//

harde reset???

harde reset??? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb problemen met de onderste toetsen van mijn toetsenbord, die reageren niet meer in geen enkel programma, nu heb ik reeds mijn toestel gereset ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-12-07, 14:09
brbino brbino is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard harde reset???

ik heb problemen met de onderste toetsen van mijn toetsenbord, die reageren niet meer in geen enkel programma, nu heb ik reeds mijn toestel gereset door de sleep en navigatietoets in te houden maar dat geeft geen resultaat. is er ook een mogelijkheid voor een "harde" reset?? en wat gaat er dan verloren?? moet ik dan eerst iets backuppen?? graag wat hulp voor een digibeet

groeten bram
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-07, 15:16
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Zoek even op restoren in het forum
  #3  
Oud 31-12-07, 15:36
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Als gewoon resetten niet helpt werkt m.i. mogelijk (tenzij er een scherm probleem is) het reflashen van de Firmware. Afhankelijk van de Firmware die jij op jouw toestel hebt staan....en afhankelijk van het feit of dat een update is op de "out of the box" firmware....staat er in de wiki hoe je e.e.a. kunt herstellen om vervolgens weer te jailbreaken en unlocken. Uitgangspunt is wel de huidige firmwareversie. Doe dit niet zelf als je niet goed weet waar je aan begint. Het lezen van de Wiki zal je een heel eind op weg helpen.

oh ja...bij het reflashen gaat alle informatie verloren, softwarematig is alles dan weer als nieuw.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Web 'n Walk werkt niet, KS adviseert harde reset Airoflow Odido (T-Mobile) 4 02-09-10 19:59
iPhone: Iphone 3G blijft hangen na harde reset+jailbreak Machael Jailbreak 2 08-08-10 13:49
harde schijf trimix iPhone algemeen 5 27-06-08 23:31
HELP HELP ~!!!!!!! harde schijven Help me Archief 1 24-03-08 02:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:28.