//

Update

Update discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone Freaks Na veel leesvoer stel ik mezelf de vraag wat een update naar 1.1.4 als voordeel heeft tov een perfect werkende 1.1.2 met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-03-08, 11:34
dendoor dendoor is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 92
Question Update

Beste iPhone Freaks

Na veel leesvoer stel ik mezelf de vraag wat een update naar 1.1.4 als voordeel heeft tov een perfect werkende 1.1.2 met Turbosim. Ikzelf ben al enige tijd in het bezit van de iPhone en dit forum was voor mij de hemel. Dankzij iedereen is of was het mij gelukt om de iPhone perfect werkend te krijgen met gebruik van een Turbo-sim dat ik al eerder aanhaalde. Het heeft in die tijd wel bloed zweet en tranen gekost maar Yes hij werkte. Ondertussen uiteraard een heleboel leuke programma's en gadgets geinstalleerd en nog steeds doet ie het als een trein.
Nu volg ik uiteraard nog steeds het forum maar stel me toch de vraag wat het voordeel van een 1.1.4 tov een 1.1.2 is.
Is er sprake van enige snelheidswinst bvb of beter bereik of enige andere supervoordelen ?
Graag zou ik dit horen van de mensen die dit gedaan hebben en wat hun bevindingen zijn voor en na.
Het lijkt me terug een hele boel werk om gewoon even te updaten naar versie 1.1.4, daar alle programma's, instellingen, thema's enz terug moeten worden geïnstalleerd.
Dus wie kan me eventueel overtuigen om de sprong te maken naar de nieuwste versie en waarom ?

Alvast bedankt !

mvg,

Den Door.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-03-08, 11:53
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Ja.. Over 1.1.4 zijn al genoeg topics en daar kan je zelf uithalen wat de voordelen zijn. Dit zal je waarschijnlijk ook op de site van apple kunnen vinden wat er in elke firmware update is veranderd.

Verder zou ik zeggen, als je er zoveel moeite mee hebt. Don't fix it if it ain't broke..
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) sth313 Unlock 10 21-03-11 17:53
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? hockeyboer Jailbreak 1 30-09-10 17:23
iPhone 1e gen.: Carrier Update / Aanbieder update f1aap Unlock 40 22-09-08 09:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:05.