//

Iphone blijft zwart met apple in het midden

Iphone blijft zwart met apple in het midden discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb gisteren geprobeerd mijn Iphone uit Amerika Version 1.1.1 (3A109a) te activeren met het programma CARNAVAL v03. WLAN te aktiveren is gelukt. Toen op http://jailbreaktoc2rta.com ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-11-07, 20:55
irma irma is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Exclamation Iphone blijft zwart met apple in het midden

Heb gisteren geprobeerd mijn Iphone uit Amerika Version 1.1.1 (3A109a) te activeren met het programma CARNAVAL v03.
WLAN te aktiveren is gelukt.
Toen op http://jailbreaktoc2rta.com geprobeerd waar geen verbinding mogelijk was toen naar http://jaibreakme.com/ waar verbinding kwam,
na enige tijd was alleen in het midden een apple te zien en er is verder niets meer mogelijk. Iphone is nu alleen uit te zetten door lang gelijktijdig de aan/uit toets en de menu toets in te drukken.
Ook wordt het apparaat niet meer door mijn computer herkend , ook niet in Itunes 7.4.2 en 7.5 op een andere computer.
Wie kan mij helpen?
Tweede vraag:
Als de akku van de iphone leegraakt word hij dan automatisch gereset?
Groetjes ,

Irma
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-07, 20:59
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Nee wordt niet gereset. Je kunt hem wel in recovery mode krijgen en dan zal de computer hem wel herkennen. Houdt de sleep + home in voor 7 sec. Dan valt de iPhone uit. Houdt de knoppen dan nog 3 sec vast en laat dan ALLEEN de sleep button los. Hang hem aan iTunes en wacht net zolang totdat hij hem herkent. Restore hem dan d.m.v. de shift toets in te houden en de 1.1.1 firmware te selecteren. Als dat gedaan is volg dan de procedure om hem weer te jailbreaken.

https://forum.iculture.nl/f1/ip...-appsnapp.html

Volg effe deze guide als je hem gaat jailbreaken
  #3  
Oud 19-11-07, 21:05
irma irma is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

Hartelijk bedankt ,

Irma
  #4  
Oud 19-11-07, 21:53
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

(K) succes
  #5  
Oud 19-11-07, 22:30
irma irma is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

Hallo Destiny

Het is tot en met stap 4 gelukt
Is de site http://iphone.blurgle.ca/repo closed?
Kan geen verbinding maken.
Nogmaals many thanks.

Irma
  #6  
Oud 21-11-07, 15:45
Blerkie Blerkie is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Standaard

Beste Destiny,

Ik heb net de gehele procedure gevolgd om de Iphone in v1.1.2 te unlocken. Was klaar alleen moest appsupport nog overgezet worden. Dat heb ik met SCP gedaan en wilde toen de Iphone uit de dock halen om het te resetten.

Blijkbaar is er toen iets onverklaarbaars gebeurd, want nu zit ik met een zwart scherm en een appeltje. Als ik sleep/wake lang ingedrukt houdt (nog veel langer dan 7 seconden) dan gebeurt er niets. Als ik het toestel een tijdje laat liggen, zie ik na lange tijd dat het appeltje eventjes verdwijnt en dan weer terug komt.

Hoe krijg ik hem weer aan de praat?

----

Herstel, post niet goed gelezen Sleep + Home Button ingedrukt houden! - Moderator, deze post mag verwijderd worden.

Laatst gewijzigd door Blerkie; 21-11-07 om 15:51.
  #7  
Oud 21-11-07, 15:55
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Dat is wel heel raar ja. Had je appsupport wel chmod 0775 of 0755 meegegeven? En ook de NL versie gepakt ( als je in NL woont natuurlijk )?

Ik denk dat je springboard op een of andere manier niet meer goed functioneert. Dit is alleen maar te verhelpen d.m.v. een restore.

Als je de iPhone aan iTunes hangt, wat zegt iTunes dan? Vindt ie hem ?
Je moet hem in recovery mode zien te krijgen. Sleep + Home voor ongeveer 10 sec. Bij 7 sec valt ie uit. Blah Blah je kent het verhaal. Probeer dit toch eens voor elkaar te krijgen.

Als iTunes je iPhone nu al ziet in recovery mode kun je downgraden naar de 1.1.1 firmware.

Succes


@Irma: Ik weet niet of die site gesloten is. Weet ook niet wat je daarop moet vinden?
  #8  
Oud 21-11-07, 17:24
Blerkie Blerkie is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Standaard V1.1.2 - Kom niet uit Recovery Mode

Nadat ik in de recovery mode ben terecht gekomen, heb ik geprobeerd om via Itunes te herstellen naar v1.1.2 zonder op shift te drukken. Dit resulteert in een onbekende fout (2003).

Als ik via shift op de herstelknop druk en dan op v1.1.2, dan gaat hij eerst de telefoon voorbereiden op herstel zoals gewoonlijk en als hij hiermee klaar is, dan resulteert dat ook in een onbekend fout (1604).

Als ik via shift op de herstelknop druk en dan op v1.1.1, dan bereid hij de telefoon ook weer voor op herstel, dan resulteert dat ook in een onbekende fout (1604).

Ik loop dus vast. Iemand ideeën?
  #9  
Oud 21-11-07, 17:28
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Probeer eens met een andere computer.
  #10  
Oud 22-11-07, 19:04
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

zelfde probleem hier kan zelfs de slide knop niet bedienen in het begin scherm ....
heel vreemd
  #11  
Oud 22-11-07, 19:39
irma irma is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

Hallo Destiny,

Unlock is nu ook gelukt met anysim 1.1 en alles werkt naar wens.

Groetjes Irma
  #12  
Oud 22-11-07, 20:08
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Das mooi om te horen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. GekkeUr iPhone algemeen 3 15-07-11 20:25
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? superzemie iPhone algemeen 1 25-10-10 12:04
Iphone 3Gs blijft hangen in het midden van update naar 4.0.2 swakes iPhone algemeen 0 03-09-10 00:21
iPhone 1e gen.: Plots gelocked in het midden vd dag iphonetommy Unlock 0 11-02-10 17:21
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden JuRGiE iPhone algemeen 0 18-01-10 09:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:48.