidelijke oplossing is en dat het ook duidelijk word wanneer de verbeterde iPhone's leverbaar zijn (ook hier in Europa).
En ik hoop ook dat je het verschil kan zien tussen een iPhone met een antenne probleem en de verbeterde versie.
  #85  
Oud 29-09-10, 10:06
iJack's schermafbeelding
iJack iJack is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 67
Standaard

Moet zeggen dat het probleem bij mij ook optreed met vodafone. Als ik op mijn werk zit heb ik binnen 4 streepjes, doe ik de deathgrip verdwijnen er 3 streepjes. Netwerk verdwijnt niet. Als ik buiten ben is het probleem niet zo duidelijk. Ondervind ik er problemen van? Nee volgens mij niet. Wel verbreken regelmatig gesprekken spontaan maar ik betwijffel of dat hieraan ligt, netwerk is in zo'n geval gewoon aanwezig.
  #86  
Oud 29-09-10, 11:09
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Modbreak:

Als we in het vervolg niet op een normale manier met elkaar kunnen communiceren in deze topic (1 persoon is hiervoor al aangesproken!), dan gaat deze topic per direct op slot.

__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #87  
Oud 30-09-10, 12:13
Rick202 Rick202 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zackary Bekijk bericht
Klopt, hier een Hi abbo en gewoon vol bereik met de iphone 4
Iphone 4 met Hi Abbo.
toch niet via hi gekocht neem ik aan ?
vraag aan jou: waar wel ?

bedankt
  #88  
Oud 04-10-10, 09:20
frankhan's schermafbeelding
frankhan frankhan is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Gisteren (3 okt) heeft een vriend van mijn zoon gewoon nog een bumper besteld via de app store.
__________________
1x 4 zw 16GB, 1x 3G zw 16 GB, 2x 3GS w 16 GB, 1x 3GS w 32 GB, 1x 2G 8GB US, 1x iPad 16G Wi-Fi. All JB
  #89  
Oud 04-10-10, 09:57
Vivarobben Vivarobben is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankhan Bekijk bericht
Gisteren (3 okt) heeft een vriend van mijn zoon gewoon nog een bumper besteld via de app store.
Dat kan ook nog een hele maand.
  #90  
Oud 04-10-10, 11:20
frankhan's schermafbeelding
frankhan frankhan is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Ik begreep dat anders.

For iPhone 4 purchases made before July 23, 2010, you must apply no later than August 22, 2010; otherwise, you must apply within 30 days of your iPhone 4 purchase. To qualify for this program, you must purchase your iPhone 4 by September 30, 2010.
__________________
1x 4 zw 16GB, 1x 3G zw 16 GB, 2x 3GS w 16 GB, 1x 3GS w 32 GB, 1x 2G 8GB US, 1x iPad 16G Wi-Fi. All JB
  #91  
Oud 04-10-10, 20:13
Possimpible Possimpible is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 109
Standaard

Met die bumper is het prima.
Zonder de bumper had ik er alsnog niks van gemerkt, woon echter in utrecht, dus er zullen wel volop masten zijn hier
  #92  
Oud 04-10-10, 20:20
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

En deze topic kan dicht. Zoals voorspelt kwam er geen verbeterede iPhone 4 uit .

Blijkt de afgelopen dagen maar weer dat mensen zich gek laten maken om elk klein gerucht wat er maar te vinden is. Men blijft vaak hopen tegen beter weten in
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.