//

Windows 1.1.2 Unlock tbv US version 8 Gb.

Windows 1.1.2 Unlock tbv US version 8 Gb. discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Reeds mijn US-8Gb iPohonegedowngrade van 1.1.2 naar 1.1.1. en wil nu de stap Jailbreak uitvoeren, echter na de reboot blijft in het scherm de stekker ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-12-07, 16:23
GerPhone GerPhone is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard Windows 1.1.2 Unlock tbv US version 8 Gb.

Reeds mijn US-8Gb iPohonegedowngrade van 1.1.2 naar 1.1.1. en wil nu de stap Jailbreak uitvoeren, echter na de reboot blijft in het scherm de stekker richting iTunes staan (niet in 't rood, maar in zwart. Alle stappen tot de Jailbreak zijn goed uitgevoerd.
Wat nu ? Zie ik iets over het hoofd ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-07, 16:53
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan is er volgens mij iets fout gegaan bij de downgrade...

Maar heb nog nooit deze methode gebruikt
  #3  
Oud 04-12-07, 16:59
frisoheeren frisoheeren is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard in reactie op quote

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GerPhone Bekijk bericht
Reeds mijn US-8Gb iPohonegedowngrade van 1.1.2 naar 1.1.1. en wil nu de stap Jailbreak uitvoeren, echter na de reboot blijft in het scherm de stekker richting iTunes staan (niet in 't rood, maar in zwart. Alle stappen tot de Jailbreak zijn goed uitgevoerd.
Wat nu ? Zie ik iets over het hoofd ?
is het een otb (out of the box) 1.1.2 firmware of een geupdate 1.1.1, de eerste en dus de nieuwste is naar mijn weten nog niet te unlocken
  #4  
Oud 04-12-07, 17:04
MacFoxx's schermafbeelding
MacFoxx MacFoxx is offline
• iOS 3.0
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 380
Standaard

Je kunt op dit moment OTB 1.1.2 (tenminste niet bootloader 4.6 of hoger) niet unlocken via anySim. De dev-team zijn hard mee bezig. Wel kan je activeren en jailbreaken.
  #5  
Oud 04-12-07, 17:19
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hij heeft het volgens mij alleen over de jailbreak?
  #6  
Oud 04-12-07, 17:25
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Overal wordt wel gezegd dat een OTB 1.1.2 iPhone niet te unlocken valt, maar das niet waar. Ik heb zelf al 2 nieuwe iPhones gehad die OTB 1.1.2 hadden, maar toch de oude bootloader hadden. Vanaf week 45 is het iig zeker dat je de nieuwe bootloader hebt.

Je kunt eerst even met iBrickr proberen je iPhone te booten. Als dat niet lukt kun je je firmware nog een keer restoren. Het moet iig gewoon werken
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? Moehaha Jailbreak 0 28-03-10 00:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:30.