//

Terugzetten reservekopie Iphone weer locked nu met 1.1.2

Terugzetten reservekopie Iphone weer locked nu met 1.1.2 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone met Firmware 1.0.0. in USA gekocht en compleet gejailbreaked. Alles werkte! Opeens kon ik mijn agenda, via outlook niet meer synchroniseren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-12-07, 16:08
Michel Loeffen Michel Loeffen is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard Terugzetten reservekopie Iphone weer locked nu met 1.1.2

Ik heb mijn Iphone met Firmware 1.0.0. in USA gekocht en compleet gejailbreaked. Alles werkte!

Opeens kon ik mijn agenda, via outlook niet meer synchroniseren en ook mijn contacten niet.

Uiteindelijk dacht ik dat terugzetten de enige oplossing was.
Tijdens het terugzetten werdt er gevraagd om een reserve te maken dat heb ik gedaan.

Het terugzet resultaat is :

Er zit nu firmware 1.1.2 (04.12.13.-G) in.
Ik kan hem niet meer gebruiken en moet 'm weer "unlocken"
1. Hoe kan ik deze reservekopie weer terug zetten?
2. Hoe kan ik dit oplossen en de telefoon weer gebruiken?

BVD

Michel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-07, 16:13
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Dit is geen onderwerp voor de wiki dus ik heb deze topic verplaatst. Lees in de wiki bij unlock 1.1.2 windows Hoe je je telefoon weer kan unlocken. Maar om dat het versie 1.0.0 is geweest zul je eerst de baseband moeten downgraden en daarna virginizen anders doet de nieuwste anysim 1.2 het niet. Ook dat is te vinden in de wiki.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reservekopie terugzetten op nieuwe iPhone Scallie iTunes 10 26-02-12 07:58
iPhone: Reservekopie 3GS terugzetten op nieuwe iphone 4 met 4.0.1 dbibouh Jailbreak 3 25-08-10 10:11
iPhone: Reservekopie terugzetten van Jailbroken iphone Shorty007 Jailbreak 24 15-08-09 20:00
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:39.