//

HELP!! Kan geen Mail meer ontvangen!

HELP!! Kan geen Mail meer ontvangen! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu heb ik niet alleen dat SMS probleem (zie sms probleem topic van mij) maar ook nog een Mail probleem...ik kan namelijk geen mail ophalen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-04-08, 19:36
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Angry HELP!! Kan geen Mail meer ontvangen!

Nu heb ik niet alleen dat SMS probleem (zie sms probleem topic van mij) maar ook nog een Mail probleem...ik kan namelijk geen mail ophalen met mn iPhone Is ook opeens sinds vandaag...Hij download nieuwe mail, en je hoort dat ringtone, maar wanneer downloaden klaar is, is er niks nieuws bij gekomen..Terwijl er wel een nieuwe bericht is..en wanneer ik refresh doen, gaat ie ze weer downloaden, maar weer komt er niks nieuws
Sturen kan trouwens wel...maar ontvangen niet..(bij SMS is dat precies andersom, zou het iets tussen die twee kunnen zijn?)

Iemand een idee?

Heb iPhone 1.1.4...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-08, 00:00
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

de mail fix installeren via installer. waarschijnlijk ga je 114 draaien op je iphone en daar kan dit wel eens voorvallen in deze firmware.
En als dit echt niet helpt, raad ik je gewoon aan voor een restore te doen, en dan ben je normaal wel van alle problemen verlost.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #3  
Oud 21-04-08, 13:30
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door croiman Bekijk bericht
de mail fix installeren via installer. waarschijnlijk ga je 114 draaien op je iphone en daar kan dit wel eens voorvallen in deze firmware.
En als dit echt niet helpt, raad ik je gewoon aan voor een restore te doen, en dan ben je normaal wel van alle problemen verlost.
Die fix is voor een andere probleem, die ik hiervoor had..dus de fix zat er al op...Maar heb em uiteindelijk toch maar gerestored...

Mag wel op slot nu trouwens
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? iPeng iPhone algemeen 0 15-03-11 17:18
Kan met Hotmail geen e-mail meer verzenden, alleen ontvangen tikospike iPhone algemeen 28 09-09-10 16:18
Kan geen mail meer ontvangen (hotmail) Conscience iPhone algemeen 0 17-06-10 15:00
Kan geen email meer ontvangen. xs4all.nl Ivoclaas iPhone algemeen 4 14-05-10 15:51
kan geen sms meer ontvangen decockbenjamin iPhone algemeen 2 27-10-08 12:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:15.