//

Tip: iFoneGuide.nl/11x icm Router/Proxy

Tip: iFoneGuide.nl/11x icm Router/Proxy discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Allemaal, Ook ik maak dankbaar gebruik van de ifoneguide.nl en de handige tools van iedereen, echt topwerk van Sjowol (als ik het goed schrijf). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-04-08, 21:32
kgraaf kgraaf is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard Tip: iFoneGuide.nl/11x icm Router/Proxy

Beste Allemaal,

Ook ik maak dankbaar gebruik van de ifoneguide.nl en de handige tools van iedereen, echt topwerk van Sjowol (als ik het goed schrijf).

Het duurde even voordat het allemaal werkte, maar ik zit zelf thuis achter een proxy server, hierdoor werkte dus wel alle andere applicaties uit de installer maar die van de ifoneguide.nl niet!

Nadat ik de proxy server tijdelijk heb uitgezet kon ik alles installeren van de ifoneguide.nl

Hoe kwam ik erachter? Door het webadres eens in een normale pc browser in te voeren, toen verscheen de melding, Please no Proxy's.

Doe er je voordeel mee!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-04-08, 23:47
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Lijkt me normaal, anders kunnen ze niet nagaan hoeveel je verbuikt.
Maar toch een goede tip.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: [TIP] Voor het updaten naar OS 4.0 [TIP] Raikonen1 iTunes 10 10-04-10 17:11
Proxy op school tomk94 iPhone algemeen 0 08-04-10 17:29
Mobileconfig proxy username en password gertsolo iPhone algemeen 1 11-08-09 14:25
Datacommunicatie proxy settings (vodafone) mploeg Vodafone 12 14-07-09 17:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:13.