//

Scherm staat vast met connect itunes afbeelding

Scherm staat vast met connect itunes afbeelding discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw hier en ben bang dat mijn iphone (8gig us) is overleden, maar misschien dat er iemand is die mij kan helpen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-08, 00:03
Antonio Antonio is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Question Scherm staat vast met connect itunes afbeelding

Hallo,

Ik ben nieuw hier en ben bang dat mijn iphone (8gig us) is overleden, maar misschien dat er iemand is die mij kan helpen. Hij is al een keer gehacked maar weet niet of dat nog werkt

Als ik mijn iphone aansluit op mijn macbook komt automatisch het scherm op met het plaatje dat de iphone op itunes moet worden aangesloten, daarna start itunes inderdaad op en herkend de iphone en komt met de mededeling: the sim card inserted in this iphone does not appear to be supported

Ik heb ilibertyX 1.51 maar als ik die opstart dan gebeurd er niets, het eerste wat er geprobeerd wordt is naar recovery mode gaan maar dat lukt al niet en dan staat de boel gewoon status quo.

Detail in dit verhaal is dat de slide button voor de "emergeny call" ook vast staat tijdens dit hele verhaal alsmede het info "i"

Weet iemand wat hier nog aan te doen is?

Met handen in het haar,
Ton
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-08, 00:13
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Gebruik pwnage net een mac iClarified - iPhone - How to Unlock Your iPhone With PwnageTool (Mac) Hier de gebruiksaanwijzing
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 15-04-08, 00:16
Antonio Antonio is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Overigens lukt het wel om de iphone in Recovery mode te zetten via home en power button, en itunes herkend dan ook dat er een recovery gedaan moet worden en die wordt ook uitgevoerd, maar de laatste stap is dat de iphone opnieuw opstart en dat je itunes niet mag uitzetten. Dit doe ik dus ook niet maar nadat de iphone weer is opgestart herkent itunes hem niet meer en dus gebeurd er niets meer en moet ik itunes afsluiten en de iphone ontkoppelen en weer aansluiten, echter dan weer hetzelfde liedje als mijn eerste posting
  #4  
Oud 15-04-08, 00:18
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Ik heb je een aanwijzing gegeven gebruik die
  #5  
Oud 15-04-08, 00:23
Antonio Antonio is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Ga het meteen proberen

will let you know

thanks
  #6  
Oud 15-04-08, 01:14
Antonio Antonio is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Michael,

Tot stap 7 gaat het goed maar dan stap 8 click iPwner. Zodra ik de phone in recovery mode heb begint hij te lopen maar er komen errors in voor (unable to download firmware) en uiteindelijk komt er een reboot maar die brengt me weer in normale mode met het plaatje van de stekker en de itunes met daar doorheen de slide for emergency button......
  #7  
Oud 15-04-08, 01:22
Antonio Antonio is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Aanvullende info:

-Opstarten duurt best lang 1 a 2 minuten
-Power button inhouden haalt niets uit de "slide to powwer off" komt niet op scherm.
-Is alleen maar uit te zetten met power button en home button tegelijk in te houden
  #8  
Oud 15-04-08, 01:27
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Heb je 114 geselecteerd bij de knop browse.ipsw?
  #9  
Oud 15-04-08, 01:31
Antonio Antonio is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Ja heb volgende geselecteerd iPhone1,1_1.1.4_4A102_Restore.ipsw
  #10  
Oud 15-04-08, 01:41
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

en dan ipwnr gedaan? Terwijl je iphone in restore staat?
  #11  
Oud 15-04-08, 12:07
Antonio Antonio is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Ja dat moet ook want anders krijg je een melding dat hij niet in restore staat
  #12  
Oud 15-04-08, 20:51
The one The one is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Exclamation Na opdracht voor restore valt hij uit

Anyone,

Zit een beetje met een vergelijkbaar probleem, de 8GB draaide op 114 zonder problemen.
Krijg hem nu met geen mogelijkheid meer opgestart, heb hem inmiddels in dfu mode gehad ( via Ziphone 3.0) daarna restore via Itunes.

Begint keurig met: iphone op herstel voorbereiden , dan valt hij uit ( je hoort dit ook via geluidje dat de usb poort word verlaten.
Itunes probeert het nog even verder mag krijg dan de melding ;
De Iphone kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan Fout1603)

ik heb via het forum al van alles geprobeerd / nieuwe itunes/ andere computer/andere gebruiker maar kom niet verder.

Heeft er iemand een oplossing,

Many Thnx.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Iphone 3gs firmware 4.2.1. vast in verbind met iTunes scherm iphonized Unlock 5 20-01-11 20:39
Windows: Connect to iTunes scherm ejo1971 iTunes 5 12-08-10 18:57
ZIT VAST op beeld please connect to itunes logo en only emergency calls kilic iTunes 3 02-07-10 01:00
Windows: Vast in connect to itunes. Jaspernl iTunes 0 23-03-10 16:22
Scherm IPhone staat vast westtheo Unlock [archief] 9 18-03-08 14:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:17.