//

iPhone reageert niet meer

iPhone reageert niet meer discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een 1.1.2 unlocked iPhone, eigenlijk niets bijzonders maar nadat ik vandaag die NL T9 geinstalleerd heb via installer reageert men iPhone niet meer zodra ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-07, 23:05
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard iPhone reageert niet meer

Heb een 1.1.2 unlocked iPhone, eigenlijk niets bijzonders maar nadat ik vandaag die NL T9 geinstalleerd heb via installer reageert men iPhone niet meer zodra in de telefoon kom. Hij gaat meteen naar de iPod toe en zodra ik op de onderste knop druk doet hij niks... Wanneer ik de aan/uit knop druk kom ik gewoon weer in het slide menu..

Heel wazig iemand een idee een soft of hard reboot en hoe ik dat doe?

EDIT:

Kom er net ook achter dat hij nu niet meer bij slide to unlock de letters een voor een oplicht

EDIT2: Als ik in het slide to unlock menu 2 keer de home button klik kan ik nog wel muziek draaien..

Touch screen werkt in zijn totaliteit niet.. Behalve in het slide to unlock menu

Laatst gewijzigd door Guest-20201108204737; 11-12-07 om 23:24.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-12-07, 00:26
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ben bang je een restore moet uitvoeren. Daarvoor eerst downgraden -- > Uit recovery mode krijgen d.m.v. iBrickr --- > Daarna jailbreaken met de appsnapp manier ---- > oktoprep installeren ---- > Updaten en jailbreaken ---- > iWorld installeren en draaien

anySIM hoef je niet meer te draaien. Je kunt meteen weer bellen.
Voor meer info gewoon de guide 1.1.1 naar 1.1.2 gebruiken. Je hoeft alleen niet meer te updaten -- > downgraden, omdat je al in de 1.1.2 firmware zit. anySIM hoef je ook niet meer te draaien
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 12-12-07, 09:49
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door destiny Bekijk bericht
Ben bang je een restore moet uitvoeren. Daarvoor eerst downgraden -- > Uit recovery mode krijgen d.m.v. iBrickr --- > Daarna jailbreaken met de appsnapp manier ---- > oktoprep installeren ---- > Updaten en jailbreaken ---- > iWorld installeren en draaien

anySIM hoef je niet meer te draaien. Je kunt meteen weer bellen.
Voor meer info gewoon de guide 1.1.1 naar 1.1.2 gebruiken. Je hoeft alleen niet meer te updaten -- > downgraden, omdat je al in de 1.1.2 firmware zit. anySIM hoef je ook niet meer te draaien
Dat zat ik zelf ook te denken ja .. Het leek mij echter zo onlogisch dat in het slide menu ik nog wel alles kon doen. Daarom heb ik een ander idee bedacht omdat ik dacht dat de iPhone gewoon "hing" in het andere menu. Aangezien er hier geen taskmanager is zoals in windows kon die dat niet zomaar beindigen. Wat heb ik gedaan:

iPhone muziek aangezet via luidsprekers, vol open in de kast geleged op een andere kamer. Hierdoor helemaal leeg laten lopen vanacht en vervolgens opnieuw aangezet. Werkt nu weer als een zonnetje.

Alleen vind ik dit natuurlijk veel te omslachtig en wil eigenlijk wel weten waarom hij hing en waarom er geen optie is als een soft reboot of iets dergelijks. Ga nog even op onderzoek uit...
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone reageert niet meer! job002 iPhone algemeen 24 08-01-12 15:45
iphone reageert niet meer jeuky iPhone algemeen 3 16-07-10 22:02
Help Iphone reageert niet meer Lisc iPhone algemeen 10 15-02-09 23:07
Iphone Reageert niet meer Miichaelo0 Archief 2 17-08-08 01:03
iPhone reageert niet meer!!!! egidius Unlock [archief] 8 22-05-08 22:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:48.