//

Walktrough: installatie nieuwe iphone - Belgisch Forum = weg?

Walktrough: installatie nieuwe iphone - Belgisch Forum = weg? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag iedereen, Dit is mijn eerste post op dit forum en ik zit met het volgende: In de paasvakantie gaan mijn ouders naar Philadelphia en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-03-08, 17:59
Soulplayer Soulplayer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 80
Standaard Walktrough: installatie nieuwe iphone - Belgisch Forum = weg?

Goeiedag iedereen,

Dit is mijn eerste post op dit forum en ik zit met het volgende:
In de paasvakantie gaan mijn ouders naar Philadelphia en ik heb gevraagd om twee iphones mee te brengen van 8gb (één voor mij en één voor mijn vriend). Nu heb ik hier al héél veel gelezen, maar ben ik een beetje in paniek aan het slaan. Het lijkt zo moeilijk en gevaarlijk?

Wat ik dus eigenlijk zoek is een mooi overzichtje van waar je moet beginnen en wat je precies bij welke stap moet doen als je een nieuwe iphone van 8gb in je handen krijgt. Eigenlijk zou ik het dus ongelofelijk leuk vinden moest iemand dus de wiki in stappen zetten voor mij. (zou ik zo iemand vinden ?).

Een opmerking: Ik gebruik windows en ik zou graag ook kunnen bellen en smsen via een softwareunlock.

Alvast heel erg bedankt!

Sander Verhaeghe

PS: De gegevens voor het belgische gedeelte zijn precies weg? Ik kom terug uit op de main site.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-03-08, 18:07
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soulplayer Bekijk bericht
PS: De gegevens voor het belgische gedeelte zijn precies weg? Ik kom terug uit op de main site.
Excuses, dat was een instellingsfout van mij. Inmiddels werkt ook het (nieuwe) Belgische forum weer
  #3  
Oud 08-03-08, 08:38
Soulplayer Soulplayer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 80
Standaard

Kan mij niemand helpen?
  #4  
Oud 08-03-08, 09:35
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soulplayer Bekijk bericht
Kan mij niemand helpen?
de zoekfunctie kan je heel goed helpen en in, de wiki staat ook alles wat je wil weten
https://forum.iculture.nl/f1/ip...hone-2-5c.html
__________________
at your service
  #5  
Oud 08-03-08, 09:58
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soulplayer Bekijk bericht
Kan mij niemand helpen?
Gewoon de komende weken zoveel mogelijk lezen op deze forum en het belangrijkste onthouden(printen) en zodra je ouders terug zijn kan je naar hartelust beginnen. Is echt niet moeilijk hoor en iederen hier heeft moeten beginnen op deze manier ( of misschien nog op een veel lastiger manier).
Suc6.
  #6  
Oud 08-03-08, 10:26
Paz Paz is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 246
Standaard

Vooral veel lezen is het credo! Je kunt tegen de verkeerde opmerkingen aanlopen als je iets vraagt wat als te vaak gevraagd is.
Voordat ik mijn iPhone ging jailbreaken/unlocken heb ik eerst een goed stap-voor-stap overzicht gezocht, destijds duurde dat wel even maar nu moet dat zeer gemakkelijk gaan. Lees vooral de wiki en gebruik de zoekfunktie(zal ook geroepen worden als je iets vraagt wat al(te) lang en breed besproken is)
Elke keer als er iets nieuws was heb ik ook afgewacht tot er bevestiging was dat het werkte, om niet opnieuw alles weer te moeten doen.
Dus lezen en de guru's hun werk laten doen met het testen van iets nieuws als je je iPhone wilt opleuken.

Succes en alvast welkom bij de iPhonebezitters
  #7  
Oud 08-03-08, 10:27
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Zoals hier boven al wordt aangegeven is alle informatie die je nodig hebt allang beschreven. We gaan niet speciaal voor jou nog een keer alle informatie plaatsen.

Gebruik de zoekfunctie en het wiki.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synchroniseren mislukt na nieuwe installatie Itunes vdgraaf iTunes 0 03-01-11 20:36
Windows: Nieuwe Windows Installatie, Wat Te Doen? Jodyza iTunes 1 11-09-10 11:29
Probleem na installatie nieuwe firmware 4 henk47 iPhone algemeen 0 26-07-10 01:12
Upgrade 2.2, nieuwe XP installatie - iPhone herstellen? SJK iPhone algemeen 13 30-12-08 23:00
Syncronisatie problemen na nieuwe installatie windows XP cort iTunes 1 04-04-08 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:51.