//

Ipod Touch Dringend help nodig!

Ipod Touch Dringend help nodig! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ipod touch was ineens in het engels, niets werkte normaal meer, hij was heel sloom, als je op bijv safari drukte beelf hij 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-07, 13:58
tdr93 tdr93 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard Ipod Touch Dringend help nodig!

Mijn ipod touch was ineens in het engels, niets werkte normaal meer, hij was heel sloom, als je op bijv safari drukte beelf hij 2 minuten hangen en dan ging hij in safari en dan crashte safari. Ik probeer hem nou te rebooten, maar hij blijft nou hangen bij het apple logo. In iTunes krijg ik de melding dat hij niet kan connecten met min IPHONE (!). Ik snap niet wat er mis is.

Weet iemand hoe ik een harde reset kan doen? Maakt niet uit als alles er af is. Dank! Ik heb hem straks heel hard nodig, dus als het kan plz snel

Ik heb al opstarten geprobeerd met sleepwake en home button ingedrukt gehouden, werkt niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-07, 15:00
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Al geprobeerd in recovery mode (wiki), of beschrijf je dit hier?

edit: oja je hebt geen dock, probeer eens met de usb-kabel in recovery mode te komen, kijk hiervoor in de wiki.
  #3  
Oud 18-11-07, 15:06
tdr93 tdr93 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard

sorry, heb je een link naar die recovery mode. hoe kom ik met usb in recovery mode? ik neem aan dat ipod touch niet zo iets heeft al bij boot F8 rammen, wat windows heeft xD

forum maakt automaties die link. srry. ik hou nou al een paar minuten home button ingdrukt, ik krijg geen resultaat/error. ik heb dus een ipod touch hè, geen iphone.. ik krijg nu echt een lam arm.

google bracht mij hier:
iPhone and iPod touch: Unable to restore

daar volgde ik de stappen: homebutton inhouden en usb kabel er in douwen, toen kreeg ik het apple logo, toen itunes logo + usb kabel, toen kreeg ik in itunes melding dat hij hem had gevonden in herstel status, herstellen geklikt, dat is hij nu aan het doen.

bedankt mensen, ik kom hier zeker vaker terug! ik hou normaal niet van forums, ik stel al mijn vragen op een php forum (phphulp.nl), maar daar weten ze er niet al te veel van, dat is het enige goede forum! (ja deze ook hoor )

OMG, ik krijg na het downloaden van ipod software als hij klaar is met het uitpakken en voorbereiden (krijg eerst scherm met apple logo en loading dingetje, zoals nadat je hem hebt gekocht) dat de software niet geinstalleerd kan worden :S

de fout code is 1604 geloof ik :S
  #4  
Oud 18-11-07, 17:33
tdr93 tdr93 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard

Apple - Support - Discussions - 1604 error ...

dat heb ik geprobeerd (zie laatste reacties op dat topic), werkt ook niet. ik heb mijn ipod nou echt dringend nodig, niemand?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G geen geluid (DRINGEND HULP NODIG) raykar iPhone algemeen 0 06-10-10 00:08
iPod touch: Jailbreak dringend hulp nodig... iDontKnow Jailbreak 0 17-07-10 13:48
Dringend hulp nodig DennisV1984 Archief 11 16-02-09 19:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:46.