//

FW 1.1.1 gebricked niet te downgraden of upgraden...

FW 1.1.1 gebricked niet te downgraden of upgraden... discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ok, zoals ik het zie is er of echt iets hardwarematigs mis waardoor die iphone die melding geeft en anders is inderdaad je baseband beschadigd, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-11-07, 10:59
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

ok, zoals ik het zie is er of echt iets hardwarematigs mis waardoor die iphone die melding geeft en anders is inderdaad je baseband beschadigd, heb je hem ooit tijdens het draaien van ieraser uitgezet ofzo?
als dat het geval is kan je proberen je baseband te re-flashen (je bent vastwel in je zoektocht die .eep files tegengekomen em amders is het deel van het virginize (1.0.2) proces.
als je niet je baseband hebt gewist of hem tijdens dit proces hebt uitgezet zou ik me nog niet al teveel zorgen maken
edit: je zit op fw 1.0.2? wel Wi-Fi? ff de iunlock.no repository toevoegen en dan virginizen... dan anysim 1.1
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-11-07, 13:01
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

iPhone Elite - Forums :: View topic - The Potentially Idiot Proof Guide to downgrading your BB

Volg deze guid om je baseband te recoveren. Gewoon effe alles goed volgen. Daarna moet je hem virginizen.

Downgrade 1.0.2 baseband OS X iPhone - ModMyiFone - Wiki

Daarna moet alles weer werken. Dan kun je weer beginnen met anysim e.d.
  #23  
Oud 28-11-07, 13:04
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

leg eens uit waarom je na het downgraden van de baseband moet virginizen destiny, ik snap niet waarom je dat zou doen.
  #24  
Oud 28-11-07, 13:22
atQuest's schermafbeelding
atQuest atQuest is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 201
Standaard

Klinkt als mijn probleem vorige maand: is allemaal goedgekomen. Virginizen na baseband restore lijkt me onnodig.

https://forum.iculture.nl/f14/i...-restoren.html

In post nummer 19 staat de info die me uiteindelijk teruggebracht heeft naar een werkende iphone.

Voor de duidelijkheid: Als je WEL Wi-Fi hebt, kan je beter destiny's guide volgen.. Zonder Wi-Fi werkt de "mijne" (heb ik ook ergens anders vandaan, link staat erbij)

Laatst gewijzigd door atQuest; 28-11-07 om 13:25.
  #25  
Oud 28-11-07, 13:28
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

dat bedoel ik, ik zie veels te vaak de term virginizing voorbij komen... dus even voor de duidelijkheid (en de mensen die te lui zijn om een keertje de wiki te lezen):
-virginizen is alleen nodig als je een oude unlock methode (dus voor anysim 1.1) hebt gebruikt en nu nog op FW 1.0.2 zit
- je kan niet upgraden naar 1.1.1 als je niet gevirginized bent, dit betekend dus dat als je al op 1.1.1 of hoger zit je zo-wie-zo niet hoeft te virginizen, want tsja, had dit we gemoeten had j eniet op 1.1.1 gezeten!
  #26  
Oud 28-11-07, 13:32
atQuest's schermafbeelding
atQuest atQuest is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 201
Standaard

Precies: bootsy hoeft dus alleen een baseband restore te doen. Zonder Wi-Fi naar ik begrepen heb, dus via terminal op de iphone zelf. Lastig, maar mogelijk.
  #27  
Oud 29-11-07, 01:02
bootsy bootsy is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
ok, zoals ik het zie is er of echt iets hardwarematigs mis waardoor die iphone die melding geeft en anders is inderdaad je baseband beschadigd, heb je hem ooit tijdens het draaien van ieraser uitgezet ofzo?
nee heb hem niet uitgezet tijdens het unlocken met anysim

[/quote]als dat het geval is kan je proberen je baseband te re-flashen (je bent vastwel in je zoektocht die .eep files tegengekomen em amders is het deel van het virginize (1.0.2) proces[/quote]

ja ben ze tegengekomen hij word nu "profisioneel " door iemand gebaseband downgraded virginized en unlocked ik heb de handdoek in de ring gegooid ben er nu al 2 dagen mee bezig en heb er toch te weinig sjoege van
ik ben op het internet mensen tegengekomen in allerlei forums die tegen hetzelfde aanliepen

[/quote]
als je niet je baseband hebt gewist of hem tijdens dit proces hebt uitgezet zou ik me nog niet al teveel zorgen maken
edit: je zit op fw 1.0.2? wel Wi-Fi? ff de iunlock.no repository toevoegen en dan virginizen... dan anysim 1.1[/quote]

heb nog geen Wi-Fi geen iemei
heb idd via terminal het geprobeerd maarliep vast op al die comandos
houd jullie op de hoogte als hij weer werkt en hoe het tot stand is gekomen
  #28  
Oud 01-12-07, 23:11
bootsy bootsy is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 46
Standaard

hij is gelukkig weer gemaakt,heb hem uit handen gegeven zoals ik al eerder schreef en heb hem gisteren weer kunnen halen en hij doet het zoals het er nu uit ziet als een zonnetje

hij is er 1 1/2 uur meebezig geweest vooral met deze https://forum.iculture.nl/f14/i....html#post8446 methode
er moesten eerst nog wat processen gestopt worden en vele handelingen werkte niet in een x de baseband is gerestored ,gevirginnized,geupdated en geunlocked zoals ik heb begrepen
gelukkig is het geen brick gebleven en kan ik mij nu echt verdiepen en genieten van het fenomeen iphone

bedankt voor degene die gereageerd hebben (op de flauwe opmerking van de sysop na dan)

Laatst gewijzigd door bootsy; 08-12-07 om 22:43.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone gebricked na softwareupdate in itunes LenS iTunes 7 07-06-10 18:54
Iphone gebricked na update van 1.1.4. naar 2.0.2. bosskov Archief 1 23-12-08 23:21
Iphone gebricked met quickpwn, itunes herkent niks warchaser iTunes 5 05-10-08 20:48
Downgraden naar 1.1.4 en daarna upgraden naar 2.0 coolhva Archief 1 25-07-08 13:10
Upgraden? Downgraden? Hoe zit het? Basjee Archief 1 10-02-08 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:08.