//

US-Iphone, unlocked v1.1.3 en dan?

US-Iphone, unlocked v1.1.3 en dan? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Aangezien ik mijn Iphone in USA heb besteld en hem vandaag of morgen krijg heb ik nog een vraag hierover. Ik weet niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-03-08, 15:31
Chicco68 Chicco68 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Berichten: 173
Standaard US-Iphone, unlocked v1.1.3 en dan?

Beste forumleden,

Aangezien ik mijn Iphone in USA heb besteld en hem vandaag of morgen krijg heb ik nog een vraag hierover. Ik weet niet of mijn vraag op je juiste plaats staat op dit forum echter aangezien hij ook nog naar Nederlands overgezet dient te worden heb ik voor dit topic gekozen.

Mijn vraag is concreet:
Als ik mijn US-Iphone heb ontvangen (met unlocked v1.1.3) wat is volgens jullie dan de beste manier om alles in orde te brengen?

Ik bedoel dus, is het verstandig om hem eerst te upgraiden naar 1.1.4, moet ik hem eerst jailbraiken (hoe kan ik kijken of dat reeds is gebeurd), eerst alle contactpersonen er in zetten etc.etc.etc.
Ik heb het programma ZiPhoneWin v 2.6 reeds geinstalleerd maar dan?
Ik weet dat mijn antwoorden waarschijnlijk al ergens op de site te vinden zijn doch een uitleg van het begin tot het einde (dus van ontvangen Iphone tot het feit dat hij helemaal gebruiksklaar is) heb ik nog nergens kunnen vinden ondanks het veelvuldig gebruik van de zoekfuncties.
En, helaas zie ik door alle antwoorden/reacties de Iphone (lees bomen) niet meer

Ik hoop dat iemand de moeite wilt nemen om e.e.a. van het begin tot het einde uit te leggen met de eventuele erbij horende programma's waarmee je e.e.a. kunt uitvoeren.
Naar mijn mening zou dit zeer handig zijn voor alle toekomstige forumleden en toekomstige gebruikers van de Iphone.
Als ik mijn Iphone al had gehad en zelf van e.e.a. op de hoogte zou zijn had ik het zelf graag op papier willen zetten voor iedereen doch op dit moment ben ik nog echt een ik-weet-niks-van-mijn-Iphone-gebruiker .

Alvast hartelijk bedankt voor de moeite !!!


Gr,
Chicco
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-08, 15:35
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Is dit dan niet duidelijk genoeg

https://forum.iculture.nl/f1/ip...hone-2-5c.html
  #3  
Oud 14-03-08, 15:52
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Precies. Deze handelingen staat allemaal al opgenomen in de wiki en in het forum. Een kwestie van simpelweg de zoekfunctie gebruiken. Je kan natuurlijk zeggen dat je door alle reacties het bos niet meer ziet (een van de meeste gebruikte termen hier volgens mij), maar dat is natuurlijk hetzelfde in dit topic. Hier komen op een gegeven moment ook berichten te staan en dan raak je het misschien ook weer kwijt.

Als we voor iederen persoon van a tot b moeten uitleggen hoe het moet, dan hebben we hier binnenkort duizenden topics staan waar net niet hetzelfde in staat.

Laatst gewijzigd door Nikooos; 14-03-08 om 15:54.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) Dien Unlock [archief] 91 04-01-08 14:12
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked efefes Unlock [archief] 2 13-11-07 15:20
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 MacFoxx Unlock [archief] 30 12-11-07 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:07.