//

Fout bij jailbreaken en nu doet hij niks!

Fout bij jailbreaken en nu doet hij niks! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb vanavond nieuwe apps op mijn werkende iphone geinstalleerd en toen liep hij opeens vast en als je hem overnieuw opstarte met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-06-08, 00:02
colin_kuijntjes colin_kuijntjes is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Nieuwegein-Noord
Berichten: 87
Exclamation Fout bij jailbreaken en nu doet hij niks!

Hallo mensen,

Ik heb vanavond nieuwe apps op mijn werkende iphone geinstalleerd en toen liep hij opeens vast en als je hem overnieuw opstarte met restart buttons liep hij weer vast =S
Toen dacht ik slim te zijn om mijn iphone opnieuw te installeren (via Ziphone) en toen heb ik "prepare for upgrade" gedaan. Dat ging allemaal goed en heeft itunes ook de nieuwe software geinstalleerd.
Daarna heb ik met itunes aan en alle andere bestanden (ituneshelper etc.) ook aan heb ik hem geprobeerd te jailbreaken maar daar ging hij circa 3 minuten niet meer verder en heb hem 10 minten laten staan en op stop geklikt en uit mijn pc gehaald. Toen ik hem wou opstarten gaf hij nog steeds zo'n soort matrix schermpje aan.

Wat moet ik doen om hem goed te laten werken?!?

jullie kunnen mij ook mailen op: colin_kuijntjes@live.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-08, 00:04
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Probeer in dfu te restoren naar 114
Gebruik geen ZiPhone meer maar iLiberty of winpwn.
ZiPhone maakt meer kapot dan je lief is. En dan ben ik nog aardig voor dat ... programma
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 04-06-08, 00:10
colin_kuijntjes colin_kuijntjes is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Nieuwegein-Noord
Berichten: 87
Standaard

okee dank je wel ik ben nu iliberty aan het downloaden.
ik heb alleen geen idee hoe alles werkt en hoe ik het moet fixen dus als u me ermee zou willen helpen zou dat geweldig kunnen zijn
  #4  
Oud 04-06-08, 00:16
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

In dfu zetten is simpel. Zet je iphone uit Zet iTunes aan zet e iphone weer aan en houd je vingers op home en sleep button na 10 seconden sleepbutton loslaten en homebutton blijven vasthouden tot iTunes zegt een iphone te hebben gevonden die hersteld moet worden. Herstel met 114. Na herstel iTunes uitdoen en ilberty opstarten en activeren en jailbraik kiezen ook de payload installer kiezen bij advanced Dan go for it kiezen en de aanwijzingen van iliberty opvolgen
  #5  
Oud 04-06-08, 00:20
colin_kuijntjes colin_kuijntjes is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Nieuwegein-Noord
Berichten: 87
Standaard

hmm,, dat werkt niet. Ik heb itunes aan en start de iphone op en hou die knoppen in maar hij komt niet met een bericht dat hij hersteld moet worden. (p.s. als ik hem opstart blijft hij die matrix achtige schermpje zien dus misschien weet u daar iets mee)
  #6  
Oud 04-06-08, 00:25
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

iPhone uitzetten itunes aan Start iphone op en druk meteen de home button in Sleep button na 10 seconden loslaten en home button vasthouden Dan zit je in dfu mode. Ander iphone uitzetten en van de kabel loskoppelen. Weer aankoppelen aan de kabel en tegelijkertijd de homebutton indrukken dan zit je in recovery als ituneslogo verschijnt met stekker dan kan je ook restoren met 114
  #7  
Oud 04-06-08, 00:29
colin_kuijntjes colin_kuijntjes is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Nieuwegein-Noord
Berichten: 87
Standaard

Het is gelukt. Hij is nu aan het herstellen. Waar haal ik dan iLiberty+ vandaan en hoe werkt dat dan? ik heb er niet zo veel verstand van dus ik hoop dat u het mij kan uitleggen.
  #8  
Oud 04-06-08, 00:31
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Hier kan je het downloaden iLiberty+ | George Zhu's BLOG
In vorige ppost uitgelegd hoe het werkt en anders in de handleidingen kijken bij iliberty+
  #9  
Oud 04-06-08, 00:45
colin_kuijntjes colin_kuijntjes is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Nieuwegein-Noord
Berichten: 87
Standaard

het is gelukt =D dan kan ik dit forum sluiten bedankt in ieder geval
  #10  
Oud 04-06-08, 00:53
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Your welcome Enne het forum sluiten is niet zo'n goed plan
 

Labels
fout, iphone, jailbreaken, ziphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes doet bij het synchroniseren wat hij wil. amsterdam2226 iTunes 0 10-03-11 11:23
Iphone 2g doet niks en word heet bij oplader timarea51 iPhone algemeen 3 27-03-10 20:55
Hij wil niks meer sander-mr-psv Archief 1 25-12-09 14:12
iPod touch: Fout bij jailbreaken met Quickpwn basovich Jailbreak 2 24-01-09 15:16
Hij doet he-le-maal niks meer! Scarbir iPhone algemeen 8 25-08-08 20:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:53.