//

iPhone activatie probleem

iPhone activatie probleem discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen, ik kreeg net steeds de melding "eror sending text message" wanneer ik een sms wilde versturen. heb de iPhone eens volledig uitgezet en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-07, 23:18
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard iPhone activatie probleem

Dag allen,

ik kreeg net steeds de melding "eror sending text message" wanneer ik een sms wilde versturen. heb de iPhone eens volledig uitgezet en weer aan maar geen verandering. In het verleden hielp het dan de iPhone eens te deactiveren met iNdependence en weer te activeren, heb hem nu gedeactiveerd, maar nu kan ik hem niet meer activeren... hij zegt dat ik eerst moet downgraden naar 1.0.2...
ik zie wel mn springboard... (en toch verschijnt hij in iTunes als niet geactiveerd) maar krijg een popup window met "waiting for activation, this can take some time" en heb geen bereik ('no service' bovenaan)

als ik wil restoren naar 1.1.1 via iTunes dan zegt hij dat ik iTunes 7.5 nodig heb om te kunnen activeren....ik kan dus ook niet op de 'restore' knop klikken want die is er niet.
help!
wat kan ik hieraan doen?

alvast erg bedankt

peter

Laatst gewijzigd door Peter; 19-11-07 om 00:15.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-07, 02:03
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Wanneer je hem weer hebt geactiveerd kan je dit proberen als oplossing: https://forum.iculture.nl/5234-post25.html

Volgens mij worden daar veel SMS problemen mee opgelost. Alleen moet je wel even kijken wat het nummer van de SMS centrale is voor jouw provider, van Belgische providers heb ik die nummers niet helaas
  #3  
Oud 19-11-07, 12:45
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

uiteindelijk na hééééél lang de homeknop te hebben ingehouden ging hij dan toch in restore mode en heb ik hem via jailbreakme.com terug "gejailbreakt" en geactiveerd.
Nu werkt alles voorlopig weer, ook sms verzenden ook al heb ik die link van Shorty niet gebruikt... maar gisteren kon ik dus ineens geen smsen meer versturen
  #4  
Oud 19-11-07, 15:07
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Gelukkig Peter

Is inderdaad een vreemd probleem, ik heb het ook al eens gehad. Gewoon een aantal weken zonder problemen SMS'en en daarna opeens dezelfde fout. Heb het toen met die SMS centrales opgelost...

Goed dat het weer werkt in ieder geval
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met activatie iPhone Developer Program iPhone3G_Olé Ontwikkelen voor iOS 11 16-07-11 22:37
Facetime activatie Probleem Iphone 4 4.2.1 KPN zillionz KPN 3 29-03-11 13:35
iPhone 3G: activatie probleem iphone 3g ios 4.2 petradebruyn Unlock 6 12-01-11 19:24
Iphone 4 uk activatie probleem! Simlock? Arne.s7 iPhone algemeen 10 09-12-10 12:55
Activatie probleem. Marcob Archief 2 28-02-08 15:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:22.