//

Probleempje met X-sim

Probleempje met X-sim discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclub-leden, Ik heb een iPhone van Amerika. Ik heb hem gejailbreakt en geactiveerd. Nu heb ik een X-sim gekocht. Ik heb mijn simkaart eraan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-02-08, 22:37
lukasverduyn lukasverduyn is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 29
Standaard Probleempje met X-sim

Beste iPhoneclub-leden,

Ik heb een iPhone van Amerika. Ik heb hem gejailbreakt en geactiveerd. Nu heb ik een X-sim gekocht. Ik heb mijn simkaart eraan gehangen, in m'n iPhone gestopt en dan zag ik bovenaan links mijn provider staan. Ik belde een eerste keer naar ons thuisnummer, alles werkte. Ik probeerde het nogmaals, en vanaf ik een cijfer intikte, keerde mijn iPhone terug naar het beginscherm. Ook bij SMS-en was dit niet anders. Ik heb dan ons nummer toegevoegd aan m'n adresboek, en dan kon ik wel bellen. Het probleem is dus het intikken van een telefoonnummer wanneer ik wil bellen of SMS-en. Als ik naar bijvoorbeeld Youtube ga lukt dit natuurlijk wel.

Help me iPhone-friends!!
Bedankt!!
Lukas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-08, 00:14
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Lukas, eigenlijk eerst: zoek-functie raadplegen en de Wiki. Maar voor deze keer snel voordat je topic op slot gaat
Welke firmware versie draai je? 1.1.2 of 1.1.3? Bij 1.1.2 moet je even iWorld draaien. Kijk ook in de iFoneguide repo.
Heb je de tutorials wel gevolgd van dit forum? Dan weet je inmiddels dat je helemaal geen X-sim meer nodig hebt...
Begin gewoon opnieuw en volg de tutorial, je eigen sim kan er gewoon in en aan het eind moet je gewoon kunnen bellen zonder problemen.

succes


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lukasverduyn Bekijk bericht
Beste iPhoneclub-leden,

Ik heb een iPhone van Amerika. Ik heb hem gejailbreakt en geactiveerd. Nu heb ik een X-sim gekocht. Ik heb mijn simkaart eraan gehangen, in m'n iPhone gestopt en dan zag ik bovenaan links mijn provider staan. Ik belde een eerste keer naar ons thuisnummer, alles werkte. Ik probeerde het nogmaals, en vanaf ik een cijfer intikte, keerde mijn iPhone terug naar het beginscherm. Ook bij SMS-en was dit niet anders. Ik heb dan ons nummer toegevoegd aan m'n adresboek, en dan kon ik wel bellen. Het probleem is dus het intikken van een telefoonnummer wanneer ik wil bellen of SMS-en. Als ik naar bijvoorbeeld Youtube ga lukt dit natuurlijk wel.

Help me iPhone-friends!!
Bedankt!!
Lukas
  #3  
Oud 28-02-08, 03:38
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Welbekende probleem die simpel opgelost kan worden door even de zoekfunctie te gebruiken. Deze gaat op slot.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleempje met iPhone vandenheede iPhone algemeen 5 23-02-10 20:52
Probleempje met 'Backgrounds' xHarm Archief 6 09-11-09 22:46
Probleempje met updaten, had 't o.a. met Tunin.fm en nu met Belstatus. JDFS Archief 7 03-03-09 22:43
sim kaart probleempje razerr Unlock [archief] 3 25-04-08 22:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:35.