//

Welke unlock-handleiding moet ik hebben?

Welke unlock-handleiding moet ik hebben? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, allemaal, ik kom net uit Bangkok terug met een nieuwe iPhone, ben dus nieuw op dit forum. Heb ook al veel gelezen maar weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-11-07, 14:04
elziax elziax is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3
Standaard Welke unlock-handleiding moet ik hebben?

Hoi, allemaal, ik kom net uit Bangkok terug met een nieuwe iPhone, ben dus nieuw op dit forum. Heb ook al veel gelezen maar weet verder nog niet zo veel over hoe ik moet unlocken, activeren enz.

Hier dus mijn situatie: Ik heb in Bangkok een reeds geunlockte iPhone gekocht (firmware 1.1.1), met die ik vervolgens thuis iets verkeerd heb gedaan, want tijdens de activatie met iTunes werd hij weer gelockt (ik vermoed dat gebeurde door het updaten naar 1.1.2?).

Ik beschik dus over geen iPhone uit USA, Engeland, Frankrijk of Duitsland, ook niet over een geldige iPhone-SIM en weet niet eens zeker, of het updaten naar 1.1.2 gelukt is... Welke handleiding voor het unlocken en welke methode is dan de juiste voor mij?

Bedankt alvast!

elziax
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-07, 14:10
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Je iPhone komt uit de USA neem dat maar van mij aan. Je kan de gids in de wiki volgen om een 1.1.2 te activeren en unlocken https://forum.iculture.nl/f1/ip...2-windows.html
Als je de gids eerst goed leest en daarna doet wat er staat heb je binnen een paar uur een unlockte en bellende 1.1.2. Succes
  #3  
Oud 17-11-07, 15:09
elziax elziax is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3
Standaard

Bedankt, Michael! Maar al bij stap 2 in de gids lees ik: "Stop de AT&T-SIM in de iPhone." Nou, die heb ik niet - alleen mijn Telfort-SIM, met die de iPhone uiteindelijk moet werken...
  #4  
Oud 17-11-07, 15:13
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

De sim kaart zit er waarschijnlijk al in kijk bij de wiki bij sim kaart of sim zoiets
  #5  
Oud 17-11-07, 15:30
elziax elziax is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3
Standaard

Nee, ik heb de iPhone zonder SIM gekocht, er zit geen sim-kaart in. Ik kan er alleen mijn nederlandse Telfort-kaart instoppen, maar die is geblokkeerd voor de iPhone.

Ok... ik heb inmiddels vastgesteld, dat ik de baseband 4.02.13_G heb, de upgrade naar 1.1.2 is dus gelukt. Kan daarom de eerste stap "Upgrade" van de gids overslaan.

Ben nu met de tweede stap "Downgrade 1.1.1" bezig. Hier het volgende probleem: Het programma iphoneinterface.exe geeft mij "s_AMDeviceEnterRecovery: 3892314131" als antwoord, als ik het command "enterrecovery" geef - en doet verder niets met mijn iPhone. Het iPhone start vervolgens ook niet weer op. iphoneinterface.exe zegt wel bij opstarten nadat de verbinding met de iPhone tot stand is gekomen: "Not jailbroken". Kan dat het probleem zijn?

... in iTunes kan ik dus zonder SIM ook alleen een restore kan doen, als ik het iPhone reboot (anders krijg ik daar alleen het scherm: "The SIM card inserted in this iPhone does not appear to be supported").

Goed, downgrade naar 1.1.1 dus gelukt - nu de toegang naar safari. Daar heb ik het probleem, dat mijn iPhone zichzelf niet belt - na #307# gaat hij niet over en na 0 krijg ik alleen "Call failed". Zucht!

Kan iemand me hiermee ajb helpen???
  #6  
Oud 10-12-07, 22:42
michielVE michielVE is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 5
Standaard s_AMDeviceEnterRecovery: 3892314131

Guys,

ik zit met hetzelfde probleem op mijn Iphone die ik net mee uit de states heb genomen. Het is een 1.1.2 met baseband 04.02.13_G. Dus eerste stap is downgraden naar 1.1.1, maar daarvoor zou hij in recovery mode moeten geraken en daarbij krijg ik dus volgende boodschap te zien: "s_AMDeviceEnterRecovery: 3892314131". Iemand enig idee wat hier aan de hand is of wat ik als volgende stap moet ondernemen?

Alvast bedankt,

Michiel
  #7  
Oud 10-12-07, 22:44
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je kunt hem ook handmatig in recovery mode zetten. In de wiki staat hoe dat moet
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke app moet je zeker hebben? Pdeb1993 iPad algemeen 1 30-05-10 22:05
Die moet je hebben BjornD Archief 2 10-01-10 21:12
Welke handleiding? Frank88 Archief 3 28-03-09 20:30
Apps die je moét hebben! Amp. Jailbreak apps en thema's 112 26-09-08 19:38
Welke unlock om alles werkend in NL te hebben voor nieuwe 8GB? hockeyboer Archief 1 11-03-08 19:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:14.