//

1.1.2 OTB Jailbreak werkt niet

1.1.2 OTB Jailbreak werkt niet discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, als ik op jailbreak.jar druk, en ik klik op jailbreak! dan gebeurt er helemaal niks En als ik windows.bat open en ik druk weer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-01-08, 14:55
Bjornn Bjornn is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 9
Standaard

Hoi,

als ik op jailbreak.jar druk, en ik klik op jailbreak! dan gebeurt er helemaal niks
En als ik windows.bat open en ik druk weer op jailbreak! dan doet hij gewoon niks
HELEMAAL NIKS.

Wie weet hoe dat kan?

Gr Bjornn
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-01-08, 15:32
ton01 ton01 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: westmaas
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar ton01
Standaard

hallo Bjornn.

wat is je imei en serie nummer van je iphone woon je in de buurt van rotterdam?
  #23  
Oud 12-01-08, 18:30
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bjornn Bekijk bericht
Hoi,

als ik op jailbreak.jar druk, en ik klik op jailbreak! dan gebeurt er helemaal niks
En als ik windows.bat open en ik druk weer op jailbreak! dan doet hij gewoon niks
HELEMAAL NIKS.

Wie weet hoe dat kan?

Gr Bjornn
Heb je de programma's wel eerst uitgepakt op je bureaublad? Als je dit namelijk niet doet, dan krijg je de problemen die jij aangeeft.

Gr. Crunch.
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
  #24  
Oud 12-01-08, 19:48
jam jam is offline
• iOS 1.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

Hallo,

Het Jailbreaken van FW 1.1.2 is nog steeds niet gelukt. Ik had me er inmiddels bij neergelegd dat mijn Iphone op FW 1.1.1 zou moeten blijven staan.

Vandaag heb ik een unlock poging ondernomen via een Silvercard (Supersim) en loop nu tegen het probleem aan dat ik Iworld moet installeren en die werkt weer alleen met FW 1.1.2. De Silvercard wordt geaccepteerd, maar krijgt geen verbinding met het netwerk. Bij FW 1.1.2 is daar Iworld als Tweak voor.

Dus toch nog maar eens geprobeerd om van FW 1.1.1 een upgrade uit te voeren naar FW 1.1.2 en blijf nog steeds tegen het probleem aanlopen dat de PC geen verbinding kan maken met de Iphone. Hmmmm.

Ik loop nu dus tegen 2 opties met 2 problemen op:
1. FW 1.1.1 blijven gebruiken, maar hiervoor lijkt Iworld niet te werken.
2. Upgraden naar FW 1.1.2, maar daarna kan ik de Jailbreak niet uitvoeren
ivm de verbinding.

Anybody??

Gr.


Hans
  #25  
Oud 12-01-08, 19:58
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

Je kan verbinding met de iphone krijgen door hem in revovery mode te brengen wanneer hij is aangesloten op je pc
  #26  
Oud 12-01-08, 21:12
jam jam is offline
• iOS 1.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

Geprobeerd, maar dat lukt ook niet.

Vreemde is dat de PC meteen ziet dat een iPhone wordt aangesloten (middels een popup scherm voor de iPhone camera).

Het ziet er dus naar uit dat het weer opnieuw opbouwen wordt naar een Jailbreak t/m FW 1.1.1. Alleen daarna. Hoe krijg ik die Silvercard aan het werk met FW 1.1.1?
  #27  
Oud 12-01-08, 22:30
d_v d_v is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 37
Standaard

Toen ik voor het eerst jailbreak.jar draaide gaf ie een foutmelding en tegelijk vroeg m'n firewall om een bestand door te laten. Op ja geklikt en toen lukte het wel meteen.
  #28  
Oud 12-01-08, 23:20
bart geldermalsen bart geldermalsen is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Geldermalsen
Berichten: 13
Standaard jailbreak

bjorn ik had hetzelfde en heb de software van "java" op mijn computer ge-update.
Toen opende jaibreak.jar wel.
Succes,
Bart
  #29  
Oud 13-01-08, 12:56
donuts donuts is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik heb dus ook hetzelfde als jam. Zou iemand een oplossing hiervoor hebben. Heeft het zin om het op een andere pc te proberen of niet? Als ik de iphone in de recovery mode zet, kan ik dan nog wel updaten of moet ik dan weer overnieuw beginnen???

Is er anders iemand of een zaak in de buurt van amsterdam die het hele proces incl turbosim voor mij kan regelen. Begin het een beetje zat te worden namelijk.

Alvast bedankt

D

Laatst gewijzigd door donuts; 13-01-08 om 13:15.
  #30  
Oud 13-01-08, 18:37
jam jam is offline
• iOS 1.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

Ik heb het hele proces wederom herhaald t/m de Jailbreak FW 1.1.1 en heb daarna mijn Supersim erin gezet en de laatste unlock stappen doorlopen. Helaas "No Service". (de Supersim werkt wel in een andere telefoon)



Waarschijnlijk zal ik net als Donuts ook over moeten op professionele hulp. Ik zag een zaak in Zeist (http://www.iphoneunlockservice.nl) iemand ervaring met dit bedrijf?

Of iemand de oplossing voor deze problemen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg snap_180946.jpg‎ (27,1 KB, 19x gelezen)
  #31  
Oud 13-01-08, 21:08
hetpotlood hetpotlood is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard Jailbreak

Hallo iedereen,

IK heb ook een iphone 1.1.2 en bootloader 4.6 , dus dezelfde als jullie.
Ik heb ook de hele tutorial gevolgd voor hem te hacken en te unlocken en ben juist hetzelfde probleem als jullie tegengekomen.

Bij de laatste stap om hem te jailbreaken kan mijn iphone inderdaag niet verbinden en die MS-bat file knippert heel eventjes maar werkt dus niet.

Dus na lang zoeken heb ik gevonden hoe je het moet doen.

Stap 1 : je ziet dus die verschillende bestanden staan waaronder jailbreak en die Ms-bat.

STap 2: je pakt heel die 1.1.2 jailbreakzip uit maar doe dit gewoon op je bureaublad

STap 3: Daarna ga je naar je bureaublad en pak je de MS-bat file MAAR dan druk je op de RECHTER muisknop en dan selecteer je nog eens winzip en voeg je dit bestand nog eens toetot winzip.J e pakt dit bestand eigenlijk gewoon nog eens uit. Nadat ik dit had gedaan kwam er er een MS-dos scherm en opende de jailbreak functie met die SSH loader enz... automatisch.

Klik dan nog eens jailbreak en normaal gezien zou hij moeten beginnen te jailbreaken in dit MS-dos scherm, dat ervoor altijd maar eventjes knipperde,

Succes

Thomas uit Belgie
  #32  
Oud 20-01-08, 22:42
jam jam is offline
• iOS 1.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

Hallo,

Het probleem is inmiddels opgelost. Het had waarschijnlijk iets te maken met de communicatieinstellingen/hardware van de PC.

Jailbreak draaide op een andere PC in een ander netwerk gewoon goed en heeft de weg ook vrij gemaakt voor de Supersim.

Dus als je problemen hebt met Jailbreak, probeer dan een andere PC in een andere omgeving.

Gr.


Hans
  #33  
Oud 24-01-08, 02:24
Sebas Sebas is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard

Hoi allemaal...

Zoals ik op de wiki; https://forum.iculture.nl/f1/ip...html#post46919

Ook al aangeef krijg ik het niet voor elkaar een jailbreak uit te voeren op mijn 1.1.2 iPhone met bootloader 4.6...

Inmiddels kom ik tot stap 4 onderdeel 12...

13. Ga terug naar Terminal, waar iPHUC nog steeds actief is. Typ putfile iphonefs/disk.dmg disk en druk op Enter. Dit duurt ongeveer een minuut. Als het gereed is herstart je de iPhone en sluit je Terminal. De jailbreak is klaar!
14. Nadat de telefoon weer is opgestart activeer je met iTunes en deïnstalleer je OktoPrep met behulp van Installer.app.

Na het uitvoeren van 13... Gebeurt er niets meer en werkt mijn iPhone nog steeds niet...

Iemand een idee?
Nadat ik in de Terminal putfile iphonefs/disk.dmg disk heb getypt krijg ik na een minuutje de reactie van de terminal; (iPHUC) /:
  #34  
Oud 24-01-08, 03:16
thomba123's schermafbeelding
thomba123 thomba123 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 57
Standaard

Jezus wat is die guide omslachtig (of ben ik nou gek). Ik heb mijn phone gejailbreakt via de ultrasim installatie wiki (mac os) en dan tot aan de daadwerkelijke ultrasim installatie. Works like a charm binnen half uurtje was ik klaar..
  #35  
Oud 24-01-08, 12:25
Meneer Guggenheimer Meneer Guggenheimer is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomba123 Bekijk bericht
Jezus wat is die guide omslachtig (of ben ik nou gek). Ik heb mijn phone gejailbreakt via de ultrasim installatie wiki (mac os) en dan tot aan de daadwerkelijke ultrasim installatie. Works like a charm binnen half uurtje was ik klaar..
Mogen wij dan weten welke week je hebt? Er blijken nogal wat problemen te zijn met week 50 en hoger met 1.1.2
  #36  
Oud 24-01-08, 12:44
thomba123's schermafbeelding
thomba123 thomba123 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 57
Standaard

Week 52...
  #37  
Oud 24-01-08, 13:12
Meneer Guggenheimer Meneer Guggenheimer is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

wat zijn de eerste drie cijfers voor je week nummer? Ik heb verschillende 877, 873, 871 die niet willen jailbreaken in de laatste stap.

Mag ik ook van jouw de link die je hebt gebruikt voor de jailbrake
  #38  
Oud 24-01-08, 14:36
Dr. T Dr. T is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard

Doe je die jailbreak met of zonder AT&T simkaart in je iphone??
  #39  
Oud 24-01-08, 15:05
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Zojuist ook een week 51 gejailbreaked, geen centje pijn...
  #40  
Oud 24-01-08, 20:05
thomba123's schermafbeelding
thomba123 thomba123 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 57
Standaard

887 en ik heb gewoon de wiki: "Turbosim installatie (mac)" gevolgd.. EN die jailbreak met de at&t kaart erin. Mijn Iphone is nmlk helemaal nog niet open geweest aangezien ik in afwachting ben van mijn xsim (die waarsch binnen een week of 2 ook overbodig is)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
1.1.2 OTB UK jailbreak guide djgns Unlock [archief] 1 24-01-08 22:48
OTB 1.1.2 van jailbreak to restore dengine Unlock [archief] 13 20-01-08 19:17
OTB 1.1.2 naar 1.1.1 maar geen jailbreak Maxman Unlock [archief] 1 11-01-08 18:30
stealth sim werkt niet + jailbreak lukt niet edw Unlock [archief] 5 26-12-07 14:45
Jailbreak en activeren 1.1.2 OTB Daniel B Archief 2 28-11-07 00:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32.