//

Probleem mail.app

Probleem mail.app discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Nadat ik wat probleempjes had met bellen en smsen had ik me phone gerestord en unlocked met de laatsye versie van ziphone, maar nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-04-08, 00:14
iFonzie's schermafbeelding
iFonzie iFonzie is offline
• iOS 13.4
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 218
Standaard Probleem mail.app

Hoi,
Nadat ik wat probleempjes had met bellen en smsen had ik me phone gerestord en unlocked met de laatsye versie van ziphone, maar nu heb ik er een nieuw probleem bij als ik me mail app wil openen dan springt hij terug naar het springboard
iemand enig idee hoe dit optelossen? Of moet ik ff het handeltje weer opnieuw doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-08, 10:46
maartenvs maartenvs is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 79
Stuur een bericht via MSN naar maartenvs
Standaard

Als je van 1.1.3 naar 1.1.4 ging en je koos ervoor om je gegevens terug te zetten kreeg je dit soort fouten. Had je wel gekozen voor "nieuwe iphone" in iTunes? Het was wel op te lossen door de rechten goed te zetten dacht ik, maar dan moet je even zoeken. Zijn genoeg posts te vinden over dit probleem.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-mail app met instant ophalen van mail djkavaa iPhone Apps 2 25-06-10 13:43
Probleem in mail app HonorSociety iPhone Apps 1 06-04-10 23:06
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app blaugrana iPhone Apps 4 26-11-09 16:06
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? Rubske Archief 1 04-01-09 00:32
Mail.app; Spam probleem (niet in mail op macbook) Probe iPhone Apps 5 04-03-08 09:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:39.