//

iPhone recovery mode werkt niet

iPhone recovery mode werkt niet discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Inmiddels ben ik al een paar uur bezig maar ik ben radeloos nu. Mijn iPhone zit vast in een recovery mode wat volgens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-08, 19:41
Remundoo Remundoo is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard iPhone recovery mode werkt niet

Hallo allemaal,

Inmiddels ben ik al een paar uur bezig maar ik ben radeloos nu.

Mijn iPhone zit vast in een recovery mode wat volgens mij een andere recovery mode is dan normaal. De normale recovery mode ziet er alsvolgt uit:

http://img.photobucket.com/albums/v1...r/IMG_0049.jpg

Bij mij staat er alleen onder het itunes logo de tekst 'iTunes'. Dit lijkt geen groot verschil maar alles wat ik probeer werkt niet. iTunes geeft wel aan dat die een telefoon in recovery mode ziet maar welke .ispw ik ook probeer te restoren, ik blijf verschillende foutmeldingen krijgen (nummer 21 en 1604).
Wanneer ik ziphone probeer blijft de status log hangen op searching for iphone... Ook geen leven dus.
Wanneer ik quickpwn probeer kan die niet detecteren wat ik aangesloten heb. Hij blijft dus hangen op de eerste stap.
Quickpwn, dan moet je nadat je een custom ipsw heb aangemaakt de telefoon in DFU mode zetten. Dit lukt alleen niet aangezien ik de telefoon niet 'netjes' kan afsluiten. Ik kan alleen via de harde reset de telefoon uitzetten. De truuk om de iphone in recovery mode te zetten (dus homeknop plus de stekker erin doen) werkt ook niet want hij start alleen op met de power button.

Wie-o-wie kan mij helpen? Ik heb het gevoel dat ik vrijwel alles al geprobeerd heb.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-08, 19:43
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Probeer eens in dfu mode ! Wanneer je de zoekfunctie gebruikt kan je vinden hoe te doen. En zeker geen ziphone gebruiken.

https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html
  #3  
Oud 02-11-08, 19:46
Remundoo Remundoo is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

Probleem is dus dat ik niet in DFU mode kan komen. Voorheen heb ik het al meerdere keren gedaan dus ik weet dat de timing belangrijk is. Maar omdat ik de telefoon niet netjes kan afsluiten (dus met de slide to power off) werkt de truuk niet om hem in DFU mode te krijgen.
  #4  
Oud 02-11-08, 19:47
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remundoo Bekijk bericht
Probleem is dus dat ik niet in DFU mode kan komen. Voorheen heb ik het al meerdere keren gedaan dus ik weet dat de timing belangrijk is. Maar omdat ik de telefoon niet netjes kan afsluiten (dus met de slide to power off) werkt de truuk niet om hem in DFU mode te krijgen.
Timing is inderdaad belangrijk. Je kan de phone uitzetten door home en powerknop in te drukken en zo houden tot deze uit is en dan opnieuw starten in dfu mode.
  #5  
Oud 02-11-08, 20:48
Remundoo Remundoo is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

macfreaker,

Bedankt voor je reacties. Uit eindelijk was ik de meest simpele manier vergeten te proberen. Namelijk in iTunes simpelweg de restore button te drukken. Hierna quickpwn gedraait en alles draait weer perfect nu.

Voortaan toch maar van makkelijk naar moeilijk proberen ipv andersom
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone komt niet uit recovery mode joj3 Jailbreak 7 15-03-14 19:06
iPhone: iPhone niet aan de praat / Recovery mode Vinay Jailbreak 2 07-02-11 00:00
Iphone gaat niet uit recovery mode bokkie14 iPhone algemeen 13 05-02-11 17:24
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 02:02
Ten einde raad: iTunes ziet iPhone niet - Recovery Mode werkt niet... Marked Unlock [archief] 22 12-05-08 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:14.