//

Vanaf 30 september verbeterde iPhone 4?

Vanaf 30 september verbeterde iPhone 4? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben jullie dit al gelezen ? Mogelijk snel iPhone 4 met betere antenne - Digitaal - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [Digitaal] Heb er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-09-10, 15:49
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard Vanaf 30 september verbeterde iPhone 4?

Hebben jullie dit al gelezen ?

Mogelijk snel iPhone 4 met betere antenne - Digitaal - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [Digitaal]

Heb er zelf al een gereserveerd. Levertijd eind september. Nu vraag je je af of dat dan al de verbeterde versie is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-10, 19:31
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussie verplaatst naar Geruchten.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #3  
Oud 03-09-10, 19:55
jorispeeters jorispeeters is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Zou mooi zijn. Ik wilde sowieso even wachten op hoe het uitpakt met Vodafone met een eventuele iPhone4 en wacht nog heel even op de witte iPhone als dat niet te lang duurt.

Lijkt me best waarschijnlijk dat ze er een coating overheen doen. Zal me ook niets verbazen als ze dit in alle stilte lanceren om geen chaos te creëren. Het is natuurlijk best vervelend als je een "oude" iPhone hebt zonder die coating dan. Hoewel als je geen probleem hebt, maakt het geen verschil natuurlijk.
  #4  
Oud 03-09-10, 22:30
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Ach ja, de vraag bij zo'n gerucht als of dit ook zo gaat gebeuren.

"Of Apple daadwerkelijk komt met een nieuwe iPhone 4 is niet duidelijk.".

Dat zegt genoeg. Ondertussen wacht ik op mijn reeds gereserveerde iphone 4. Mijn zoon heeft hem net.
  #5  
Oud 03-09-10, 23:13
mrich mrich is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 23
Standaard

Geloof me...dat gaat echt niet gebeuren !!
De pleuris breekt uit onder degenen die er net een hebben aangeschaft !!!
Kijk, dat er jaarlijks nieuwe modellen uitkomen oke! maar niet na drie maanden een nieuw model uitbrengen en dan ook nog omdat er in de originele een probleem zit.
Als de aanpassing dan toch zo noodzakelijk is dan toch wel met een omruilactie!!!!..... maar dat zie ik gezien de reeds verkochte aantallen niet gebeuren. De storm is dusdanig geluwd dat ze het gewoon uitzitten volgend jaar gewoon met een vernieuwd model komen....

Laatst gewijzigd door mrich; 04-09-10 om 00:04.
  #6  
Oud 04-09-10, 12:54
jorispeeters jorispeeters is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Acht de kans dat ze (stilzwijgend) een coating toevoegen wel aanwezig. Lijkt me ook wel logisch. Echter zal dit nooit een nieuw model zijn om bovenstaande reden. Lijkt me verder geen probleem als ze dit doen. Veel mensen hebben niet eens last van de antennegate, als je het wel hebt kan ik me er iets bij voorstellen dat je hem wilt ruilen. Maar dat zullen niet veel mensen zijn gok ik.
  #7  
Oud 04-09-10, 16:23
mrich mrich is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 23
Standaard

Correct.... heb nu een aantal weken ervaring met de '4' en totaal geen last van 'deathgrips' ... proximity sensor of wat dan ook... prima toestel !!!
  #8  
Oud 04-09-10, 18:48
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Misschien een beter idee, als ze gewoon de iPhones eerst goed in de voorraad te hebben alvorens een nieuwe te introduceren waar je weer 3 maanden op moet wachten o_0
  #9  
Oud 05-09-10, 00:46
DnB DnB is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 11
Standaard

Het zou me niets verbazen als ze (zonder aankondiging) een verbeterde versie op de markt brengen. Onaangekondigd zodat de kopers daardoor minder gaan zeiken.

Ik denk namelijk niet dat ze een product blijven produceren waarvan ze weten dat er veel klachten over gaan komen. Het zou heel goed kunnen dat ze nu al bezig zijn met de productie van deze 'nieuwe' versie en dit dan aansluitend op de markt brengen wanneer je geen gratis bumper meer kan bestellen (dus eind september).

(Ik heb er overigens zelf helemaal geen last van. Kan de OS update zijn, kan ook de betere dekking in nederland zijn, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik er blij mee ben )
  #10  
Oud 05-09-10, 03:02
axestream's schermafbeelding
axestream axestream is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DnB Bekijk bericht
Het zou me niets verbazen als ze (zonder aankondiging) een verbeterde versie op de markt brengen. Onaangekondigd zodat de kopers daardoor minder gaan zeiken.

Ik denk namelijk niet dat ze een product blijven produceren waarvan ze weten dat er veel klachten over gaan komen. Het zou heel goed kunnen dat ze nu al bezig zijn met de productie van deze 'nieuwe' versie en dit dan aansluitend op de markt brengen wanneer je geen gratis bumper meer kan bestellen (dus eind september).

(Ik heb er overigens zelf helemaal geen last van. Kan de OS update zijn, kan ook de betere dekking in nederland zijn, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik er blij mee ben )
Die klachten waren er direct na de introductie niet, zijn er nu ook niet en zullen er nooit komen. De meeste mensen die erover klagen zijn mensen die niet eens een iP4 hebben! Het percentage iP4 bezitters dat er echt last van heeft ligt te laag om het probleem koste wat het kost op te lossen.

De verkoopcijfers sinds het probleem bekend is gemaakt liegen er ook niet om. De consument is echt niet dom, die gaat geen brak toestel aanschaffen voor ruim 600 euro.

Verder denk ik niet dat ze het stil kunnen houden, dus als er wat gaat gebeuren zullen ze het ook vertellen. Het probleem heeft zoveel aandacht gekregen in de media dat iedereen die de iP4 na de bekendmaking hiervan heeft aangeschaft, heel goed wist wat het probleem inhield. In de States heeft de consument ook nog eens 30 dagen de tijd gehad om het toestel te retourneren als hij er niet tevreden over was. Dan moet je wel lef hebben om te gaan klagen als er onverhoopt toch een nieuwe iP4 met hardware fix op de markt komt.
  #11  
Oud 05-09-10, 17:42
rborgman rborgman is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axestream Bekijk bericht
Die klachten waren er direct na de introductie niet, zijn er nu ook niet en zullen er nooit komen. De meeste mensen die erover klagen zijn mensen die niet eens een iP4 hebben! Het percentage iP4 bezitters dat er echt last van heeft ligt te laag om het probleem koste wat het kost op te lossen.

De verkoopcijfers sinds het probleem bekend is gemaakt liegen er ook niet om. De consument is echt niet dom, die gaat geen brak toestel aanschaffen voor ruim 600 euro.

Verder denk ik niet dat ze het stil kunnen houden, dus als er wat gaat gebeuren zullen ze het ook vertellen. Het probleem heeft zoveel aandacht gekregen in de media dat iedereen die de iP4 na de bekendmaking hiervan heeft aangeschaft, heel goed wist wat het probleem inhield. In de States heeft de consument ook nog eens 30 dagen de tijd gehad om het toestel te retourneren als hij er niet tevreden over was. Dan moet je wel lef hebben om te gaan klagen als er onverhoopt toch een nieuwe iP4 met hardware fix op de markt komt.
Daar geef ik je helemaal gelijk in. Zo weet ik zelf ook nog wel een aantal voorbeelden op te noemen van mensen die 1) Het behoorlijk overdrijven en 2) constant de vraag hebben of ik niet super veel last heb van de "problemen". Als het de verkoop nauwelijks tot helemaal niet beïnvloed dan zie ik het nut van een verbetering ook niet echt inderdaad.

Laatst gewijzigd door rborgman; 05-09-10 om 17:45.
  #12  
Oud 08-09-10, 16:07
nadorst28 nadorst28 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard

Volgens Apple is er nooit een probleem geweest, dus dan kun je het ook niet openlijk oplossen. Dat er op de achtergrond iets gebeurt verwacht ik wel.

Overigens heb je er in NL met een KPN abo geen last van.
  #13  
Oud 09-09-10, 20:59
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

Klopt, hier een Hi abbo en gewoon vol bereik met de iphone 4
  #14  
Oud 09-09-10, 21:11
jaapdeunk jaapdeunk is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 20
Standaard

de vraag is echter wanneer de oplossing achter de schermen klaar is.. Misschien is dat inderdaag 30 sept. Iets waar die Mexicaanse operator ook op doelde??
  #15  
Oud 12-09-10, 13:55
daphne.prins daphne.prins is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard Iphone 4.1

Was van plan dit weekend een Iphone 4 aan te schaffen via the Phone House. Deze rade mij dit echter af. Het hoofdkantoor schijnt al op de hoogte te zijn van de nieuwe Iphone 4.1 met verbeterde antenne. Word begin oktober verwacht.. wordt op de hoogte gehouden.
  #16  
Oud 12-09-10, 14:26
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Als dat zo is, kunnen ze wel een paar miljoen Iphone4's terug verwachten. Lijkt mij dus sterk.
  #17  
Oud 12-09-10, 15:18
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Lijkt mij ook vrij sterk. Apple zal niet meer geloofwaardig overkomen en mijn iphone 4 kunnen ze dan ook terug verwachten..
  #18  
Oud 12-09-10, 18:58
jorispeeters jorispeeters is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy Bekijk bericht
en mijn iphone 4 kunnen ze dan ook terug verwachten..
Heb je last van de deadgrip dan? Zo ja begrijpelijk dat je hem zou willen omruilen. Zo nee dan veranderd er niets voor je. Ze zullen enkel de deadgrip oplossen ALS ze met een "nieuw" model komen. De ontvangst wordt daarmee niet beïnvloed, enkel het wegzakkende signaal.
  #19  
Oud 12-09-10, 19:07
axestream's schermafbeelding
axestream axestream is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 61
Standaard

@jorispeeters: toch zal deze iP4 2e hands minder waard zijn dan de iP4 mét fix. Het kan dus wel degelijk vervelend zijn voor de mensen die van plan zijn om volgend jaar een nieuwe te halen en de oude te verkopen....mocht dit allemaal waar zijn natuurlijk. Vooralsnog geloof ik het niet.
  #20  
Oud 12-09-10, 19:24
jaapdeunk jaapdeunk is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 20
Standaard

wellicht is het voor Apple beter om een 'vernieuwde' versie -al dan niet stilletjes- in te voeren (met risico dat een aantal mensen hun 'oude ' 4 willen inruilen) dan met een imago van de 'deathgrip' te blijven bestaan. Bovendien, waarom zouden mensen hun oude 4 willen inruilen als ze geen last hebben van een 'deathgrip'? Vraag me af of mensen die de bumper besteld hebben (en dus geregistreerd staan), uberhaupt juridisch wel recht hebben op een 'nieuwe' Iphone 4. Dat zal Apple juridisch vast wel hebben uigezocht, en anders het risico van allerlei processen wel accepteren.

Snap in elk geval niet waarom mensen zo stellig beweren dat Apple de Iphone 4 "nooit zou aanpassen". Het is niet ongebruikelijk dat fabrikanten een produkt op basis van voortschrijdend inzicht tussentijds aanpassen cq verbeteren. Het gaat namelijk niet om een totaal nieuw model, maar slechts om een kleine hardware matige aanpassing..

In wacht in elk geval wel even tot begin oktober met de aanschaf van de 'nieuwe' Iphone 4. Want de geruchten dat er iets gaat gebeuren worden steeds sterker..
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:24.