//

iTunes Error 1600 t/m 1604 Oplossing

iTunes Error 1600 t/m 1604 Oplossing discussie in Jailbreak [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Nope het wordt alleen maar erger. Ben nu iTunes opnieuw aan het installeren en dan hoop ik alleen dat ik de iPhone iig gewoon weer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Jailbreak [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 24-07-08, 23:32
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Nope het wordt alleen maar erger. Ben nu iTunes opnieuw aan het installeren en dan hoop ik alleen dat ik de iPhone iig gewoon weer werkende krijg want ik word gek hier
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 24-07-08, 23:38
Scirocco Scirocco is offline
• iOS 8.0.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 261
Standaard

Ik weet hoe lastig dat is.
Heb ik ook eens gehad, en is erg vervelend.

Volgens mij zit het hem erin dat je de verkeerde custom hebt gebruikt.
Als je nou eens diegene download welke Michael noemde en dat proberen terwijl je je iPhone in de recovery modus hebt. Bij mij pakte die hem juist, toen ik niet op mijn scherm de stekker en het iTunes logo zag staan en met een goede custom restore bestand.
  #43  
Oud 24-07-08, 23:40
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Ja dat heb ik allemaal gedaan en dat doet het dus niet

Ik heb de 3G he en jij had de eerste gen vandaar misschien dat het zo wel bij jou werkte

Doe het nu bv weer met recovery. Dus dat je dat stekkertje ziet. Als hij gaat herstellen komt het appeltje wel in beeld maar dan geeft hij error 6 en dat betekend (als ik het goed gelezen heb) dat DFU mode niet goed is en dat klopt want hij staat in recovery. Als dit weer het geval is zo dan moet ik hem weer uit die recovery krijgen en dat lukt me nog niet.

Heb michael al PM gestuurd

Laatst gewijzigd door RHCPeter; 24-07-08 om 23:43.
  #44  
Oud 24-07-08, 23:46
Scirocco Scirocco is offline
• iOS 8.0.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 261
Standaard

Met de DFU mode had ik opgelost door mijn iPhone in het dock te laten zitten, terwijl die aanstaat. Daarna zowel de power- als homebutton ingedrukt houden totdat die uitgaat.
Als dit het geval is, dan alleen de homeknop ingedrukt houden als je ziet dat je iPhone weer opstart.

En toen pakte hij hem in iTunes wel. Moest wel ff wachten omdat het even duurt, wat er allemaal gebeurt.

Probeer het maar eens op deze manier met een goede custom.
  #45  
Oud 24-07-08, 23:46
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Hmm ok lijkt nu wel te werken na het opnieuw installeren van iTunes. Maar dan heb ik hem niet met de jailbreak. Maar goed hij werkt dan weer en dan doe ik later wel weer een nieuwe poging
  #46  
Oud 25-07-08, 00:10
Scirocco Scirocco is offline
• iOS 8.0.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 261
Standaard

Oke dat is mooi.
Je kunt dan morgen verder kijken. Want het moet gewoon ook bij jouw iPhone mogelijk zijn.
  #47  
Oud 25-07-08, 01:02
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Ok iPhone werkt weer. Ben alleen Bomberman kwijt. Had geen backup gemaakt voor die tijd :S

Probeer later nog wel een keer de jailbreak
  #48  
Oud 25-07-08, 07:26
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RHCPeter Bekijk bericht
Winpwn kent die versie niet van de geaktiveerde
Misschien ben je er inmiddels achter, maar als je Michael's custom gebruikt hoef je niks meer met Winpwn. iPhone in DFU zetten, in iTunes Shift/Herstellen en Michael's custom ipsw selecteren en dat zou moeten werken. Met de nadruk op 'zou moeten'.....
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #49  
Oud 25-07-08, 22:32
jakobjan1908 jakobjan1908 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Het herstellen van mijn iPhone lukt niet. Hieronder eerst een intro van mijn probleem.

Ik heb in april in de US een iPhone (editie 1) gekocht. Daar door iemand laten hacken en vodafone sim er in gedaan. Vandaag zou ik via itunes (versie 7.7) muziek overzetten. Hij gaf echter aan dat er een nieuwe firmware versie beschikbaar was. In mijn onwetendheid heb ik deze (2.0) toen geïnstalleerd. Echter wanneer ik mijn iPhone nu weer aansluit en itunes open komt er te staan dat de sim kaart in de iphone niet ondersteund wordt. Ik heb geprobeerd te herstellen maar dan geeft itunes steeds een andere foutmelding (variërend van 6, 2, 20 to 1601). Geen idee wat ik nu nog kan doen om de telefoon weer goed te krijgen. Kan iemand me helpen a.u.b.?
  #50  
Oud 25-07-08, 22:40
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

https://forum.iculture.nl/f14/i...r-1-1-4-a.html Hier is er meer hulp en aanwijzingen wat te doen
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #51  
Oud 26-07-08, 07:20
mneerhout mneerhout is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 150
Standaard

hoi nieuw hier, zit ook al een tijdje met diezelfde meldingen op iTunes en krijg hem er niet uit.
Is een phone van een vriend en wil hem graag helpen, dus.....
Heb geen installer erop!? Zodra ik in de telefoon een cijfer tik, springt de phone uit!
Wi-Fi werkt ook niet echt, waarschijnlijk omdat ik ook een iTouch heb die wel goed werkt op 1.1.4.
iPhone is 'wakker' gemaakt met ZiPhoneOSX3.0, heb ook iLiberty+ en PwnageTool en AppTap, wie weet raad??? Staat nu volgens iTunes op de originele 1.1.2 en herkent wel KPN maar bellen ho maar, gaat niet over de telefoon, maar zie wel oproepen gemist.

Ik ga nu weer werken, kom er later op terug, bedankt alvast, goed forum BTW!
  #52  
Oud 26-07-08, 19:23
rteerlin rteerlin is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 18
Standaard Error 1602

Ettelijke malen heb ik geprobeerd om Michael's custom 2.0 firmware te installeren vanuit de DFU mode. Maar Itunes heeft er geen zin in en genereert steeds opnieuw een 1602 error.
Toen ik het uiteindelijk zat was dacht ik laat ik het eens vanuit de restore mode proberen (kabel met USB plug op het iphone scherm).
Tot mijn verbazing kon ik zonder probleem de custom firmware via Itunes installeren en werkt de Iphone met 2.0 als een zonnetje.
Ik vraag me nu af waarom DFU mode als Restore mode ook werkt ?
  #53  
Oud 26-07-08, 19:37
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

In WinPwn zit momenteel een optie om je iTunes te pwnen. Nadat je de eigen customfirmware hebt gemaakt klik je op iPwner, dat zou dit soort errors moeten voorkomen. Bij mij werkte het in ieder geval.

Kijk hier maar eens bij stap 15.
  #54  
Oud 27-07-08, 08:10
mneerhout mneerhout is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 150
Standaard

Ik heb heel iTunes 7.7 eraf geflikkerd, zelfs de muziek! (staat toch allemaal op de time machine) maar ook 7.5 geeft error 1604!
Ik snap het niet meer.....

Laatst gewijzigd door mneerhout; 27-07-08 om 08:13.
  #55  
Oud 27-07-08, 10:00
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mneerhout Bekijk bericht
Ik heb heel iTunes 7.7 eraf geflikkerd, zelfs de muziek! (staat toch allemaal op de time machine) maar ook 7.5 geeft error 1604!
Ik snap het niet meer.....
Heb je oo de MobileDevice.Framework eraf gehaald toen je 7.7 hebt gedeinstalleerd?
  #56  
Oud 27-07-08, 10:17
mneerhout mneerhout is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 150
Standaard

jeetje, het is gelukt!!! hoe weet ik zelf niet, maar via 7.5 vroeg hij naar updaten 1.1.4, toen die gevreesde ziphone erover en voila!
Wat raden jullie mij nu aan te doen, bellen lukt en ik heb eindelijk de installer erop, wat nu te installeren??

overigens heb ik de wiki gevolgd met 1.1.4 OTB
  #57  
Oud 27-07-08, 10:19
mneerhout mneerhout is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 150
Standaard

Oooo enne Michael (eindelijk een MacFreak hier) hoe krijg ik exact mijn muziek en 7.7 vanaf mijn TimeMachine, gewoon 'drag and drop'?
  #58  
Oud 27-07-08, 10:21
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mneerhout Bekijk bericht
Oooo enne Michael (eindelijk een MacFreak hier) hoe krijg ik exact mijn muziek en 7.7 vanaf mijn TimeMachine, gewoon 'drag and drop'?
Loop even teug in je timemachine en dan de backup erop zetten waar je muziek staat. Lees ook even de help pagina van timemachine
  #59  
Oud 27-07-08, 13:16
sandoreh sandoreh is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 15
Standaard

Ik zit met een klein probleempje, had netjes 1.1.4 op mn iphone 1.0 staan, en kwam terug van vakantie, en dacht van hee, laat ik eens 2.0 proberen. Ik heb mn iphone per ongeluk in recovery mode gezet (itunes logo met stekkertje) en geprobeerd via winpwn een custom ipsw te maken, en die te herstellen op mn iphone. nou krijg ik netjes de error 1604, ook na een poging of 5, en krijg mn iphone niet meer uit zn recovery mode! Heeft iemand een idee hoe ik dit kan gaan oplossen?
__________________
iPhone US 8 GB FW1.1.4 BL4.6
  #60  
Oud 27-07-08, 13:22
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandoreh Bekijk bericht
Ik zit met een klein probleempje, had netjes 1.1.4 op mn iphone 1.0 staan, en kwam terug van vakantie, en dacht van hee, laat ik eens 2.0 proberen. Ik heb mn iphone per ongeluk in recovery mode gezet (itunes logo met stekkertje) en geprobeerd via winpwn een custom ipsw te maken, en die te herstellen op mn iphone. nou krijg ik netjes de error 1604, ook na een poging of 5, en krijg mn iphone niet meer uit zn recovery mode! Heeft iemand een idee hoe ik dit kan gaan oplossen?
Heb je dat gedaan met winpwn 2003 dan kan je itunes pwnen Druk op de iPwnerknop en volg de instructies
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3G iTunes 1600 error armandoth Jailbreak 1 28-02-11 00:12
iPhone 3GS: 1600 / 1604 ERROR code Oplossen , Iphone 3gs 32GB Dejviisz Unlock 20 11-09-10 10:05
iPhone 3G met 1600/1604/16XX error iRobin iPhone algemeen 9 08-08-10 00:24
iTunes 1600 error Rini Jailbreak 1 22-06-10 22:57
iPhone: iPhone 3GS 3.1.3 error 1600 (1604) Johannes Jailbreak 1 15-06-10 12:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:49.