//

Nummerweergave probleem met gebeld worden..

Nummerweergave probleem met gebeld worden.. discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik leef momenteel in Turkije en heb ik een callerid probleem met mijn iphone. met sms is er geen probleem. Mijn operator stuurt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-12-07, 23:25
pathfinder pathfinder is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 12
Standaard Nummerweergave probleem met gebeld worden..

Hallo allemaal,

Ik leef momenteel in Turkije en heb ik een callerid probleem met mijn iphone. met sms is er geen probleem. Mijn operator stuurt callerid met sms +90 xxx xxxxxxx. Maar bet bellen komt er alleen 0532xxxxxxx in dit geval moet ik al mijn nummers in de telefoonboek invoeren als 0xxxxxxxxxx dit geeft een probleem in het buitenland. Dan moet ik iedere keer een +xx zetten voor de nummer die ik wil bellen.

Ik heb al tweaks 1.1.2 geinstalleerd.


iPhone 8 GB
Versie 1.1.2

Weet iemand een oplossing voor dit probleem.

Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door crunch81; 19-01-08 om 13:37. Reden: fout in plaatsen van bericht. (forum zelf)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-08, 13:08
christiaanjanssen christiaanjanssen is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 10
Standaard

Ik heb een soortgelijk probleem als ik in het buitenland ben. Van mensen die mij bellen en die mijn telefoonboek staan, zie ik het landennummer van het land waar ik ben en hun abonneenummer. iPhone herkent ze dus niet. Ik heb het gezien bij twee nummers die in mijn iPhone staan als +31 (73) xxxxxx. Ik heb geprobeerd de haakjes weg te halen, maar dat is mij nog niet gelukt.
Misschien dat een antwoord op jouw probleem ook mijn probleem omlost.

Christiaan
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met gebeld worden VANUIT het buitenland Emmanuelvm iPhone algemeen 5 06-10-10 16:16
iPhone 4 probleem met gebeld worden. Lunatic iPhone algemeen 4 29-09-10 20:56
Ineens is gebeld worden een probleem T.D. iPhone algemeen 10 11-05-10 00:28
Vreemd probleem bij gebeld worden op FW 3.0 met 2G iPhone spacefreek iPhone algemeen 19 04-07-09 01:04
Probleem met gebeld worden Leuwgen Unlock [archief] 12 23-05-08 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.