//

Steeds vaker freeze op 1.0.2 iPhone

Steeds vaker freeze op 1.0.2 iPhone discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds augustus een iPhone 1.0.2 die me meer dan uitstekend bevalt. Ben niet zo'n wizard dus na unlocken niet firmware geupgrade. Af en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-12-07, 19:03
gup gup is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Question Steeds vaker freeze op 1.0.2 iPhone

ik heb sinds augustus een iPhone 1.0.2 die me meer dan uitstekend bevalt. Ben niet zo'n wizard dus na unlocken niet firmware geupgrade. Af en toe een freeze, net als met mijn Cube vroeger onder MacOS9, vond ik te verteren maar nu gebeurt het gauw 2x per week en dan ik pas weer bellen na reset en reactivatie. Dus dagje onderweg is dan dagje niet bereikbaar. Het freeze lijkt samen te vallen met zoeken naar Edge-verbinding (zelfs nu inmiddels uitgeschakeld via Services). Is dit bekend? Te verhelpen? Moet ik aan upgraden denken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-07, 19:05
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gup Bekijk bericht
ik heb sinds augustus een iPhone 1.0.2 die me meer dan uitstekend bevalt. Ben niet zo'n wizard dus na unlocken niet firmware geupgrade. Af en toe een freeze, net als met mijn Cube vroeger onder MacOS9, vond ik te verteren maar nu gebeurt het gauw 2x per week en dan ik pas weer bellen na reset en reactivatie. Dus dagje onderweg is dan dagje niet bereikbaar. Het freeze lijkt samen te vallen met zoeken naar Edge-verbinding (zelfs nu inmiddels uitgeschakeld via Services). Is dit bekend? Te verhelpen? Moet ik aan upgraden denken?
Als ik jou was, zou ik inderdaad gewoon even upgraden naar 1.1.2, dan heb je weer een lekkere verse firmware erop met de nodige fixes erbij.
  #3  
Oud 08-12-07, 19:09
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

https://forum.iculture.nl/f1/ip...1452-edge.html

Probeer eens je EDGE helemaal uit te schakelen. Dat staat helemaal onderaan.
Als je iig EDGE niet gebruikt
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #4  
Oud 09-12-07, 11:29
gup gup is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Standaard

Updaten naar 1.1.2 zou ik wel willen (thanks, Dien), maar ik ben als de dood dat ik mijn iPhone sloop of brick en weer met m'n sneue ouwe Motorola over straat moet. De suggestie van Destiny leek me te doen... ik realiseerde dat ik eerder met Fugu contact heb gemaakt dus zo zou ik wel bij die SystemConfiguration moeten komen. Maar Fugu laat me geen contact meer maken met het aloude standaard wachtwoord 'dottie' dus dat schiet ook niet zo op. Heb ik nog andere mogelijkheden om binnen te komen?
  #5  
Oud 09-12-07, 12:29
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Neem cyberduck Dan gaat het beter!
  #6  
Oud 09-12-07, 15:08
gup gup is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Standaard

Cyberduck geeft precies hetzelfde probleem. Waarschijnlijk ben ik gewoon de sukkel die niet (meer) weet wat het wachtwoord is. Zo kom ik er dus nooit meer in? In Terminal schijn ik het passwd te kunnen resetten... Maar eens een sukkel: hoe kom ik met Terminal in mijn iPhone? Waarschijnlijk kan ik beter eens een slimme iPhone-kenner om een gunst vragen. Is er niet iemand die hier een betrouwbaar handeltje van gemaakt heeft?
  #7  
Oud 09-12-07, 15:10
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Heb je dan een keer je wachtwoord verandert ?
De goede instellingen zijn iig:

SFTP
ip adres
poort 22
root
dottie
  #8  
Oud 09-12-07, 17:02
mdiersma2 mdiersma2 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 142
Standaard

Ik zou zeker upgraden naar 1.1.2. En als je het niet zelf wil doen, kijk maar eens op marktplaats. Genoeg mensen te vinden die dit voor je kunnen doen.

Groeten Martijn
  #9  
Oud 09-12-07, 21:05
gup gup is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Standaard

OK, bedankt - met deze instellingen lukt het prima in Cyberduck. Was natuurlijk vergeten dat ik 'root' heette. Nou kijken of het probleem is opgelost. Ook bedankt voor de tip richting Marktplaats - dat ga ik inderdaad maar doen, voor 30-50 euro door naar 1.1.2 en evengoed blijven bellen klinkt goed. Beter dan zelf prutsen, als ik al net amper een plist-file kan veranderen.
  #10  
Oud 09-12-07, 21:50
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gup Bekijk bericht
OK, bedankt - met deze instellingen lukt het prima in Cyberduck. Was natuurlijk vergeten dat ik 'root' heette. Nou kijken of het probleem is opgelost. Ook bedankt voor de tip richting Marktplaats - dat ga ik inderdaad maar doen, voor 30-50 euro door naar 1.1.2 en evengoed blijven bellen klinkt goed. Beter dan zelf prutsen, als ik al net amper een plist-file kan veranderen.
Als je in de buurt van Den Haag woont wil ik j best helpen Kost alleen maar een glaasje wijn
  #11  
Oud 12-12-07, 21:30
gup gup is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Red face

thanx Michael. Dat glaasje mag ook best een fles zijn, wel 2 ook. Helaas woon ik niet in Den Haag, dus ik probeer het eerst even wat dichter bij huis. G.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 freeze help!:( gwachild Archief 3 07-01-11 14:30
Iphone hang steeds vaker vast Duggel iPhone algemeen 2 09-10-08 12:50
iPhone 3G valt vaker gewoon uit Rob@wup iPhone algemeen 7 19-08-08 00:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:40.