//

iDemocracy - Windows GUI Jailbreak 1.1.1 Released - Discussies & Ervaringen

iDemocracy - Windows GUI Jailbreak 1.1.1 Released - Discussies & Ervaringen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Gefeiliciteerd! Je hebt geduldig afgewacht, he? Maar op een gegeven moment ga je toch. Je ziet, goed inlezen en nog eens lezen werkt. wat voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-10-07, 02:09
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Gefeiliciteerd! Je hebt geduldig afgewacht, he? Maar op een gegeven moment ga je toch. Je ziet, goed inlezen en nog eens lezen werkt.

wat voor probleem heb je in installer?

Veel plezier met je iPhone!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 23-10-07, 02:57
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Dank je Fresh,

Ben er nog niet uit hoor. Heb Installer.app probleem opgelost door LocalPackages.plist te verwijderen, reboot, toen installer.app de lijst laten rebuilden, en kon weer updaten naar 3.0. Tijdens mijn zoektocht kwam ik voorbij init.d/dropbear.sh. Ik denk ja ik heb dropbear.sh gehad, maar nu openssh, dus waarom staat al die zooi er nog, en start hij op als service, dat kost me alleen maar batterij power! Dus verwijderd, blijkt dat OpenSSH dus dropbear gebruikt ? lol, nu kan ik niet meer SSH'en, en via installer.app OpenSSH uninstallen lukt ook niet meer, zo leer je nog eens wat. Blijf nog aankutten..
  #23  
Oud 23-10-07, 03:05
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Je kan ook "services" installeren, dan hoef je open SSH er niet af te gooien. Met services kun je SSH dynamisch aan/uit zetten, dat scheelt batterijduur. Je hebt SSH weer nodig voor je het weet.
  #24  
Oud 23-10-07, 06:21
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

OpenSSH installeerd dropbear "secretive", schijnbaar. Ik heb van alles geprobeerd zelf, de files hersteld via local terminal en vim op de iPhone zelf, mocht allemaal niet baten (Was ook mijn eigen schuld dit probleem, niks met iDemocracy te maken). Dus uiteindelijk restore naar 1.02 gedaan en overnieuw begonnen. Alles ging perfect met de nieuwe iDemocracy 1.1.1 (1.1), dus zit nu op 1.1.1 en alles werkt 100% perfect, zonder enige problemen, of overbodige rotzooi op de iPhone. Allemaal merendeels dankzij Drakenza en zijn programma, iDemocracy.


Hoe krijg je het werkend:

1. Download iDemocracy, Volg alle stappen 100%, lees goed! Nadat je alles heb gedaan kan je unsymlinken, zoals hij zegt.

2. Daarna moet je activeren, dit is wat je handmatig moet doen, je moet dit doen precies zoals hier staat: Jailbreak 1.1.1 - The iPhone Dev Wiki (Download ook de zip bovenaan, die heb je nodig). Volg die activatie precies en raak vooral niet de war met je lockdown files in "/usr/libexec", want als je de verkeerde gebruikt synced je iphone niet meer met je PC, en dat wil je echt voorkomen, geloof mij ! Wanneer je deze activatie stappen heb doorlopen, moet je iPhone geactiveerd zijn.

3. Daarna kan je meteen de laatste patch gebruiken van iDemocracy, om de installer.app op te schonen en opnieuw te installeren, en juiste permissies te zetten, werkt perfect!

4. Dan ben je helemaal set, je kan nu optioneel nog AnySim 1.1 draaien om te unlocken, die je al geinstalleerd had via iDemocracy.


Zie hier voor iDemocracy downloads: idemocracy - Google Code

Het moelijkste van dit alles is de Activatie met iAsign en niet in de war raken met je lockdown file. MAAK DUS BACKUPS!!!!!

Het werkt dus perfect, en ik ben het levende bewijs, want zit nu op 1.1.1, volledig werkend! Ik hoop dat jullie net zoveel plezier hebben als ik ervan! Die kerel krijgt een donatie van me, super!

Laatst gewijzigd door TJB; 23-10-07 om 06:46.
  #25  
Oud 23-10-07, 12:43
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Werkt het ook op een gedowngrade 1.1.1 - 1.0.2 die je weer naar 1.1.1 hersteld?

En hoe activeer je 'm? Want anders heb je niet echt veel aan het jailbreaken en simlock vrij maken.
  #26  
Oud 23-10-07, 12:59
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

Wat als je geen Wi-Fi hebt.
Wat is dan de beste manier om een OTB 1.1.1 --> downgrade FW/Baseband naar 1.0.2
weer naar 1.1.1. te krijgen (unlocken, met YouTube etc)
  #27  
Oud 23-10-07, 13:57
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

dus hoe activeer ik hem dan?
  #28  
Oud 23-10-07, 14:11
samplex samplex is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 147
Standaard werking

Hoe werkt dit dan met deze tool?

Haal me Iphone nieuwe uit de doos en dan?

Wat zijn de stappen?
  #29  
Oud 23-10-07, 14:22
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

iDemocracy begeleidt je volgens mij helemaal door de stappen heen die je moet doen, BEHALVE het activeren... spijtig dat dat nog zo ingewikkeld is.

Ik krijg deze week een virgin 1.0.2 en ben dus ook al weken op zoek naar de meest makkelijke fool-proof methode om 'm geunlocked op 1.1.1 te krijgen. iDemocracy -lijkt- mij tot nu toe het gemakkelijkst... alleen dat activeren, da's nogal een gedoe volgens mij.

Laatst gewijzigd door stefimke; 23-10-07 om 14:24.
  #30  
Oud 23-10-07, 14:28
samplex samplex is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 147
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefimke Bekijk bericht
iDemocracy begeleidt je volgens mij helemaal door de stappen heen die je moet doen, BEHALVE het activeren... spijtig dat dat nog zo ingewikkeld is.

Ik krijg deze week een virgin 1.0.2 en ben dus ook al weken op zoek naar de meest makkelijke fool-proof methode om 'm geunlocked op 1.1.1 te krijgen. iDemocracy -lijkt- mij tot nu toe het gemakkelijkst... alleen dat activeren, da's nogal een gedoe volgens mij.

het activeren kan dat niet met de uitleg van de ultimateupgradegids20?
  #31  
Oud 23-10-07, 14:38
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

isdat dan door dat te doen via safari browser te laten crashen? der is geen eenvoudigere manier zoals bij 1.02?
  #32  
Oud 23-10-07, 14:55
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

Neen, het activeren is het laatste hoofdstuk van de Ultimate Upgrade gids 2.0.
  #33  
Oud 23-10-07, 14:59
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

dus met dat Wi-Fi netwerk zoeken moet je niet doen in het begin?
je ziet toch allereerst activation required? of wordt dat ook opgelost door idemocracy?
kan er iemand goed uitleggen wat je nu moet doen

ik zou anders de upgradegids.doc gebruiken... maar het lijkt me gemakkelijker met idemocracy...
  #34  
Oud 23-10-07, 15:10
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

Je kunt een "dry run" doen met iDemocracy, dwz je kunt door alle stappen heenlopen die je moet doen zonder iPhone. Tussen stap 1.15 en 1.16 (het gaat tot stap 10.xx) staat dat de iPhone hier geactiveerd moet worden... Dus dat is wel vrij vlug, na het installeren van de Installer op je iPhone.

Ik zit me af te vragen of de bat-fie in het PACAY.rar pakketje voor het activeren kan zorgen? Iemand?

Laatst gewijzigd door stefimke; 23-10-07 om 15:14.
  #35  
Oud 23-10-07, 15:14
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

Oke, ik ga dit vanavond eens probern bij een 8GB 1.1.1 die hier ligt.
hopelijk werkt dit vlotjes
alleen het activeren lijkt me nog moeilijk aangezien idemocracy voor de rest je helpt..

en als je nu je geunlockte 1.02 geupdate hebt naar 1.1.1 ...
werkt dit hier dan ook mee?
kameraad van me heeft dit voor
  #36  
Oud 23-10-07, 15:14
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrgoolie Bekijk bericht
dus met dat Wi-Fi netwerk zoeken moet je niet doen in het begin?
je ziet toch allereerst activation required? of wordt dat ook opgelost door idemocracy?
kan er iemand goed uitleggen wat je nu moet doen

ik zou anders de upgradegids.doc gebruiken... maar het lijkt me gemakkelijker met idemocracy...
Je hebt Wi-Fi nodig om safari te laten crashen door naar een bepaalde webpagina te surfen. Daarna kan de iphone gejailbreaked worden.

Alles staat in deze guide:
[ULTIMATE GUIDE] Jailbreak/Activate/Unlock Virgin iPhones v1.1.1 - Hackint0sh

Gebruik de methode onder de tekst "Alternate way to choose Wi-Fi step above: (RECOMMENDED)", die is het gemakkelijkst.
Ik vind deze guide nog steeds de beste om 1.1.1 te unlocken, omdat je niet hoeft te downgraden naar 1.0.2 als in iDemocracy.
  #37  
Oud 23-10-07, 15:20
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Je hebt Wi-Fi nodig om safari te laten crashen door naar een bepaalde webpagina te surfen. Daarna kan de iphone gejailbreaked worden.

Alles staat in deze guide:
[ULTIMATE GUIDE] Jailbreak/Activate/Unlock Virgin iPhones v1.1.1 - Hackint0sh

Gebruik de methode onder de tekst "Alternate way to choose Wi-Fi step above: (RECOMMENDED)", die is het gemakkelijkst.
Ik vind deze guide nog steeds de beste om 1.1.1 te unlocken, omdat je niet hoeft te downgraden naar 1.0.2 als in iDemocracy.

Maar als je dus een 1.0.2 hebt dan kun je net zo goed iDemocracy gebruiken en "een" activatie-procedure draaien inbetween? (welke activatie-procedure nu het handigst is is me nog niet helemaal duidelijk: PACAY.rar?, Ultimate Guide?, DevTeam wiki?, ??)
  #38  
Oud 23-10-07, 15:26
samplex samplex is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 147
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefimke Bekijk bericht
Neen, het activeren is het laatste hoofdstuk van de Ultimate Upgrade gids 2.0.
als je dat dus doet na idemocracy dan gaat het goed?
  #39  
Oud 23-10-07, 15:26
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Ik heb zelf de ultimate guide al een aantal keer gebruikt en die werkt perfect! iDemocracy is nog erg nieuw en ik heb gelezen dat ie het goed doet, maar zelf heb ik hem niet toegepast.

Ik blijf bij ultimate, omdat ik zeker weet dat die werkt.
Mijn 1.0.2 is gisteren gevirginized en het lijkt erop dat de upgrade naar 1.1.1 goed verloopt. Ben weer bijna door de ultimate guide heen. Alleen nog activeren en voila!

PACAY is volgens mij alleen Youtube activatie en geen complete 1.1.1 unlock.
Youtube activeren is een fluitje van een cent. Staat ook in de ultimate guide
  #40  
Oud 23-10-07, 15:29
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Ik heb zelf de ultimate guide al een aantal keer gebruikt en die werkt perfect! iDemocracy is nog erg nieuw en ik heb gelezen dat ie het goed doet, maar zelf heb ik hem niet toegepast.

Ik blijf bij ultimate, omdat ik zeker weet dat die werkt.
Mijn 1.0.2 is gisteren gevirginized en het lijkt erop dat de upgrade naar 1.1.1 goed verloopt. Ben weer bijna door de ultimate guide heen. Alleen nog activeren en voila!

PACAY is volgens mij alleen Youtube activatie en geen complete 1.1.1 unlock.
Youtube activeren is een fluitje van een cent. Staat ook in de ultimate guide
Oke, dan gebruik ik vanavond deze guide die je hierboven zei vanop hackingtosh forum. ik zal laten weten of dit goed verlopen is. hoe lang duurt dit ongeveer? mijn 1.02 deed hier heel snel over ik denk een 20 minute en alles was gedaan. ook de simlock etc.
 



Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen WDS001 Jailbreak 1042 12-05-11 00:22
FW 1.1.1 - Windows: Komt er binnenkort een jailbreak/activate GUI ? TJB Archief 4 16-11-07 16:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.