//

Re-Virginize Unlocked 1.0.2. binnen 10 minuten!

Re-Virginize Unlocked 1.0.2. binnen 10 minuten! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, helemaal fantastisch nu. Mijn iPhone is in een loop terecht gekomen van herstarten. Wanneer ik de firmware 1.0.2 voor een laatste keer erop zette ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 16-11-07, 22:15
TodiWa TodiWa is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

Ok, helemaal fantastisch nu. Mijn iPhone is in een loop terecht gekomen van herstarten. Wanneer ik de firmware 1.0.2 voor een laatste keer erop zette via iTunes loopte mijn iPhone om de tien seconden in het Appletje dat je in het begin ziet. Ik kan nog wel via iTunes de iPhone herstellen naar 1.0.2, maar op het einde van die herstelling begint alles weer opnieuw te loopen. Mijn iPhone is een brick. Tenzij er nog een manier is om die terug levend te krijgen...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN Dejviisz Koopinformatie Nederland 19 02-09-10 23:06
Mac OS X: iPhone update downloaden met iTunes. PC: 5 minuten, Mac: 87 minuten? Muxje iTunes 0 15-07-10 23:49
Accu binnen een paar minuten leeg Nicksboxx iPhone algemeen 4 09-07-10 14:39
Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) Dien Unlock [archief] 91 04-01-08 13:12
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 MacFoxx Unlock [archief] 30 12-11-07 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:17.