//

hoe kom ik via mijn pc in mijn ipone

hoe kom ik via mijn pc in mijn ipone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vraag is hoe ik via deze computer in mijn harde schijf van me iphone kan komen ??wat ik dan allemaal moet doen . en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-03-08, 22:10
irfan irfan is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: steenwijk
Berichten: 10
Cool hoe kom ik via mijn pc in mijn ipone

Mijn vraag is hoe ik via deze computer in mijn harde schijf van me iphone kan komen ??wat ik dan allemaal moet doen . en wat ik allemaal DAN kan doen ??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-03-08, 23:41
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door irfan Bekijk bericht
Mijn vraag is hoe ik via deze computer in mijn harde schijf van me iphone kan komen ??wat ik dan allemaal moet doen . en wat ik allemaal DAN kan doen ??
Ik gebruik iPhone PC Suite. Echt een heel handig programma waarmee je ringtones kan uploaden en nog veel meer, zelfs backups maken. Let niet op het chinees wat er af en toe instaat Het is een gebruikersvriendelijk programma.

Een mgl. link (weet niet meer zeker of dit het em is) is hxxp://www.free-codecs.com/iPhone_PC_Suite_download.htm

enne wel even de 2 x-en in begin vervangen door t's.
  #3  
Oud 19-03-08, 23:47
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Gebruik de wiki/handleidingen en de zoekfunctie.. Dit is echt al uitgebreid uitgelegd.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? patriciavandun Muziek, foto & video 1 12-02-11 19:18
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? Mischa84 Archief 1 02-09-09 08:12
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? Lampy iPhone Apps 5 25-11-08 13:25
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten michel1984 Archief 1 20-02-08 12:34
mijn nieuwe Ipone gaat niet meer aan sital Archief 4 19-02-08 23:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:16.