//

Wifi && jailbreakme.com

Wifi && jailbreakme.com discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Allereerst, ik maak deze post om een paar vragen samen te gooien. Allereerst moet je volgens vele tutorials via je iphone op een bepaald moment ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-12-07, 14:57
Pega Pega is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard Wi-Fi && jailbreakme.com

Allereerst, ik maak deze post om een paar vragen samen te gooien.

Allereerst moet je volgens vele tutorials via je iphone op een bepaald moment naar
AppSnapp surfen, om via een apps die je daar verkrijgt verder te gaan. Als ik met mijn simpele pc (zelfs via safari) naar deze url surf, krijg ik niks dat ook maar wijst op een download ofzo.

Mijn vraag is dus: kan je enkel downloaden als je via de iphone surft?

En verder, we hebben hier geen Wi-Fi thuis. Ik heb overal gelezen dat het mogelijk is (gezien mijn laptop wel een Wi-Fi kaart heeft) je ethernet verbinding via een ad hoc netwerk te delen.

Heeft iemand hier al ervaring mee, want ook al ga ik bij de eigenschappen van mijn lan naar delen, EN vink ik aan 'internet verbinding delen inschakelen', EN geef ik in het opzetten van een ad hoc mee: 'internetverbinding delen over het ad hoc netwerk',
toch kom ik niet op het internet als ik met een andere laptop naar dit ad hoc netwerk connect. ( ad hoc tussen 2 laptops ligt goed, kan gedeelde mappen etc browsen dus..)

Mss niet echt iets voor dit forum, maar hoop dat al enkele mensen hetzelfde hebben meegemaakt en me dus verder kunnen helpen.

Laatst gewijzigd door Pega; 16-12-07 om 15:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-07, 15:10
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Jha want appsnap herkent via useragent of je op je iPhone zit of op je pc/mac

Nou dan koop je een router! Die zijn niet zo duur... Zover ik weet werkt ad hock niet
Greetz, Stiruam
  #3  
Oud 16-12-07, 16:41
Pega Pega is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

het probleem is, ik zit in oostenrijk met kerst, en ik krijg m pas met kerst :/ en daar is dus wel ethernet op hotelkamer maar geen Wi-Fi.. EN DAT IS BALEN

anyway, thnx voor antwoord
  #4  
Oud 16-12-07, 16:47
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Hahah ik zit 2 weken in swiss en ik krijg hem absoluut niet voor de 21e en de 23 ben ik weg dus ik hoop heeeeel erg dan ik em dan 22e kan jailbreaken etce ... Ik heb in swiss ook geen internet maar in het dorp wat beneden licht is wel Wi-Fi internet (weet ik want ik was aan het zoeken met me PSP laatste zomer)... een stuk of 4 verbindingen en het dorp is niet al te groot dus als ik jou was zou ik eens kijken of er mischien in het dorp daar verbinding is en anders komen jullie vast nog wel een keer in een grotere plaats en daar is 100% wel ergens internet

Greetz, Stiruam

Laatst gewijzigd door Stiruam; 16-12-07 om 16:47. Reden: fouten
  #5  
Oud 16-12-07, 17:50
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Hahah ik zit 2 weken in swiss en ik krijg hem absoluut niet voor de 21e en de 23 ben ik weg dus ik hoop heeeeel erg dan ik em dan 22e kan jailbreaken etce ... Ik heb in swiss ook geen internet maar in het dorp wat beneden licht is wel Wi-Fi internet (weet ik want ik was aan het zoeken met me PSP laatste zomer)... een stuk of 4 verbindingen en het dorp is niet al te groot dus als ik jou was zou ik eens kijken of er mischien in het dorp daar verbinding is en anders komen jullie vast nog wel een keer in een grotere plaats en daar is 100% wel ergens internet

Greetz, Stiruam
JIj hebt al aardig wat posts geplaatst voor iemand die nog geen iphone heeft respect man!!
  #6  
Oud 16-12-07, 17:56
Pega Pega is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Lol jah ook op sneeuwvakantie? mja ik ga naar saalbach. is een redelijk groot skigebied hoor, maar liggen echt buiten alles in een appartement en ja, als ouders dom willen doen me die dan pas te geven, moeten ze me ook maar ff tot het dorp rijden waar ik Wi-Fi kan rippe ^^ (waar ze uit principe ook al tegen zijn:/)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen WDS001 Jailbreak 1042 12-05-11 00:22
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 Dennis² KPN 24 24-10-08 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:38.