//

iPhone uit USA halen en hier gebruiken? Hoe en wat?

iPhone uit USA halen en hier gebruiken? Hoe en wat? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, allereerst ik ben nieuw (dus ik ben nog niet zo goed geinformeerd, wees lief tegen me ). Dus ik heb gebruik gemaakt van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-03-08, 22:16
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Question iPhone uit USA halen en hier gebruiken? Hoe en wat?

Hallo mensen,

allereerst ik ben nieuw (dus ik ben nog niet zo goed geinformeerd, wees lief tegen me ). Dus ik heb gebruik gemaakt van de zoekfunctie, maar niet alles kunnen vinden, dus ik dacht het ik vraag het aan jullie.

Ik hoop dat ik in het juiste sub forum zit, kon geen ander toepasselijke sub forum vinden voor mijn vragen.

Allereerst, ik heb nog geen iPhone, iemand uit de USA gaat het hier naar toe sturen.

Mijn eerste vraag, met welke postbedrijf kan ik het beste laten opsturen zonder door de douane gecontroleerd te worden? (ik las hier op iphoneclub.nl dat USPS de beste is, en die niet zo vaak worden gecontroleerd, klopt dit?)

Mijn tweede vraag, als ik mijn iphone heb, kan ik het dan zelf unlocken en mijn garantie behouden? Dus soft unlock? Hoe doe ik dat, iemand een link naar uitleg?

Mijn derde vraag, ik weet niet welke firmware ik straks op me iPhone heb, maar als we van uitgaan dat ik straks 1.1.3 heb, hoe upgrade ik dan naar 1.1.4? Ik las dat je dat doet met ZiPhone, kan iemand toelichten hoe dit werkt?

Ik weet dat een gedeelte van mijn vragen hier al beantwoord zijn, maar ik hoor het liever van iemand die weet waar die het over heeft.

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-08, 22:27
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Welkom hier op het forum
Stel je vragen aub in de juiste topics. Deze gaat op slot.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone gebruiken in de USA Wess Internet in buitenland (roaming) 7 31-03-11 15:25
nl iphone gebruiken in usa macekje Koopinformatie USA 1 05-11-10 22:03
iphone 3G uit usa halen? stultus Archief 14 13-07-08 11:27
hoe lang nog een iphone uit USA? digiboudy71 Chat en geruchten 14 30-03-08 10:42
Gevolgen iphone uit USA halen? tweeky Archief 2 15-03-08 13:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:40.