//

unlocken iphone

unlocken iphone discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Via Iliberty+ 1.3 probeer ik mijn nieuwe iphone firmware 1.1.4, bootloader 4.6 te activeren/unlocken. Ik kom echter niet verder dan het eerste scherm bij "enter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-04-08, 23:56
big apple big apple is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Red face unlocken iphone

Via Iliberty+ 1.3 probeer ik mijn nieuwe iphone firmware 1.1.4, bootloader 4.6 te activeren/unlocken. Ik kom echter niet verder dan het eerste scherm bij "enter recovery button". Voor mij is het niet mogelijk deze knop onder "other tools" in te drukken. Wat wordt hier bedoeld met normal mode? Gewoon Iphone aan in het docking station toch? Ook staat er een gesloten slotje in het midden van het iphonescherm, betekent dat iets? Dat verdijnt wel als een emergency call will doen. Ik heb geen idee wat te doen? Heel frustrerend. Hopelijk heeft iemand een oplossing.....?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-04-08, 00:04
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Heb je de handleiding gelezen en gevolgd? Hierin wordt alles zeer duidelijk uitgelegd.
Handleiding Iliberty+: https://forum.iculture.nl/f59/i...s-ilberty.html
Handleiding algemeen:iPhone gekocht - wat nu? (handleiding voor beginners) » Nieuws » iPhoneclub.nl

p.s. Je vraag staat niet op de juiste plaats en door gebruik van de zoek functie kan heel veel informatie gevonden worden.

Laatst gewijzigd door ControlSje; 26-04-08 om 00:12.
  #3  
Oud 26-04-08, 00:12
big apple big apple is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Bedankt voor je antwoord! Ik heb de handleiding er bij gehad en gevolgd, maar kan die "knop" echt niet indrukken. Het zal ongetwijfeld iets heel stoms zijn maar het lukt me niet. Heeft het te maken met de "normal mode" waar de iphone in moet staan om de kn op te kunnen indrukken?
  #4  
Oud 26-04-08, 00:22
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Je kunt je iPhone ook op een andere manier in recovery mode zetten zodat je door kunt gaan met de rest van de handleiding. In onderstaande link staat uitgelegd hoe je dit kunt doen.
https://forum.iculture.nl/f1/ip...very-mode.html

Normal mode betekend dat hij niet in recovery of dfu mode staat. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat nieuwe iphone niet door iTunes, ilibrery, ziphone en andere programma's herkent werd. Door ze dan in Recovery mode te zetten op uitgelegde manier kon ik verder.

suc6...

Even nog iets anders... je weet dat je de vraag stelt op de verkeerde plek? De kans bestaat dat een moderator de vraag verwijderd omdat deze sectie alleen voor discussies is. Dus mocht je nog verdere vragen hebben stel ze dan in de juiste sectie van het forum bijvoorbeeld in "iPhone Software Unlock"

Laatst gewijzigd door Grample; 26-04-08 om 00:30. Reden: edit knop gebruiken
  #5  
Oud 26-04-08, 00:30
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

 Verplaatst naar: iPhone Software Unlock

Let in het vervolg aub op waar je een thread opent.
  #6  
Oud 26-04-08, 00:33
big apple big apple is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik wist niet dat ik mijn vraag op de verkeerde plek had gezet. Excuses. Bedankt voor jullie antwoord. Ik ga weer aan de slag
  #7  
Oud 26-04-08, 00:53
big apple big apple is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Ook deze methode werkt niet. Als ik de home button ingedrukt hou (1 minuut), verschijnt er geen bericht van itunes.
Is iBrick de laatste oplossing?
  #8  
Oud 26-04-08, 08:32
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Om in de recovery te komen je iphone uitzetten en als je hem in de dock plaats de homebutton ingedrukt houden Dan verschijnt het itunes logo
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #9  
Oud 27-04-08, 16:04
big apple big apple is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Bedankt voor jullie reacties, jullie hulp. Het is mij uiteindelijk zelf niet gelukt. Omdat ik nog in New York was heb ik 'm daar laten unlocken voordat ik naar huis ging. Nota bene bij een "authorized AT&T dealer" mbv Ziphone laten doen. Alles werkt nu perfect.

Zijn er trouwens nog nadelen aan unlocken, jailbreaken, via Ziphone?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone unlocken? miketennis Archief 1 01-03-10 15:51
iPhone 3G unlocken Barzi Archief 1 30-03-09 00:04
unlocken iphone g3 fc1958 Archief 1 04-01-09 22:27
iphone unlocken arrian Unlock [archief] 2 12-01-08 23:32
iphone unlocken yannickwaem Archief 7 25-10-07 18:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:27.