//

Help Help Mijn iphone is over de rooi !!!!

Help Help Mijn iphone is over de rooi !!!! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik domme sukkel mijn iphone per ongeluk ge upgrade naar 1.12 via Itunes, Ja na zoveel waarschuwingen is me dat toch gebeurd. Nou van alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-07, 22:20
Wiesb001 Wiesb001 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Unhappy Help Help Mijn iphone is over de rooi !!!!

Ik domme sukkel mijn iphone per ongeluk ge upgrade naar 1.12 via Itunes, Ja na zoveel waarschuwingen is me dat toch gebeurd.
Nou van alles geprobeerd met behulp van deze forum maar nu heb ik het echt voor mekaar. Laatste handeling is dat ik heb geprobeerd met Ibrick de telefoon te downgraden kreeg toen een groene scherm en nu scroll de iphone continu onzin teksten door het scherm. Tekens harde reset geprobeerd maar dat mag ook niet baten. Welke goede techneut ik kan mij hierbij helpen.

Groet Otto
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-07, 02:09
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

winstaller gebruiken die haalt de iphone uit de reboot
  #3  
Oud 08-12-07, 03:19
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiesb001 Bekijk bericht
Ik domme sukkel mijn iphone per ongeluk ge upgrade naar 1.12 via Itunes, Ja na zoveel waarschuwingen is me dat toch gebeurd.
Nou van alles geprobeerd met behulp van deze forum maar nu heb ik het echt voor mekaar. Laatste handeling is dat ik heb geprobeerd met Ibrick de telefoon te downgraden kreeg toen een groene scherm en nu scroll de iphone continu onzin teksten door het scherm. Tekens harde reset geprobeerd maar dat mag ook niet baten. Welke goede techneut ik kan mij hierbij helpen.

Groet Otto
Op welke firmware draaide je iPhone toen je nog kon telefoneren?
Als het 1.0.2 was, weet je ook nog waarmee hij geunlockt was? anySIM, iUnlock?
  #4  
Oud 08-12-07, 10:43
Wiesb001 Wiesb001 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Standaard

Hi Fooks,

Dankzij deze forum is het mij gelukt! ben er wel effe bezig mee geweest maar gelukkig weer 100% inorde.

Bedankt!
Groet Otto
  #5  
Oud 12-12-07, 19:49
leonielaenen leonielaenen is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Standaard

Ik heb het ook per ongeluk gedaan , je kan hem toch terug unlocked hoop ik ?
  #6  
Oud 12-12-07, 20:50
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

ja ook een update naar 1.1.2 kun je ongedaan maken als je iphone al unlocked was gewoon recovery doen naar 1.0.2.of 1.1.1 zie forum !!even zoeken op downgraden van 1.1.2
  #7  
Oud 12-12-07, 20:52
leonielaenen leonielaenen is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Standaard

Dankje ik had even bang dat hij voor goed stu kwas
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? uncu129 iTunes 2 03-02-11 13:18
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone Rich E. iTunes 0 18-09-10 18:19
mijn iPhone speelt mijn nummers niet meer op album volgorde?? maurice1991 iPhone algemeen 2 27-08-10 20:06
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... glow iTunes 9 01-02-10 10:40
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:23.