//

TurboSim hulp nodig...

TurboSim hulp nodig... discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) OK, ik heb een gejailbreakte en geactiveerde iPhone US 8GB nu versie 1.1.1., maar toen hij OTB was was hij 1.1.2, dus bootloader 4.6. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-07, 23:26
Reckless Reckless is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard TurboSim hulp nodig...

OK, ik heb een gejailbreakte en geactiveerde iPhone US 8GB nu versie 1.1.1., maar toen hij OTB was was hij 1.1.2, dus bootloader 4.6. De verkoper die hem aan mij verkocht heeft alleen nu hem al voor mij gejailbreakt en naar versie 1.1.1. gedowngrade. Hoe weet ik niet precies, maar ik weet wel dat alles gewoon werkt (behalve bellen en smsen uiteraard).

Ik heb nu dus een TurboSim besteld en wil alvast weten welke stappen ik moet uitvoeren. Ik volg deze guide: Tutorial MAC/PC 1.1.2 OTB with TurboSIM - Hackint0sh

Maar ik ben niet zeker bij welke stap ik nu moet beginnen. Zoals je misschien wel begrijpt is het erg spannend om te doen en wil ik absoluut niets fout doen.

Dus mijn vraag is: bij welke stap moet ik nu beginnen?
En nog een vraagje: waar staat hoe ik precies mijn sim moet uitknippen en plaatsen op de TurboSim etcetera? Is daar een handleiding voor?


MVG,
Reckless
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-07, 08:39
Prime Prime is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: E-Troid
Berichten: 110
Standaard

Kijk even in de wiki op deze site waar je moet beginnen (naar mijn inziens vanaf de stap waar de iPhone is gejailbreaked en terug gebracht naar 1.1.1)
Daar staat precies welke stappen je dan verder kunt ondernemen.

Hoe men de Sim moet snijden staat op een briefje welke geleverd word met de TurboSim....maar je kan ook deze link volgen : http://fl.hw.cz/products/bladox/imag...m_manualek.jpg
__________________
...If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with stupidity...
  #3  
Oud 19-12-07, 16:29
Reckless Reckless is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

Bedankt Prime.
Dat kan inderdaad, maar uit de reacties van dat artikel bleek dat die van hackint0sh iets uitgebreider was en meer uitleg, en zonder welk probleem dan ook werkte. Het liefst gebruik ik die dan ook.

Dan is nog steeds mijn vraag: waar moet ik in die guide beginnen, bij welke stap?

Thanks in advance!
  #4  
Oud 19-12-07, 16:33
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reckless Bekijk bericht
Bedankt Prime.
Dat kan inderdaad, maar uit de reacties van dat artikel bleek dat die van hackint0sh iets uitgebreider was en meer uitleg, en zonder welk probleem dan ook werkte. Het liefst gebruik ik die dan ook.

Dan is nog steeds mijn vraag: waar moet ik in die guide beginnen, bij welke stap?

Thanks in advance!
Door al die reacties is de guide ook aangepast, en zou nu ook volledig moeten werken.
  #5  
Oud 19-12-07, 16:40
Reckless Reckless is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dien Bekijk bericht
Door al die reacties is de guide ook aangepast, en zou nu ook volledig moeten werken.
Oh oke, nou in dat geval zal ik die maar proberen. Soms is hij alleen verwarrend - dan staat er bijvoorbeeld dat je 1.1.2 moet jailbreaken en activeren, maar daar is geen handleiding voor...

Ook staat er nergens bij dat je Putty moet downloaden, maar dan midden in een stap wel. Dus dat is een beetje onduidelijk, maar goed, waarschijnlijk lukt het me wel.

Het is alleen best spannend en wil neit dat er iets fout gaat.
Maargoed, ik zal het wel proberen!

MVG,
Reckless
  #6  
Oud 19-12-07, 17:16
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reckless Bekijk bericht
Oh oke, nou in dat geval zal ik die maar proberen. Soms is hij alleen verwarrend - dan staat er bijvoorbeeld dat je 1.1.2 moet jailbreaken en activeren, maar daar is geen handleiding voor...

Ook staat er nergens bij dat je Putty moet downloaden, maar dan midden in een stap wel. Dus dat is een beetje onduidelijk, maar goed, waarschijnlijk lukt het me wel.

Het is alleen best spannend en wil neit dat er iets fout gaat.
Maargoed, ik zal het wel proberen!

MVG,
Reckless
Zoveel kan er niet misgaan, maar idd Hackint0sh is zeker uitgebreider, als ik er met de iPhoneclub guide niet uitkwam keek ik even hoe het bij hackintosh ging, soms denk je dat het fout is maar dan staat er op hackintosh dat het zo hoort.
  #7  
Oud 19-12-07, 18:54
wb1987 wb1987 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 99
Standaard turbosim doet het niet

Ik heb sinds vandaag mijn turbosim gekregen, maar na 6 uur prutsen ben ik er nog steeds niet in geslaagd op hem aan de praat te krijgen.

Ik denk dat de trubosim fout heb geinstalleerd waardoor er verkeerd informatie op staat.
Kan dat?
Iemand ervaring met turbosim die mij zou kunnen helpen..

Het is om gek van te worden dat ik een turbosim heb en toch niet kan bellen!!

alvast bedankt!
  #8  
Oud 20-12-07, 17:01
Reckless Reckless is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

Trouwens, hoe lang duurt het ongeveer denken jullie voordat ze het ding verzenden? Ik heb het besteld in die 40 minuten dat ie open was (vorige maandag als ik me niet vergis). Heeft iemand van jullie ervaring ermee, en wat zijn jullie voorspellingen?

Bedankt.
  #9  
Oud 21-12-07, 03:00
-Rick's schermafbeelding
-Rick -Rick is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 25
Standaard

Heb net als jij ook toen besteld. Kreeg vanavond een mailtje dat de sims verzonden zijn. Naar verwachting worden ze nu binnen 2 dagen met de DHL bezorgt. Hopelijk net voor kerst binnen.
  #10  
Oud 21-12-07, 10:58
Reckless Reckless is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

DHL is die duurde bezorgingsversie toch? Daar betaal je 80 euro voor in plaats van 15, klopt dat?
Zo niet, dan hoop ik ook binnenkort een verzendingsmailtje te ontvangen...
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hulp nodig RJAE Archief 2 10-03-10 11:08
even hulp nodig botser Archief 1 31-05-09 11:49
Hulp nodig! Fitz Archief 1 29-08-08 17:00
Hulp Nodig Desertman Archief 3 30-01-08 22:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.