//

Telefoon preparen zonder AT&T simkaart

Telefoon preparen zonder AT&T simkaart discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg mij af tot in hoeverre het nodig is om een AT&T simkaart in de telefoon te hebben tijdens het preparen van de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-11-07, 22:55
thomas thomas is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 32
Standaard Telefoon preparen zonder AT&T simkaart

Ik vroeg mij af tot in hoeverre het nodig is om een AT&T simkaart in de telefoon te hebben tijdens het preparen van de iPhone om v1.1.1 te installeren. Ik heb momenteel een unlockte 1.0.2 telefoon die eerder op de lange handmatige manier (zonder AnySim maar wel iUnlock [?]: geen GUIs ) geunlockt is. Ik wil nu graag v1.1.1 installeren omdat ik graag accenten wil kunnen gebruiken in Mail.app en in de SMSjes.

Ik heb verder een Mac en Windows computer. Volgens mij moet ik eerst met de virginizer pack mijn telefoon virginizen om vervolgens in iTunes de 1.1.1 firmware te installeren/restoren. Als dit eenmaal gebeurt is moet ik opnieuw opstarten e.d. en vervolgens Jailbreaken via de TIFF exploit. Als dit eenmaal gelukt is kan ik AppTap en AnySim installeren. Klopt dit?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-07, 16:20
thomas thomas is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 32
Standaard

Niemand? Iemand enig idee? Graag een reactie
  #3  
Oud 03-11-07, 16:41
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

hallo,

ik heb onlangs mijn 1.0.2 unlockte versie geupgrade naar 1.1.1 en heb de hele tijd mijn eigen simkaart laten zitten dus denk niet dat het nodig is om de at&t sim er in te steken .

greetzzz
  #4  
Oud 03-11-07, 21:56
thomas thomas is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 32
Standaard

Het is eindelijk gelukt! Het duurde even... downgraden en weer updaten naar 1.1.1. Uiteindelijk allemaal gelukt met independence 1.3.x
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
telefoon abonnement simkaart in Ipad2 Arnis iPad algemeen 1 28-03-11 12:38
iPhone: Jailbreaken zonder simkaart. wouter011 Jailbreak 12 04-10-10 17:15
iPhone 3GS: & 4: Telefoon niet geactiveerd maar simlock AT&T kan tmobile gewoon ? Melvin18 Unlock 2 03-07-10 09:59
gegevens inzien op computer zonder telefoon vera87 iPhone algemeen 1 12-12-09 21:42
Icoontjes Telefoon & Mail dennis-verez Archief 2 26-08-09 09:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:16.