//

Iphone gaat uit na paar uur inactief

Iphone gaat uit na paar uur inactief discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nieuw hier en heb nog veel te leren over de Iphone maar doe graag een beroep op jullie. Heb net nieuwe Iphone 8gb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-04-08, 20:51
Kiterzone's schermafbeelding
Kiterzone Kiterzone is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 26
Standaard Iphone gaat uit na paar uur inactief

Ik ben nieuw hier en heb nog veel te leren over de Iphone maar doe graag een beroep op jullie. Heb net nieuwe Iphone 8gb uit US. Unlocked met Iliberty, Installer geinstalleerd en NL taal, numerherkenning en T9 geinstalleerd.
Dat was het wel, werkt allemaal wel oke maar al 2 dagen op rij gaat mijn wekker niet af. Wanneer ik hem probeer te gebruiken begint hij met het opnieuw opstarten. Zojuist had ik dat weer, het is net alsof hij na een paar uur ofzo uitgaat. Batterij natuurlijk gewoon vol.
Iemand hier ooit van gehoord of ervaring mee?

EDIT: ik typ dit net en ben even wat eten, kom terug en druk op de home button en het appeltje komt weer in beeld voor 15 seconden ofzo en hij gaat weer aan...
Vind het echt vreemd

Laatst gewijzigd door Kiterzone; 28-04-08 om 21:12.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-08, 22:26
Kiterzone's schermafbeelding
Kiterzone Kiterzone is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 26
Standaard

Wederom een edit. Iets klopt er niet met mijn Iphone maar ik weet niet wat. Het probleem dat hierboven beschreven wordt kan ik nu nog uitbreide met het feit dat mijn Iphone soms opeens weer een 12uurs klok gebruikt, daarnaast gaat de landinstelling weer naar Amerikaans waardoor de tijd totaal niet klopt. Nog extraatje..de Nederlandse T9 doet het ook niet meer, terwijl ik heb ook opnieuw heb geinstalleerd..

Iemand raad? Desnoods rigoreus..ik wil graag dat hij feilloos werkt
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bereik iphone valt weg na een paar uur. florisken iPhone algemeen 0 30-06-10 22:08
batterij is na een paar uur al leeg ruitje iPhone algemeen 48 23-12-09 17:04
Batterij in een paar uur leeg - Bluetooth? iToggle? Greatwhitexxl iPhone algemeen 1 16-12-07 18:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:25.