//

simlock?!

simlock?! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) beste forumleden ik weet niet of het hier goed staat maar ik heb een Iphone 3gs met firmware 4.1. Ik wou er van de week ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-10, 18:41
kamaron kamaron is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard simlock?!

beste forumleden ik weet niet of het hier goed staat maar ik heb een Iphone 3gs met firmware 4.1.
Ik wou er van de week een vodafone simkaartje in doen en kon wel de sim intoetsen maar krijg dan verder geen connectie met het netwerk en kan niet bellen.
Wil dat dan zeggen dat hij gesimlocked is, ik begreep nl als je toestel een simlock heeft je ook die simlock niet kan intikken, klopt dat?
En kan je mijn iphone unlocken?
Bedankt alvast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-10, 09:55
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Zoek functie is zeer handig op dit forum, helpt je vrijwel met elke antwoordt om het te vinden, kijk maar eens op legaal simlock vrij maken.

Ik snap dat je een Iphone hebt gekocht via internet? en deze is van T-Mobile? dus deze heeft een simlock er opzitten.
Als dat zo is kun je T-Mobile bellen en je Iphone (tenzij je de eerste eigenaar bent) laten unlocken voor 120 euro, als je de eerste eigenaar bent dan kun je (ligt er aan hoelang je abbo al loopt) hem tegen een goedkopere prijs laten unlocken. maar kijk maar eens eerst even op de zoekfunctie, wellicht zit hier toch je antwoordt beter in.
  #3  
Oud 24-11-10, 10:04
kamaron kamaron is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

Ok bedankt voor je antwoord, had Tmobile me dat niet moeten vertellen of vermelden voor ik die foon kocht van ze?

Het gekke vind ik dat ik geen melding krijg dat de simlock erop zet dat ik wel de code kan intikken van een ander kaartje
  #4  
Oud 24-11-10, 10:09
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Nee dat had T-Mobile je niet hoeven te vertellen want dat is algemeen bekend, en staat dacht ik ook op het kaartje in de winkel bij de IPhone.

Dat is niet vreemd, dat kon ik ook voor de simlock op mijn 3Gs je hebt dan gewoon een dure IPod of je kunt via Wi-Fi internetten.

Laatst gewijzigd door Iphone3Gs; 24-11-10 om 10:11.
  #5  
Oud 24-11-10, 10:11
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

En aangezien dit inderdaad al een aantal keer behandeld is op het forum (bijvoorbeeld in deze discussie), gaat deze discussie op slot.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Simlock JoelvandeBeek Unlock 2 26-11-10 00:58
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij Dagavu Unlock 0 25-09-10 14:22
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? Rub3n Archief 4 27-02-10 11:22
simlock jhonsonnnn Archief 5 12-11-08 01:41
Simlock harrisandklebold Unlock [archief] 64 19-05-08 13:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:11.