//

windows bluescreen

windows bluescreen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik ben met iDemocracy via de Long Method voorbij de eerste pagina geraakt. Ik zou nu iPhone moeten connecten, ip-adres invullen in iDemocracy en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-07, 20:29
foo-pah foo-pah is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard windows bluescreen

Hey,

ik ben met iDemocracy via de Long Method voorbij de eerste pagina geraakt. Ik zou nu iPhone moeten connecten, ip-adres invullen in iDemocracy en dan op SYMLINK klikken, maar iedere keer ik de Iphone connect met de pc dan crasht windows...

iemand enig idee wat ik hieraan kan doen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-07, 20:31
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Mac gebruiken Nee grapje. Ook al geprobeerd op een andere Windows. Het zou ook aan iDemocracy liggen. De 2.0 versie is net uit dus kunnen nog wat bugs in zitten. Neem aan dat je Framework 3.0 hebt geinstalleerd ?
  #3  
Oud 17-11-07, 20:33
foo-pah foo-pah is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

framework 3.0 geinstalled ja, khad daarjuist blijkbaar eerst op die SYMLINK geklikt zonder eerst mijn ip in te vullen (per ongeluk) en toen is het dus fout beginnen gaan...

het rare is dus dat de pc crasht van het moment de iphone verbonden wordt, dus zonder dat ik eender welke app op de pc run
  #4  
Oud 17-11-07, 20:35
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

En geen andere windows pc aan de hand. Als hij het op een andere ook niet doet, weet je iig dat het niet aan je pc ligt. Dan moet het aan iDemocracy of aan je iPhone liggen. Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het aan windows ligt of aan iDemocracy. Ik heb zelf ook rare problemen met mijn windows pc
  #5  
Oud 17-11-07, 20:39
foo-pah foo-pah is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

kzal andere pc es proberen, maar dan moet ik daar eerst die framework 3.0 weer op installen
  #6  
Oud 17-11-07, 22:51
foo-pah foo-pah is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

ok, ben al verder geraakt ondertussen, kzit nu op de tab van symlink exploit.
Hier krijg ik een foutmelding van: an unknown error occured in applying the symlink...

iemand ervaring mee ? ip is juist ingevoerd, itunes en Wi-Fi geactiveerd op zowel pc als iphone
  #7  
Oud 18-11-07, 08:40
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Kun je wel gewoon met Winscp inloggen op je iPhone. Dus met root dottie ( voor 1.0.2 ) en alpine ( voor 1.1.1 ) ?

Ik ben zelf niet zo bekend met windows, maar is hij al geactiveerd ? anders kun je gewoon naar AppSnapp gaan en jailbreaken + installer installeren. Ik neem aan dat je met symlink exploit de installer bedoelt ?
  #8  
Oud 18-11-07, 14:19
foo-pah foo-pah is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

hij is al geactiveerd ja, en die installer staat er ook al op denk ik. kheb toch via die installer OpenSSH en BSD Subsystem geinstalleerd.

Ondertussen zit ik wel terug met de bluescreens op mijn pc, pff
  #9  
Oud 18-11-07, 15:08
foo-pah foo-pah is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

nu aant proberen terug te gaan naar 1.0.2 via andere pc, maar daar gaf hij juist de fout dat hij de iphone niet kon restoren, ben nog es aant proberen nu...
  #10  
Oud 18-11-07, 15:12
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Hmm heb je toevallig Vista..? Check dan ff of er een update is voor toevliig je USB poorten of je Wi-Fikaart want stel dat vista een onlogische reeks codes vind in een oude driver die worden opgeroepen door een programma wat je usb of Wi-Fi opvraagt om ftp of andere vorm van contact te leggen met je iPhone dan zal vista meteen de BSOD geven...

Anders weet ik het niet Suc6 verder dr mee!

Greetz, Stiruam
  #11  
Oud 18-11-07, 15:24
foo-pah foo-pah is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

geen vista, wel xp...

maar kheb em nu terug gekregen naar de 1.1.1, dus ik ga eens van nul af aan herbeginnen en zien of ik mss iets verkeerd gedaan heb de eerste keer.

Ben al blij da ik teurg hier ben nu

EDIT
verdacht, kzit dus nu met ne 1.1.1 gelijk int begin, niet geactiveerd en hij wil via iTunes nie meer naar 1.0.2 gaan...

krijg error van 'de iPhone kan niet hersteld worden'

thans alles hetzelfde als int begin gedaan...

  #12  
Oud 18-11-07, 16:16
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door foo-pah Bekijk bericht
geen vista, wel xp...

maar kheb em nu terug gekregen naar de 1.1.1, dus ik ga eens van nul af aan herbeginnen en zien of ik mss iets verkeerd gedaan heb de eerste keer.

Ben al blij da ik teurg hier ben nu

Heb je deze al gelezen??? Troubleshooting a Windows blue screen error when syncing the iPhone - iPhone Atlas
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
  #13  
Oud 18-11-07, 21:21
foo-pah foo-pah is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

probleem ligt dus idd bij de foto's. Als ik al de fotos van de iPhone verwijder dan krijg ik geen bluescreen...

deze unlock manier is trouwens onnoemelijk veel eenvoudiger dan die met iDemocracy:

Hack the iPhone - Step 1 for hacking the iPhone: Jailbreaking, activation, AppSnapp Installer, and unlocking (Page 1)
  #14  
Oud 18-11-07, 22:25
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door foo-pah Bekijk bericht
probleem ligt dus idd bij de foto's. Als ik al de fotos van de iPhone verwijder dan krijg ik geen bluescreen...

deze unlock manier is trouwens onnoemelijk veel eenvoudiger dan die met iDemocracy:

Hack the iPhone - Step 1 for hacking the iPhone: Jailbreaking, activation, AppSnapp Installer, and unlocking (Page 1)
Met andere woorden: het is gelukt?
  #15  
Oud 18-11-07, 22:48
vanessa vanessa is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België, Leuven
Berichten: 54
Stuur een bericht via MSN naar vanessa
Standaard

Ik heb die zelf ook gebruikt voor verschillende phones, maar waarom staat er nu Deprecated in het rood bovenaan de site ? Werkt deze methode niet meer voor de 1.1.1 ?
  #16  
Oud 18-11-07, 22:59
foo-pah foo-pah is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 9
Standaard

kvroeg het mij ook af, maar mijne is 1.1.1 en alles ging perfect van de eerste keer dus
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) nielsmunoz Desktop-applicaties 8 12-07-11 19:01
Windows xp naar windows 7 paulhofman iPhone algemeen 3 07-12-10 20:39
windows 7 Las iTunes 6 27-01-10 14:40
Windows Verkenner reageert nietmeer (Windows 7) Rivinn iPhone algemeen 1 12-01-10 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:01.