//

opnieuw hacken na installer ?

opnieuw hacken na installer ? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds vandaag ook een iphone van 2call. Toen ik 'm startte deed alles het perfect (alleen wat problemen met itunes, op mn pc waar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-03-08, 19:56
Giudonio Giudonio is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 15
Standaard opnieuw hacken na installer ?

Heb sinds vandaag ook een iphone van 2call. Toen ik 'm startte deed alles het perfect (alleen wat problemen met itunes, op mn pc waar itunes 7.6 op staat kan hij m niet vinden en mn pc waar 7.4 op staat doet hij het wel) maar ik vraag me af, omdat 2call 'm waarschijnlijk zelf gehackt heeft en unlocked, of ik 'm opnieuw moet hacken of unlocken als ik 'installer' gebruik en applicaties installeer of is dat alleen als je 'm echt update. zal wel een beetje een noobvraag zijn maar wil het eerst zeker weten. heb firmware 1.1.4 en er staat een icoontje bij home 'zibri's blog' (zal wel de hackprogrammatuur zijn?)
alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
games hacken CookAap Jailbreak apps en thema's 6 21-04-11 12:52
Installer.app opnieuw installeren op 1.1.4 Timoow Archief 3 31-05-08 19:00
Hoe installer verwijderen van 1.1.3 en opnieuw installeren? kesj Unlock [archief] 2 29-01-08 15:25
iPhone batterij na hacken joostje18 Unlock [archief] 3 30-11-07 00:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.