//

OTB 1.1.2 unlocken met Supersim

OTB 1.1.2 unlocken met Supersim discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) gisteren heb ik er nog 1 gemaakt en dat ging goed. Ik zou de hex bestanden even controleren of je daar alle nummers goed hebt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 16-01-08, 17:24
roelofk's schermafbeelding
roelofk roelofk is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Deventer
Berichten: 103
Standaard

gisteren heb ik er nog 1 gemaakt en dat ging goed. Ik zou de hex bestanden even controleren of je daar alle nummers goed hebt staan. Plus weet je zeker dat het wegschrijven goed is gegaan.
__________________
blog.KidLazy.nl
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 16-01-08, 17:28
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roelofk Bekijk bericht
gisteren heb ik er nog 1 gemaakt en dat ging goed. Ik zou de hex bestanden even controleren of je daar alle nummers goed hebt staan. Plus weet je zeker dat het wegschrijven goed is gegaan.
Ik heb net nog even alles gecontroleerd en ben van de "opwinding" vergeten de ADN/SMS/FDN# vergeten aan te passen. Ik ga het nu weer opnieuw wegschrijven. Ik neem aan dat het nu wel gaat werken, laat het zo dus zeker weten!

BTW ging de Silvercard bij jou ook wat moeilijk/stroef in de Infinity?
  #63  
Oud 16-01-08, 17:46
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RJ_iPod Bekijk bericht
Ik heb net nog even alles gecontroleerd en ben van de "opwinding" vergeten de ADN/SMS/FDN# vergeten aan te passen. Ik ga het nu weer opnieuw wegschrijven. Ik neem aan dat het nu wel gaat werken, laat het zo dus zeker weten!

BTW ging de Silvercard bij jou ook wat moeilijk/stroef in de Infinity?
Nou alles nagelopen en volgens de tutorial van Hackintosh staat alles goed maar zowel de iPhone als de Nokia pakken de silvercard maar niet.

Op de Silvercard staat onder de Sim (op het grotere kaartje dat je overhoud) de tekst "CEB MM PIC Silver Card II". Infinity USB Unlimited indentificeert de Silvercard op deze manier



Ik snap echt niet wat ik verkeerd doe. Wanneer ik naar de Silvercard schrijf geeft het lampje op de Infinity USB Unlimited ook aan dat ik aan het schrijven ben.
  #64  
Oud 16-01-08, 17:57
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Ik heb ben nu maar opnieuw de KI etc van de verschillende simkaarten af aan het halen. Ga daarna maar weer opnieuw de twee bestanden configureren en naar de Silvercard schrijven. Ik had me deze namiddag toch wat leuker voorgesteld

Laatst gewijzigd door RJ_iPod; 16-01-08 om 18:20.
  #65  
Oud 16-01-08, 18:22
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

In Sim-Emu 6.01 staat enigzins rechtsboven in het kader Card Type en daarbij de keuzes 6.01, 6.01g en 6.01s. Hij staat bij mij standaard op 6.01s is dit ook de goede?
  #66  
Oud 16-01-08, 18:52
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Whoopdyfrickingdo (of zo iets) het werkt. Ik heb met Woronscan nog een keer de Ki etc uitgelezen en gecheckt of ik ergens een fout heb gemaakt en dat was niet het geval. De Flash&Eeprom bestanden vanaf download fase er weer bijgepakt en alles opnieuw ingevuld en vervolgens opgeslagen. De Silvercard in de Infinity gestopt en alles gewist, de nieuw opgeslagen Flash&Eeprom bestanden naar de Silvercard geschreven. Silvercard in de Iphone gestopt, pincode ingevoerd even gewacht en vervolgens kwam T-Mobile linksbovenin. Bellen en gebeld worden geen probleem, nu nog o.a. sms testen. Ik was even lost maar gelukkig is het me toch gelukt!
  #67  
Oud 16-01-08, 20:33
roelofk's schermafbeelding
roelofk roelofk is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Deventer
Berichten: 103
Standaard

geweldig! Voor gprs(edge zeg maar) moet je zelf de instellingen doen en ik moest zelf ook de sms via een telefooncode instellen, staat ergens op het forum hoe dat moet.
  #68  
Oud 16-01-08, 21:19
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roelofk Bekijk bericht
geweldig! Voor gprs(edge zeg maar) moet je zelf de instellingen doen en ik moest zelf ook de sms via een telefooncode instellen, staat ergens op het forum hoe dat moet.
SMS werkte meteen zonder verdere instellingen (zowel ontvangen als versturen). GPRS ga ik nog niet instellen, eerst maar is rustig een maandje bellen etc en misschien neem ik daarna wel zo'n Internet abbonementje erbij.
  #69  
Oud 16-01-08, 21:50
roelofk's schermafbeelding
roelofk roelofk is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Deventer
Berichten: 103
Standaard

ja, je moet wel zo'n web anno nemen anders wordt het erg prijzig.
  #70  
Oud 16-01-08, 21:50
juulie juulie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 92
Standaard

ff offtopic:
je hoeft niet 5 keer achter elkaar iets te zeggen
[geheim]edit knop [/geheim]
  #71  
Oud 18-01-08, 01:49
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door juulie Bekijk bericht
ff offtopic:
je hoeft niet 5 keer achter elkaar iets te zeggen
[geheim]edit knop [/geheim]
Ja ik weet hoe een forum werkt (zit niet alleen op dit forum maar dat terzijde). Ik zat op dat moment alleen enigzins met de stress in mijn hoofd en ik dacht als ik een nieuwe post neer kwak dan kijkt er misschien eerder iemand dan wanneer ik mijn oude edit.

Eerste volledige dag doorgekomen met de Supersim en ik ben zeer tevreden. Geen problemen gehad dus ik kan deze manier zeker aanraden aan de mensen met T-mobile die nog wachten op de eventuele beschikbaarheid van Turbosims en dergelijke.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
unlocken otb 1.0.25 johanjd Archief 1 29-03-08 22:21
Bricktool Unlocken 1.1.3 Otb batalhador Archief 1 09-02-08 11:07
Ervaringen Sweetsim OTB 1.1.3 unlocken joke_name Archief 7 08-02-08 17:25
1.1.2 OTB unlocken ? andtee Archief 6 04-02-08 22:48
OTB 1.1.3 unlocken Gianni Unlock [archief] 5 04-02-08 18:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.