//

Geen telefoonnetwerk

Geen telefoonnetwerk discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 1.1.4 geinstalleerd en geunlocked met ziphone. Hij vraagt om de sim te ontgrendelen. Als ik de pincode heb ingevoerd, gaat hij terug naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-04-08, 01:18
hamster hamster is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 3
Standaard Geen telefoonnetwerk

Ik heb 1.1.4 geinstalleerd en geunlocked met ziphone. Hij vraagt om de sim te ontgrendelen. Als ik de pincode heb ingevoerd, gaat hij terug naar het bureaublad, maar ik kan nog steeds niet bellen. Ik zit bij KPN. Ik kan ook nergens een netwerk kiezen, alleen WAN. Heb ik iets over het hoofd gezien of heb ik gewoon iets fout gedaan of iets nog niet geinstalleerd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-04-08, 04:06
romario philtjens romario philtjens is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard

hmm miss nog eens opniew 1.1.4 erop zette, erna lukte het wel trug bij mij
  #3  
Oud 02-04-08, 08:06
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Had je de PIN er ook op toen je de iPhone herstelde en ZiPhone draaide? Dit kan problemem opleveren, als dat het geval was gewoon de PIN erafhalen, de iPhone in DFU mode zetten, opnieuw herstellen en do it all van ZiPhone selecteren. En natuurlijk de iPhone als nieuwe telefoon aanmelden in iTunes.
  #4  
Oud 02-04-08, 21:42
hamster hamster is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 3
Standaard

Ik heb alles opnieuw gedaan, maar het lijkt net of hij de simkaart gewoon niet ziet. Ik heb het wachtwoord uitgezet en toen volledig geinstalleerd. Weet iemand waar ik 1.1.3 nog kan downloaden zodat ik die versie kan proberen?. Als ik het wachtwoord aanzet vraagt hij gewoon naar de pin en kan deze gewoon ingeven. echter geeft hij niet niet meer weer dat de pincode correct is.
  #5  
Oud 02-04-08, 22:26
hamster hamster is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 3
Standaard

Ik ben erachter gekomen wat het probleem is. De sim is gewoon niet geunlocked. anySIM werkt niet op 1.1.4 ook als je de bootlog verandert naar 3.9. Geohot unlocked wel ondanks dat het geschreven is voor 1.1.2 en 1.1.3
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Automatisch telefoonnetwerk vinden werkt niet meer sinds 2.2.1 RogerinBelgie iPhone algemeen 0 17-02-09 00:37
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? atQuest Unlock [archief] 83 23-01-09 18:55
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware neubauerf iPhone accessoires en onderdelen 0 12-08-08 14:56
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware eekamouse Unlock [archief] 25 03-02-08 18:06
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! atQuest Archief 0 22-10-07 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.